BİR KARTAL GİBİ UMUT ETMEK Bölüm 48

38 37 0
                                    


19

Selim Mehmet'in bir omzunu tutup sıktı. Bakışlarıyla susmasını ve beklemesini söyledi. Mehmet mesajı anında almış, öfkesine gem vurmuştu.

Ali çıldırmış gibi konuşmasına devam etti: "Sizi bekleyen yok. Toplumsal değerleriniz yok. Burada gemide kala kala ve birbirinizi göre göre iyice yoldan çıkıp çirkefleştiniz. Hayvan bile değilsiniz! İşiniz gücünüz cinsellik, kumar, şarap! Patlayana kadar yemek yiyorsunuz. Her gün beş kere masturbasyon yapıp cenabet geziyorsunuz. Geri zekalılar! Hadi biriniz çıksın da bana kafa tutsun, karşı çıksın, hadi! Tabi susarsınız çünkü ben gerçekleri söylüyorum."

En deneyimli ve yaşlı olan aşçı dedi ki: "Bak okumuş, genç arkadaş...kardeş...bak sana kardeş diyorum; senin gibi 3. günde bayrak açanları geminin diğer mensupları bir olup icabına bakar, katil de bulunamaz. Bilirsin; gemide kazalar olur, gece yarısı birileri düşer denize, kaza işte. Ya da yemeğin başını döndürür, alıp götürür seni birileri... İşkence ederler. Yani biz bizeyiz. Biz birer pislik olsak da az da olsa bize saygı göstermen gerekmez mi? O kadar bitik miyiz sence? Daha bizi tanımıyorsun, hayattan ne kadar dayak yediğimizi bilmiyorsun, biz bu durumdaysak ya kendi akılsızlıklarımız, düşük zekamız ya kader; ne bilelim buradayız işte. Sen yargıç mısın ki üç kuruşluk önyargılar saçıyorsun bize? Bizde insani, çocuksu hiçbir şey kalmadı mı?

Şayet iğrenç insanlarsak gerçekten, bu tek bizim suçumuz mu? Madem öyleyiz; ne diye buradasın; çekip gidebilirsin sessizce. Bize agalık yaparsan sonunun ne olduğunu da söyledim. Ayrıca biz geri zekalı olsak bile dünyanın en iyisiyiz. Biz burada kafayı yiyoruz, iyice delirmemek için bir şeyler yapıyoruz. Bizi hayvan olarak bile değerlendirmiyorsun."

"Sen iyi birisin Selim abi, sana sözüm yok; ama diğerleri canımı sıkıyor, ikide bir okumuş filan demeleri... bana adımla bile hitap etmiyor, beni hor görüyorlar. Çok zoruma gidiyor."

"E tabi, kimseye sert çıkmadın. Kendini kanıtlamadın."

"Bu da ne demek oluyor?"

"Gemiye yeni gelenin kabul görmesi için içimizden birinden ya güzel bir dayak yemesi ya da atması gerekir. bu da doğal olarak olur." Herkes güldü.

İKİ YALNIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin