Dengan kepala tertunduk menutup muka, aku menuju ke meja aku."Hahahahaha!! Amende ko pakai cenni doh.." lahanot punya kawan. Aku dimalukan kau gelakan aku sekali? Takpe.. Aku belasah kau satgi.
"Jokes aside. Stay focused." tegas sir Eric. Nampaknya dia sorang aje yang berada di pihak aku. Dan mungkin.. Taehyung. Dia tersenyum gembira. But not in an insulting way.
Taehyung
Diorang semua tergelak-gelakkan Danbi. Aku pula tersenyum gembira. Comel tengok dia cam tu. Rambut tak kering sepenuhnya. Agak tak terurus. Dengan butang atas sekali tak tebutang. Terdedah sikit dada dia.
Mata aku terbuntang. Kalau macam tu, lelaki lain pun akan nampak dada dia yang sedikit terdedah. Aku tak suka kalau lelaki lain nampak apa yang dia ada. Senang cerita, cemburu.
Mungkin betul apa yang aku rasa ni. Aku mungkin suka dia..
•
Loceng berbunyi menandakan tiba waktu rehat. Semua murid memandang cikgu menunggu dia membenarkan kami keluar rehat.
"Sir.." ucap Sowon lembut. "Yes?" muka tak bersalah ditayangkan. "It's recess time." Sowon mengangkat jari telunjuknya ke arah jam dinding. "So?" ok, cikgu ni menguji kesabaran betullah. "So your time is over." sekali lagi Sowon menunjukkan kesopanannya. "So?" mintak penampar ke apa sir ni?
"So can we get out of this goddamn class for I want to wear something more appropriate!" hah.. Tu dia Danbi campak kalkulator kat Sir Eric. "Can't resist a joke.." gumam cikgu perlahan.
"You may go for your recess." cikgu dah meluatlah tu.
Ketika keluar, aku menarik tangan Danbi dan membawanya ke bilik Kelab Seni. Semestinya tiada siapa di situ.
"Woi.. Apa main tarik-tarik ni?" kata Danbi tidak puas hati. "Ikut Aje aku.." arah aku Dengan deep voice aku. "Babi kau.."
Mssuk aje dalam bilik, aku menyandarkan dia pada dinding.
DanbiTaehyung ni gila ke apa? Kenapa dia bawak aku masuk bilik ni. Kitorang dua je pulak tu.
Tanpa aku sedar, Taehyung membuka butang aku satu persatu. Apa ni? Dia nak rogol aku ke? Someone! Please help me!!
"Y-yah.. Kau buat apa ni? Kau nak rogol aku ke apa ni?" soalan aku langsung tidak di jawabnya. Malah, hanya senyum sinis aje yang aku dapat.
Dan yang aku paling peliknya, dia pakaikan balik butang aku. Dahi aku berkerut. Apa di buat ni sebenarnya?
"Kau ni butang pun tak padan betul-betul. Cuai betul." dia gosok kepala aku. Lalu dia pergi dari situ tinggalkan aku. Rahang aku jatuh dek rasa terkejut. Mati-mati aku ingat dia nak rogol aku. Aku mengeluh.
•
Aku sudah memakai pakaian seragam sekolah yang betul. Malas pulak nak turun rehat. Jadi aku kembali ke kelas. Kepala dan tangan aku diletakkan di atas meja. Rasa ngantuk pulak. Ceh, baru je lepas tidur puas-puas dalam bath tub, nak tidur lagi.
Baru aje nak lelapkan mata, seseorang menjentik kepala aku. "Danbi~" katanya manja. Dari sura itu aku tahu ianya Jimin. "Aku nak tidur ni.. Jangan kacau." kataku dingin. "Waktu kau datang tadi kau sedar tak butang atas sekali kau tak dibutang? Terdedah sikit dada kau. Mengancam.. Auumm." ni satu lagi byuntae ni. Aku ambik buku teks aku dan dihempuk sekali atas kepala Jimin.
"Aauuuchh! Sakitlah!" dia mengadu kesakitan. "Padan muka. Cakaplah lagi camtu. Aku cabar kau." Jimin mencebik sambil menggosok-gosok kepala dia. "Gurau aje. Kalau Taehyung buat takde pulak kau pukul-pukul dia." aku menjeling dia. "Tak puas lagi kena hempuk ke?" aku ugut.
"Eleh, cakap jelah kau suka Taehyung." aku me-roll eyes padanya. "Hish, ye.. Aku suka Taehyung." hah, puas?
"K-kau suka aku?"
(〇_o)
Guys.. Semalam aku tidur lambat because my cousin kahwin. So aku rasa penatla. Alarm clock aku pulak yang Jungkook punya morning call tu. Dalam keadaan penat, aku marah 'jungkook' yang kejutkan aku. Then my cousin was like (´・_・').. And i was like (●__●)
YOU ARE READING
[🌹] tshirt °taehyung
Fanfic+aku dah kata, lelaki ni tak boleh dipercayai. Baru nampak badan aku sikit dia dah horny.