Demekle olmuyormuş.

753 31 12
                                    

Dediğim gibi oldu. Yamuk gülüşle kavga ettik yine. Yine onun kıskançlıkları, mesafeleri. Bana kızmasından, kıskanmasından bunaldım. Etrafımda erkek olsun istemiyor. Bu çok saçma. O gece dans ettiğim çocuk ve bana bir şal veren çocuk yüzünden yedik bitirdik birbiriimizi. Kapatmadan önce kalbimdesin demesi yetti ama her şeyin geçmesine.

10.02.2014;

Bugün günlerden pazartesi. Evet harika olucak her şey. Çok güzel olucak. Eminim. Uyanır uyanmaz aklıma gelen yamuk gülüş ile mutlu oluyorum. İlk günden geç kalmak bi ayrıcaklık saat 09:20 gibi geldim okula. 

ALLAHIM NÖBETÇİ MİYİM?

Böyle şey olur mu ya. Okulun ilk gününden okul nöbetçisi. Neyse işin en olduğu yeri seçtim. Giriş katı. Aldım kitabımı gittim kaloriferin yanına oturdum okudum. Kafamı dağıtmaya çalışıyorum. Olmuyor. Düşünceler yiyip bitiriyor. Tenefüs aralarında arkadaşlarım geliyordu da ara verebiliyordum. Cave man ve eks aşkım geldi.

''Aşkımm.'' diyerek kollarımı açtım eks aşkıma. O da kollarını açarak geldi bana sarıldık. 

Cave man ' Naber kanka?'' dedi.

''İyi gibi. Düşünmekten başıma ağrılar girdi artık.''

Biraz daha sohet ettik filan gittiler. Sarşın, küpeli, gotik filan geldi. Uzun aradaydık. Oturdular. Nefesimi tuttum. Artık onu sevmediğimi söyledim herkese.  Ama kantinin her yerinde onu arıyorum.

''Çekilin şurdan. Sevmediğim insanı arıyorum.''

Güldüler. Sevmiyorum. Çıktı geldi sevdam. Hayır sevmediğim insan. Saçlarını kesmişti yine. Altları kazıtmıştı. Üstler ise gördüğüm ilk gün ki gibi. Bakktım uzun uzun. Aklımda hiçbir şey kalmadı. Sanki bitmişti. Anlamıyorum. Farklı iki insan nasıl bu kadar yakın olup nasıl bu kadar iyi hisstetirebiliyor. 

Sonra pazartesi sışarı çıktı. Bizde çıktık. Biraz gezdik. Sonra aynı yerime oturdum. Tam görüş açımdaydı. Şzledim öylece. Bilmiyorum neden?

TAM BİR APTALIM. ALLAH KAHRETSİN.

Labaratuvardalar. O yüzden çıktım yukarı. Sarışını bırakmak maksadıyla. O labaratuvara girince bende gittim aynı yerime. Kantinde ki kadının kızı geldi yanıma. Daha 8 yaşında bile değil. Beraber resim çizdik. Sonra top oynamak istedi. Çıktık dışarı. Ben onun peşinden koştum. O topun peşinden. Bi çocuk geldi yanımıza. Onla sohpet ettim filan. Biraz oynadı küçük kızla. Zil çaldı. Ben dayanırmıyım tabi çıktım sınıfa. Ordaydı pazartesi. İndi merdivenlerde ki kaloriferlere. Orda dururdu hep.  Ben her tenefüs en az 10 defa geçerim ordan. Bizim katta olduğu zamanlar tabi. 

Son zil çaldı. Dağıldık. Beyaz çikolata ile durağa çıktık. Ordaydı. Elleri cebinde bekliyordu. Heyecanlanmadım. Sakince gittim her zaman ki erime. Bir kaç minibüs geldi. Gitmek için hareket bile etmedim. O etmedi diye değil. Alakası yok. 

Son gelen minibüse ilerledim. Ama doldu. Binemedim. Bende durakta ki banka oturdum. Bi tahmin edin ne oldu.

PAZARTESİ GELDİ HEMEN YANIMA OTURDU.

Süper süper. Ben böyle işi varya cidden. Diğer yerlerde boştu neden benim yanım. İzin vermeyeceksin yani  unutayım. İzin vermiyiceksin ki mutlu olayım. Git. Yemin ederim ki istemiyorum.

Beyaz çikolata kulağıma eğildi.

''Sende ki şans kimsede yok.''dedi

Ne şans ama değil mi? Ben istemedikçe yaklaşıyor sanki. En sonunda dayanamadım kalktım. Çünkü konuşuyordu. Kulaklığımı taktım. Onun sesi varken dinleyemedim. Çıkardım tekrar. Onu dinledim. Kalbimi parça parça ediyordu. Bende kalktım ordan.

KALBİMDE PAZARTESİ AKLIMDA YAMUK GÜLÜŞ. 

Arada sırada göz göze geldik. Sırtımı döndüm ona. Allahım lütfen bitsin. Lütfen. Sevmek istemiyorum onu.

Minibüs geldi. Bindik. Aynı minibüsteyiz. Tamam itiraf ediyorum. Onunla aynı minibüse binmek için bekledim. Sonunda aynı minibüsteyiz. Beyaz çikolata parayı uzattı. Her şey çok berbattı işte. Uzaklaştıkça daha karmaşık bir hal alıyordu. Olmuyor gibi. Olmuyor işte. 

''Biraz zeki müren dinliyim.'' dediğini duydum. 

Gülmeye başladım. Tabi içimden. Beyaz çikolata yanımdaydı. Bi sonra ki durakta kırmızıda bindi. 

Ona bakmamaya çalışyordum. Ben ne kadar onu hissetsemde aklında sadece yamuk gülüş. İniceğimiz durağa geldik. Biz indik Pazartesi kaldı. Beyaz çikolata ve kırmızıdan ayrıldım. Hala iki durak yukara iniyorum pazartesi ve salıları. Ben bu huyumu bırakmalıyım.

Yürüdüm. Yalnız başıma. Kulaklığımda çalan şarkıla. Aklımda yamuk gülüş kalbimde pazartesi ile ilerlemeye devam ettim.

11.02.2014;

Bazen düşünüyorumknedi kendime o kim oluyorda bu kadar merkezi oluveriyor hayatımın? O kim ki bütün şarkıları bu kadar anlamlı kılıyor?  Kendini ne sanıyor ki bu kadar aşık ediyor? 

Kim bu bilmiyorum. Kimi seviyorum? Kimin olmak istiyorum bilmiyorum.

Yamuk gülüş : Çok kıskanç ve inat. Mesaj atmazsam atmaz o derece. Son kavgadan sonra konuşmuyoruz zaten. Sürekli mesafeler diyor. 

Pazartesi : Sadece gülümsüyor. Sürekli rüyalarıma girip her gece boğazım düğümlenerek uyanamama sebep oluyor. 

Bugün her şey farklı. Onu unutucam. Gerçekten.Görmiyicem. Bakmıyıcam.

ALLAHIM BAHÇEDE.

Koş koş. Cave man ve eks aşkım dıarda. Bende çıktım. Gittim onların yanına. Pazartesi hemen çaprazlarında. Eks aşkıma sarıldım. Rezalete bak ya. Uzun tenefüsteyiz. Daha sonra çıktım sınıfa. Merdivenlerde camdan bakmamak için. Sınıfa girdim. Koşarak cama geldim. Orda. Konuştuğum arkadaşı bana bakıp güldü. Pazartesiye baktığımı biliyordu. 20 dakika boyunca ordan ayrılmadan izledim. Bi kız geldi yanına ve ona dokundu. Canım nasıl yandı kelimeler anlatamaz. Gözlerim doldu. Yine o camın önünden arkadaşlarım çekti. 

Geçiti öylece. Son zil.Okulun giriş kapısında hırkamı giyiyordum. Yanımda beyaz çikolata ve Cave man var. Koridordan çıkar çıkmaz gözlerimdeydi. Allahım neden? 

Çıktık gidiyoruz durağa. Duraktayım. Oturdum kaldırıma klasik. Benden başkasında oturmaz. Napiyim. Rahat insanım. Biraz sonra geldi pazartesi. Başımda dikiliyor. Sinir oluyorum. Minibüsler geliyor geçiyor. Başımda beyaz çikolata ve cave man var. Ayağa kalktım ordan uzaklaştım. Bir kaç metre uzağa oturdum tekrar. Pazartesi gelen minibüse bindi. Ben ayağa kalktım sadece ona yetişmek çalışmadım bile. Gerek yok. Onu sevmiyorum. SEVMİYORUM.

12.02.2014;

ÇARŞAMBA MI?

Hayır allahım uyanmak istemiyorum. En nefret ettiğiğm gün. Sürekli blok ders işliyoruz. 

Okuldayım. Zaman geç artık. 

Okul çıkışı. Ben,  eks aşkım, cave man, sarışın ve  agno beraberiz. Normalde sarışın ve eks aşkım servisle gidiyorlar ama çarşamba ve perşembeleri bir ders 9. sınıfları bekliyorla. Bende sarşını yanlız bırakmamak için bekliyorum.

Her zaman ki sokakta ilerliyoruz. Profesyonel makina çıktı. Başladık çekilmeye. Sokakları tek tek gezip hep birlikte fotoğraflar çekliyoruz. Ana yola geldik. Arabalar deli gibi. Yolun kenarında fotoğraf çekiliyoruz. 

KİMN AKLINA YOLA ATLAMAK GELDİ Kİ?

Cave man karşıya bi şekilde geçip ışığın kırmızı olması için düğmeye bastı. Işık yeşil olunca bizde yola atlayıp kahkahalarla fotoğraflar çektik. Hızla yoldan çekildik. Bunu kaç kez tekrar ettik.  

Sarışın ve eks aşkımın gitme zamanları geldi. Sarıldık filan onlar gitti bizde ayrıldık. 

En nefret ettiğim gün birazda olsa eğlenceliydi.

BİR NEFES DAHA KALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin