03.03.2014 ; Pazartesi.
''Hadi dışarı çıkalım belki pazartsiyi görürsün.'' dedi sarışın.
''Bana ne ondan.'' dedim ama yinde sarışınla beraber dışarı çıktım. Kapıdan çıkar çıkmaz karşımdaydı.Tabi sarışın fark etmedi. Beden hocasının etrafına toplanmışlardı. Üzeründe yine sanki seneye değil ondan sorkai seneyede giy evladım diye almış beyaz gömleği vardı. Yanından geçip gittik duvar dibimize. Arkamı dönüp baktığımda hala ordaydı. Cave man, eks aşkım ve agnoda yanımıza geldi.
Not : Sarıiın ve maviş ayrıldı. Sarışın süt ile çıkmaya başladı. Süt 11. sınıfta. Kendisine baby face dese bile süt.
İçeri girdik filan. Ben unuttum ya pazartesiyi o yüzden artık umursamıyorum. Yani umurumda değil.
Uzun arada dışarı çıktık biraz gezdik filan sonra ben ve gotik kantine gidip oturduk. Pazartesi karşımdaki kapının önündeydi arkadaşlarıyla. Biz gotik ile konuşuyorduk. Ben gülüyordum ama içim parça parça. Sanki pazartesi unutmama yardımcı olmak istiyor gibi bi köşeye çekildi. Görmüyordum artık.
Okul çıkışı cave man ile durağa gittik. Ordaydı. Sesiz ve hissizim. Cave man ile sohpet ediyoruz. Pazartesinin fazla dibine girmemek için onu biraz çektim. Pazartesinin nereye baktığı belli değildi. Benim gözlerim ise ondan ayrılmıyordu. Gözlerimi acıyla ondan ayırdım. Onu beklemeden gelen minibüse binip gittim. Aklımda yine milyonlarca şey. Eminim artık unuttuğuma.
04.03.2014; Salı
Baskat oynayan grubun etrafında toplanmıştı herkes. O da ordaydı. Eks aşkım ile bizde gittik. Karşımda. Biraz izledikten sonra ayrıldık. Arkama baktığımda göz göze geldik. Önüme dönüp devam ettim. İçeri gittik. Ben daha sonra beyaz çikolata ile tekrar çıktım. Banka yaklaştık. Ben banka çıkıp milletin sırtını dayadığı yere oturdum. Beyaz çikolata yanımda dikiliyordu. Pazartesi hala basket oynayanların etrafındaydı. Biraz sonra ordan ayrıldı. Bahçenin diğer tarafında ki potaya gitti arkadaşlarıyla. Bir top buşdular. Top havada gezinirken kendisine gelmesinden korkuyordu. Koluyla gülerek savundu kendini. Onu izliyorum. Gülümsüyorum.
Beyaz çikolata''Biz neden burda duruyoruz.''dedi
''Sahaya baksana.'' dedi.
''Haa tamam.'' dedi.
Ellerimi çeneme koyup bakmaya devam ettim. Bir kez olsun gözerimi ayırmadan baktım. Bu sefer korkmadan. Normalde futbol oynuyordu ama basketbolda gerçekten çok iyiydi.
''Ben onu unutamıyorum. Allah kahretsin.'' dedim.
Beyaz çikolata başımda dikiliyordu. Aynı zamanda etrafa bakınıyordu.
''Boşver şuna baksana tipi mi var?''
Ona baktım. Gülümsüyordu. İçim param parça oldu. Sanki boğazıma ince ince ve yavaş yavaş iğneler batırıyorlar. Nefes alamıyor gibi. Çığlık atıyorum ama duyulmuyor gibi. Gözlerimi onadan ayırıp karşıya baktım.
Beyaz çikolata''Alında şimdi baktımda varmış tip. Bende mi aşık olsam ne?''dedi.
''Ben onu çok seviyorum.'' dedim.
Ağlıyordum. Ne kadar da aptalım. Ne kadar da acınası bi durumdaydım. Gözlerimi sildim. Beyaz çikolata hala farkında değildi ağladığımın. Konuşmaya devam ediyordu ama ben artık dinlemiyordum. Yüzüme baktığı zaman gördü ağladığımı. Bana sarıldı.
''İnanmıyorum. ''
''Ben hiç bu kadar carsiz hissetmemiştim. Ben hiç bu kadar sevmemiştim.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR NEFES DAHA KAL
Roman d'amourKARAKTERLER. PAZARTESİ : Kendisine deli gibi aşığım. Her şey onunla başladı bu hikayede. 12 sınıfta. Bu sene son. Okula sadece pazartesi ve salı günleri geliyor. Diğer bütün günler stajda. Kendisine deli gibi aşığım. GÜLÜŞÜ IŞIĞIM. NEW YORK : 3 yıll...