Attığı adımı bile seviyorum.

3.4K 73 26
                                    

Bugün kaçıncı gündü. Pardon kaçıncı ay. Kaç ay oldu şu kalbimin derininde ki acı. Kalbimin en derinde ki ateş sönmek bilmedi. Hala özlemekle geçiyor tüm zamanlarım. 

Yeni bi hafta başı. PAZARTESİ. Ona neden pazartesi dediğimi bilmiyorum ama sanırım pazartesi gününü sevmek için bir neden lazımdı. Ben bu kadar büyük bir nedeni kaldırabileceğimi sanmıyorum. Her neyse. Okuldayım. Kapıya bakan camdan içeri girenleri izliyorum. Hayır. Biliyorum. Yine gecikicek ve ben göremeyeceğim. Hep öyle çünkü. Ders başladı. Dakikalar geçmiyor. Geçmiyor ve hala geçmiyor. Yarım saat oldu ama sadece 5 dakika geçmiş. Süper. Acil durum planına geçip direk kafayı masaya koyuyorum. Acil durum dediğime bakmayın. Anlarsınız. Başladım hayallere. Pazartesinin gülüşünü hayal ettim. Onun gülüşü ruhumdaki tüyleri bile diken diken ediyordu. Ruhuma işlemişti gülüşü aşkı. 

Sonunda ZİLL. Yerimden fırladım.

Hoca''Son bir kaç cümle kaldı onlarıda yazalım öyle çıkarız.'' dedi.

Son cümlelerden nefret ediyorum. Ben her sondan nefret ediyorum. Bir şeylerin bitmesi çok acımasızca.

''Hocam ama kantinde sıra kalmıyor.''

''Kızım uyuyorsun zaten bir şey demedim otur yerine.''

Mecburen oturdum. Sarışın arkamdaydı. Güldüğünü anlamak zor değidi. Edebiyatı seviyorum. Ama bu kadın neden böyle yapıyor. 

KADIN SENİDE DERSİNİDE SEVİYORUM AMA BIRAKDA GİDEYİM. ÖZLEDİM.

Nihayet dışrdaydık. Sarışın ile kol kola yine her zaman ki duvar kenarına gittik. O bana mavişini anlatırken benim gözlerim pazartesiyi arıyordu. Kalbim deli gibi atmaya başladığında anladım. Kapıdan çıktı. Arkadaşları ile karşıda ki banklara geçtiler. 

''Kanka seninki'' dedi sarışın.

Benimki. Hahaha benimki. Neyse komik değil. Ona bakıp gülümsedim. Gözlerim ayrılmıyor. Öylece dalmışım. Her şeyine.  Aramızda olan sadece  15 veya 20 adım olmasına rağmen neden bu kadar uzağım ona. Peki o 15 - 20 adımın aksine neden bu kadar yakın bana. Nasıl en derinimde. Nasıl biranda hayallerimin tüm sahibi oluverdi. Sürekli dönüp arkama bakıyorum. Adımlar onun adımlarını izlemek için yavaş yavaş.  

''Hadi gitti artık nereye bakıyorsun.''

Gitti. Evet. Bir sonraki tenefüste görüşmek üzere pazartesi. 

BİR NEFES DAHA KALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin