[Selamat tinggal korea]
Passport checked, semua keperluan untuk dia berpindah ke UK semuanya sudah dibungkus rapi malah sebahagiannya sudah dihantar ke UK, 10 minit terakhir sebelum bagasiku yang mengandungi rahsia dunia dizip ketat dan jari kemudiannya gigih mengunci masuk password. 10 minit peruntukkan untuk mengemas bagasi akhirnya bertukar menjadi satu jam.. Hatiku begitu berat untuk meninggalkan tanah tumpah darahku..
Song ji hyo mengeluh lantas gambar perkahwinannya diambil dan dipeluk erat membayangkan yang dia sedang memeluk suaminya.."Saya minta maaf... Saya sayangkan awak tapi awak dah buang saya dari hidup awak.. "Air mata jatuh lagi bila dia mengusap perutnya yang mula membulat..
"Maafkan mama sayang.. Mama jahat pada papa.. Ini harga yang perlu mama bayar dari setiap luka yang mama toreh untuk papa.. Maafkan mama sayang"
Perutku usap perlahan lantas rantai jed diusap sama.. Mungkin rantai jed yang dibelikan untuk sehun sudah dibuang namja itu..
Kedengaran pintu dibuka.. Tersengul wajah tao tanpa sempat tao masuk dia meluru memeluk tu uh sahabatnya itu..Tao kasihan melihat penampilan ji hyo yang tidak kemas dan matanya yang sembab.. Ditepuk belakang badan sahabatnya itu..
"Maafkan aku sebab tak ada tenangkan kau semalam"selepas pelukan dileraikan tao mengusir pergi air mata sahabatnya.
"Janganlah menangis ji hyo.. Kau kuatkan.. Kau kena kuat untuk anak kau.. Kau kena bertahan.. Tolonglah jangan macam ni"dalam memujuk akhirnya tao mengalirkan juga air matanya..Hyolyn yang bersandar dibalik pintu juga mengelirkan air matanya mengunakan hujung bajunya..
"Ji hyo aku rasa kau kena bagi tahu juga kandungan kau dekat sehun mungkin hati sehun sejuk bila dengar khabar gembira ni"cadang tao apabila ji hyo sudah tenang sambil itu tangannya ligat membantu ji hyo mengemas.
"Tak.. Bukan sekarang.. Dia dah buang aku.. Jadi apa-apa yang berkaitan dengan aku dia benci.. Aku tak nak hati aku sakit lagi.. Bimbang hati aku akan berubah.. Biarlah aku jaga anak ni sendiri.. Kau kenal aku kan tao.. "
Tao mengangguk lantas bahu ji hyo ditepuk sebelum mereka sama-sama keluar dari apartment menuju ke airport.**********
Exo merempuh masuk ke dalam rumah sehun lantas bergegas ke bilik tidur.. Pintu diketuk berkali-kali namun tiada sahutan.. Xiumin geram tanpa berfikir panjang dia terus menendang pintu sehun dengan sekali tendangan saja pintu itu berjaya dibuka..
Ahli exo yang lain sedaya upaya menahan xiumin dari melepaskan amarahnya pada sehun tapi tidak berjaya bila xiumin sudah pun menghampiri sehun yang duduk bersila diatas katil."Yah! Pabo.. Kau buat apa lagi dekat sini kenapa kau tak pujuk isteri kau.. Dia nak tinggalkan korea.. Sehun.. Oh sehun hyung cakap dengan kamu"jerit xiumin ditelinga sehun namun sehun diam pegun mata terbuka air mata mengalir.
"Sehun masih ada masa untuk kau kejar ji hyo.. Jangan benarkan dia pergi dari hidup kau aku tahu kau sayangkan dia"pujuk kai pula.. Namun sehun masih seperti tadi. Sedikit pun tidak bergerak.
"Sehun kau tak sayangkan an.. "
"Hyung"potong lay kalau tak kerana mereka sudah berjanji pada ji hyo untuk merahsiakan kandungan ji hyo sudah tentu dia dulu yang menyampaikan berita yag mungkin mengubah keputusan sehun..
"Wae... "Soal sehun perlahan..
"Wae... Kenapa semua orang nak bela perempuan penipu tu.. Kenapa tak ada seorang pun tanya sehun okay ke tak? Sebab hyung semua dah tahu siapa perempuan tu kan? Jawab? "Jerit sehun dia berdiri memandang satu persatu hyungnya yang masing-masing terdiam.
"Tak payah jawab.. Hun dah tahu.. Semuanya mati-mati membela perempuan tu... Tak ada seorang pun yang faham sehun.. Sehun benci semua.. Sehun benci.. Keluar dari bilik sehun.. Berambus.. Berambus"jerit sehun histeria.. Tubuh kesemua hyungnya ditolak keluar dari biliknya..
"Ingat hun.. Jangan kerana ego sehun.. Sehun hilang keduanya sekali"suho memberi amaran pada sehun sebelum mereka semua keluar dari rumah sehun untuk kelapangan terbang menghantar ji hyo sebelum yeoja itu berlepas ke UK,tugas mereka memujuk sehun sudah selesai selepas ini semua keputusan terletak ditangan sehun sama ada dia nak mempertahankan perkahwinannya atau mengakhiri semuanya.. Terpulang...
YOU ARE READING
[COMPLETE✅]Married With Secret Rapper
FanfictionDon't be afraid,love is the way. Oh sehun satu nama yang tidak asing bagi pengemar industri muzik korea..mendengar nama saja sudah membuat beribu-ribu yeoja pengsan kerana ketampanannya dan juga kecomelannya dalam rap??itu perangai sebenarnya di dal...