BİR KARTAL GİBİ UMUT ETMEK Bölüm 50

23 34 0
                                    

21

"Henüz dibi görmedin."

"Hep dişimi sıktım alttan aldım."

"Demek ki yapman gereken bu değilmiş, onların lisanında konuşsan seni anlarlardı."

"Sıfırı tüketmiş adamla neyin kavgasını vereyim? O zaten dipte ve zavallının teki."

"Dipte olmak bazısı için karakter olayıdır. Kapasitesi büyük adam diptedir. Ama burada kimse dipte değildir, dipte olan mezardadır, ama buradakiler nefes alıp veriyor, şansları var. yaşama tarzları sana uymuyor sadece. Yıllardır bu gemideyim. Önceleri hayret ederdim.

Hayattan; yani karadan istifa eden herkes bu küçük pis iğrenç mahluğa sığınıyor diye düşünürdüm. Bilseler burada şansları sıfır. Hayattan kaçıp gelmek de sorunu çözmez. Kalıp sorunu çözeceksin. Yüzleşeceksin. Ağlayacaksın zırlayacaksın; ama yerinde kalacaksın. Oradan kaçarsan, başka yerde yine öyle olur. Birinden kaçarsın, onun gibi biri; hatta zoru çıkar karşına. Bu gemi bir tür cehennem. Buna dayanmak ancak beyni bir şeylerle uyuşturmakla mümkün. O yüzden şarap içip cinsellik konuşup kağıt oynarlar, çok yerler. Bağırıp çağırıp rahatlıyoruz. Kavga bizi diri tutuyor. Bir yumruk yiyince kafamız yerine geliyor acıyla. Yoldan çıkmış beynimiz ve kalbimiz bir şifa şansı elde ediyor. Sonra gülüp hiçbir kötü şey olmamış gibi birbirimizi bağrımıza basıyoruz. Burada herkesin sevgiye ihtiyacı var ve gerçekten sevildi mi herkes iyi olur. Bak şu çocuk yeni geldi, adı Nuh, gelir gelmez herkese sevdirdi kendini. Kimse onu horlamıyor. Adam çünkü. İnsanların gönlünü hoş etmesini biliyor. Bazıları der, neden yalnızım, neden beni sevmiyorlar, lan sende bir sorun var da ondan."

Tayfalardan biri mutfağa girdi panikle: "Selim abi, yeni olan. Neydi adı... Tayfun'un başı belada... İdris onu öldürecek...yetişin!"

tsb*]]

İKİ YALNIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin