Yazıcak çok fazla şeyim kalmadı. Eskisi kadar heyecanlı değilim. Hala arkadaşlarımla sokaklarda aptallıklar yapıyorum. Duvarlara tırmanıyorum. Evet gerçekten tırmanıyorum. Bir elektirik direğine bile tırmandım. Sürekli bağıra bağıra şarkılar söylüyorum. Fotoğraf makinasına aptal aptal pozlar veriyorum. Etrafımda ki herkesii güldürüyorum. Eks aşkım tutuyor elimi. O sarılyor. Ona anlatıyorum her şeyimi. Süreklli onunla kahkalar atıyorum. İyiki yanımda. Hala gülebiliyorum.
Taki onun adı geçene kadar. Şom ağızlı arkadaşlarımdan biri illa ki hatırlatır bana. Yine gülüp geçerim. İçim parça parça olsa bile göstermem kimseye kırkılarımı. Sevmem ben acılarımı ulu orta yaşamayı.
Biraz daha iyiyim gibi. Evet daha iyiyim. Yamuk gülüşle konuşmuyoruz artık. Yine onun saçma sebeperi yüzünden kavga ettik. Ondanda yoruldum. Ama yinede hergün takip ediyorum. Mesaj atsın diye bekliyorum.
Açıkçası istemiyorum artık kimseyi. Böylesi daha iyi. En başından yazabilmek için sevdim. Bende başka bi aptalım. Bir şeyler yazabilmek için birilerini seviyorum. Yazdıklarım çekmecelere sığmıyor.
Kırmızı defterden bir kaç satır ;
Vazgeçilmez olmak nasıl bir duygu hiç bilmedim. Ben hep vazgeçemeyen oldum.
Senden ve sende ki her şeyden... Vazgeçemedim.
Gidişini çok hayal ettim. Alıştırıyorum kendimi yavaş yavaş sona.
Her ardına dönüşünde başımı gömüp yastığa bir kez daha ağladım.
Ben... Aslında... Bilmiyorum. Her neyse.
Senden vazgeçeli çok zaman oldu.
Ama düşünmeden edemiyorum işte.
Sen gidersen eğer diye.
Sen gidersen yağmurum yağmaz.
Sen gidersen rüzgarım esmez.
Sen gidersen güneşim doğmaz.
Sen gidersen gökyüzüm gider.
Sen gidersen siyah olur rengim.
Ve sen gidersen bende giderim kendimden.
Sormadılar bnaa hiç neden sen diye.
Soramaz ki kimse.
Nerden bileyim aşkın işini.
Sorucaklar artık 'hala o mu?' diye.
Gülümserim sadece.
Hala sen mi sevdam.
Hala bende misin? Kalbimde, ruhumda.
Hala içimde bir yerlerde misin?
Nede güzel demişim öyle. Hala bende mi? Değil tabi ki. Olduğum gibi mutluyum. Onsuz.
Unutmak çok basit. Gerçekten. Hatırlamadığınız sürece hiçbir sorun yok. Tek sorun hatırlamamak. Hatırlamıyorum artık. Düşüncelerimi zorluyorum hatırlamamak için. Unutuyorum. Yok ola ola unutuyorum. Şarkılar dindiriyor acımı. Alışıyoruum. İyiyim yani. Her şey yolunda. O da.
Kırmızı defter ise bende hala. Atamıyorum. Yanımdan ayıramıyrumda. Geçen gün sarışına verdim ama sadece 2 saat uzak kalabildim. Hemen geri aldım. Sürekl i çantamda olup olmadığını kontrol ediyorum. İçini açmıyorum. Zaten uzun zamandır yazmıyorum. İçinde ki bir kaç küçük parça kağıt var onlara bakıyorum.
Ama unutuyorum. İyiyim. Gerçekten çok iyiyim. Her şey yolunda. Onun gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR NEFES DAHA KAL
RomanceKARAKTERLER. PAZARTESİ : Kendisine deli gibi aşığım. Her şey onunla başladı bu hikayede. 12 sınıfta. Bu sene son. Okula sadece pazartesi ve salı günleri geliyor. Diğer bütün günler stajda. Kendisine deli gibi aşığım. GÜLÜŞÜ IŞIĞIM. NEW YORK : 3 yıll...