18-DUA

7.7K 628 8
                                    

"Sen....ellerini bence yüzünden hemen çek seni görebildiğimin farkındasın sanırım?"

Karaca kafasını şiddetle  hayır anlamında iki yana salladı ,elleri hala gözlerini sıkıca kapatıyordu.

"Aç yüzünü!!"

Bağırıyordu.Ne bağırması adeta kükrüyordu.Ne vardı yani, alt tarafı küçük(!) bir kar topuydu.Beyefendinin yüksek EGO'su sarsılmıştı herhalde.Korkudan resmen dizlerinin bağı çözülen Karaca, ayakta duracak gücü şu an zor buluyordu ama inatçıydı.Açmayacaktı işte.

"O kar topunu bana atacak cesaretin var,ama yüzüme bakacak cesaretin yok öyle mi?Korkak."

İşte bunu söylemeyecektin Giray Uluhan.Karaca bedenine dolan ani öfke nedeniyle ellerini hemen yüzünden indirdi ve bağırdı;

"Ben korkak ...."henüz cümlesini tamamlayamadan suratına yediği kar topu(aslında kar topu yağmuru),onu yere ,karların içine düşürdü.

Suratı acıyordu resmen.Yüzündeki karları hızlıca temizleyip dizlerinin üzerine diklendi ve öfkeyle işaret parmağını sallayarak bağırdı;

"Sen var ya sen, tam bir öküzsün,kandırdın beni...."ciyaklamışta olabilirdi.

Sonra Giray'ın gülen, ne gülmesi kahkaha atan yüzünü görünce daha da sinirlendi.Hızla ayağa kalkıp alelacele yaptığı kar topunu ona öfkeyle fırlattı.
Iskalamıştı, lanet olsun hala sırıtıyordu.

Sonra Karaca'nın üstüne durmadan kar topu atmaya başladı.Durmadan ,çok hızlı ve sert atıyordu.Karaca ona karşılık veremeyince çaresiz karda bata çıka koşup(koşmaya çalışıp)kaçmaya başladı.Bahçede Karaca çığlık çığlığa ,Giray ise her zaman ki alışılmış (sert ve suratsız) halinin aksine kahkahalar atarak ,koşuşturuyorlardı.Ve nihayet aradığı fırsatı yakalayan Karaca ,Giray'ın sırtına atladı ve bacaklarını sıkıca ona doladı.Kollarını Giray'ın kollarının altından geçirdiği için onu düşürmesi şu an itibariyle imkansızdı.

Giray Karacanın bu ani hamlesine hayranlık duydu ,baş belası pes etmiyordu.İnatçıydı.Birazda gazla çalışıyordu.Sırtına yavru maymun gibi yapıştığı için ne kadar hareket etse de bir türlü onu düşürmeyi başaramayınca ,aklına gelen fikirle pis pis sırıttı.Ama ona kaçmak için bir şans verecekti(o öküz olduğunu iddia etse de Giray centilmen bir adamdı.)bunun için;

"Şimdi iyi dinle küçük maymun,ya sırtımdan inersin ya da benim senin üstünden inmem için yalvarırsın."

"Rüyanda görürsün sen onu ancak,asla inmem."dedi Karaca o an için oldukça kendine güveniyordu.

"Benden günah gitti."diye karşılık verdi Giray sahte bir üzüntüyle.

"Ayyyy çok korktum,resmen dizlerim titriyor."dedi Karaca sesi alaycıydı.

Sadece saniyeler sonra;

"İn üstümden."

"Yalvar."

"Ölmeyi tercih ederim,asla."

Giray keyifle sırıttı;

"Bana göre hava hoş,açıkçası ben yerimden gayet memnunum."dedi ve bedeninin biraz daha kızınkine baskı yapmasını sağladı.

BİZDEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin