6-AŞK İZİ

8.1K 689 4
                                    

Bakışları kızın yüzünde gezinirken sanki beynine onu resmetmek istercesine dikkatle bakıyordu Giray.Sonra mecburen kabullendi.Anlaşılan sadece tesadüfen yolları kesişmişti.Ona ve ailesine zarar vermek isteyen kişi bu kadar ısrarla gitmek istemez di.Düz ve duygusuz bir sesle cevapladı onu;
"Git..."

    Karaca'nın yüzünü kaplayan gülümsemeyle afalladı.O an pişman oldu.Gitmese.... biraz daha kalsa belki....Sonra hemen kendine geldi.Onun geleceği yoktu.Başı yeterince beladaydı.Bu kızı tanımıyordu.Ona karşı bir sorumluluğu yoktu.Hayatı yeterince zordu zaten...

Kız ondan uzaklaştıkça daha da öfkelendi.Sonra onu almak için gelen iki genç adama yaklaştı.Önce daha genç olana sarıldı kız.Sonra da diğerine.Yine anlamadığı o dilde oldukça hızlı bir şekilde hararetle konuşuyorlardı.O kadar sözden anladığı tek şey bir isim olmuştu Giray'ın.Soysal demişti kız.Belki de sevgilisi ya da nişanlısıydı.....

Girayın evinden  İsrafil ve Cemal'in arasında uzaklaşırken,   Karaca kendi de neden yaptığını bilmeden sadece bir an korumalarının şaşkın ve meraklı bakışları eşliğinde geriye döndü.

Kendine  doğru yaklaşan kızı gören Giray da oldukça  şaşkındı.Eşsiz amber bakışlara iyice yaklaşan Karaca söyleyeceklerini sadece ikisinin duyabileceği kadar yakınındaydı genç adamın .Karaca gözlerini Giray'ın büyüleyici olduğunu düşündüğü gözlerine kilitledi.

"Sana olan can borcumu bir gün ödeyeceğim.Beni nasıl bir beladan kurtardığını bilsen,sana borcumun büyüklüğünü de anlardın."dedi ve hızla onu almaya gelen korumalarının  ortasındaki yerine geri döndü.

Kız ve adamlar tamamen gözden kaybolana kadar dışarıda kaldı Giray.Kızın o cesur ve asi bakışlarını hatırlayınca dudağının kenarı hafifçe yukarı kıvrıldı.Bakışlarının derinliği,kızınca yüzüne yerleşen o kibirli güven ezberini bozmuştu Giray'ın.Sonra bir an tüm yakın hafızasını taradı.Kızın adını bile bilmiyordu.O kadar kafasını karıştırmıştı ki ilk sorması gereken şeyi bile sormamıştı.Belki de Giray'ın gördüğü bir düştü bu.Gelmişti ve geldiği gibi aniden de gitmişti.Sahi adı neydi acaba.Ona yakışacak bir isim düşündü ama düşündüğü hiç bir isim yakışmadı o büyülü gözlere.Adını öğrenemeyecekti.Çünkü ne annesi,ne de Ilgaz kıza ismini sormuştu,kız da söylememişti.Gelmişti ve gitmişti.Giray'ın  ruhunda ne olduğunu çok sonraları anlayacağı bir iz bırakarak.......

BİZDEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin