Seni Rüyamda Gördüm.

789 31 6
                                    

29.01.2014 ;

Hiç nöyle  sonsuz bir boşluğa çekildiğinizi hissetiniz mi? Bütün hayatınızı tek bir sebebe bağladınız mı? Gerçek anlamda kötü bir şeyler yaşadınız mı? En iyi dostunuzun gitmesi gibi. Ya da ailenle her gün kavga etmek gibi. Sinir krizleri gibi.

Annem bana seni o okuldan alıcem dediği zaman gerçekten artık hiçbir şey düşünemiyordum. Olduğumyere öylece yıkılmış bağırıyordum.

''BİR KEZ OLSUN DÜŞÜNDÜM MÜ BENİ? YA BENİM NE İSTEDİĞİM NEDEN UMURUNUZDA DEĞİL. SÜREKLİ NE İSTERSENİZ O DİYORUM. NERDE İSTERSENİZ ORDAYIM AMA BU SEFER HAYIR.'' 

Annem sadece izledi. Be sürekli bir şeyleri yarım bırakmaktan yoruldum. Hep böyle. Sürekli benim  için en iyisi. Hayır benim için en iyisi asla bu değil. Ben gelecekte ne yapacağımı önemsemiyorum. Şaun için mutlu olmaz istiyorum. Şuan yaşama değer olsun istiyorum. Benim geleceğim daha çok fazla gelecek. 

30.01.2014

Gece mesaj atanı çok oluyor insanın. Mavişle, sinek valesiyle, Cave man bi de bir kaç kişi daha ile konuşuyorum. Sinek valesi ile kavga ettim. Çünkü bu aralar sürekli sinirlerimi bozuyor.

Konu pazartesi;

Sinek Valesi : Takmmişsin hafayı birine. Boş işler bunlar.

Ben : Pazartesi mi şu bir?

Sinek Valesi : EVET.

Ben : Onu seviyorum. Ona aşığım.

Sinek Valesi : Benide seviyordun.

Ben : Sen hep arkadaşımdın.

Sinek Valesi : Biliyorum.

Ben : O zaman kendini Pazartesi ile bir tutuma. Çünkü ona olan sevgim herkese olandan binlerce kat fazla. Ben onu her şeyden ve herkesten çok seviyorum.

Sinek Vales :Biliyorum. Kendimi onla bir tutumuyorum zaten.

Ben : Bir daha boş iş deme onun için.

Sinek Valesi : Boş iş anlayınca görücem ben seni.

Ben : Peki.

Konuşmamız böyle bitti. Artık Sinek valesine karşı en ufak bir hissim yok. Çünkü sürekli bana Pazartesiyi  kötüleyip ondan vazeçirmeye çalışıyor. Anlamıyor. Beni pazartesiden vazgeçirecek tek kişi yine pazartesi.

Geceye doğru Cave man ile konuşmaya devam ediyoruz. Konulardan konulara atlıyoruz. En son yine pazarteside durduk.

Ben : Pazartesi ile çıktığımı düşünsene. Acıyorum çocuğa.

Cave man : Aynen  kanka bende acıyorum.

Ben : Nasıl oluruz kanka sence?

Cave man : Kanka dur bi hayal edicem.

Ben. :DDDD Tamam.

Cave man : Süpersiniz.

Ben : Anlat.

Cave man : Pazartesi ve salı günleri hep berabersiniz okulda. Çıkışta beraber gidiyorsunuz. Sonra bana emanet ediyor seni. Arada küçük kavgalar ediyorsunuz. Ben geliyorum rap muhabbeti açıyorum filan.

Tabi ben bunu okuyunca direk gözlerim doluyor. Hayallerimde canlandı. Onun olduğu her şey harika.

Herkes inanıyor olucağına. Ama ben nedensen inanamıyorum. Herkes konuş diyor ama ben yapamıyamıyorum.

31.01.214 ;

Perşembe gecesi. Aslında Cuma'ya bağlandı bile gün. Uykum yok. Berbat tatil hala devam ediyor. Saat 02.15 filandı yatağa girdiğimde. Uyumaya çalışıyorum. Aklımda Pazartesi.

Onu surekli rühayalarımda görmek canımı yakıyor. Bu seferki daha beterdi. Uykumdan uyandığımda ağlamamak için kendimi zor tutum.

Rüya şöyleydi ;

Sanırım okula yakın bir yerdi. Merkezde ki tıp merkezindeydim. Bir sokak vardı daha önce hiç görmedim. Ama kazılmılmıştı. Topraktı geçeiyordum. Sonra biri geldi. Bana ne istediğimi sordu. Oraya geçip o da ki marketten bişey almam gerektiğini söyledim. Geçmezsin dedi. Onda olup olmadığını sordum yok dedi. Sonra pazartesiyi gördüm. Yanımdaydı. Sanki hiç tanımıyordum gibi. Ona sordum yok dedi. İstersen çeplerime bak. Elimi montunun cebine soktum. Ve benim ardımdan o da elini cebine soktu. Eli benimkine değince gözlerine bakmtım ve baş parmağımla onun elini okşadım. 

Bu kadar saçma bir rüya daha varmıdır? Anlamıyorum sürekli rüyalarıma giriyor. 

Her neyse. Değişen bir şey yok. Arkadaşı ile konuşmaya devam ediyorum. Sanırım iyi. Umarım iyidir. Çünkü rüyalarıma girdiği zaman kesinlikle ya hasta oluyor ya da kötü başka bir şey oluyor. 

BİR NEFES DAHA KALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin