Nikam nejdu

875 69 1
                                    

Loki těžce rozdýchával co před chvílí viděl a zapřel se čelem o stěnu. Mezitím Tony s klidem zvedl ručník ze země a obmotal si jej konečně okolo pasu a vyšel z koupelny. Nic si z toho nedělal, jsou to přeci chlapy. Jenže mu nedošlo, jaký pohled na to asi má král Asgardu.

-"Kde jsi byl?" zeptal se Stark, když obcházel naprosto rozhozeného Lokiho. Ani si nevšiml jeho pohledu...
************************************
Stark došel až do kuchyně, kde si nalil sklenici džusu. Málem mu vypadla z ruky, když se lstivý bůh zjevil přímo za ním ve velmi těsné blízkosti. Starkovi přejel mráz po zádech z horkého dechu, který se mu zarýval do krku. Ani nevěděl, jestli se bojí smrti nebo dalšího mučení.

-"Bojíš se?" zašeptal mu bůh do ucha. Stark ztěžka polkl. Po pár dnech to byl zase ten starý Loki, který si je dokonale jistý sám sebou. Ten, který dominantně vládne nad svým vězněm. Ne ten zmatený a nejistý Loki....ale nebezpečný a temný král králů.

-"P-p-proč jsi tak rychle zmizel?" dostal ze sebe Stark.

-"Neovládnul bych se." tiše odpověděl. Jeho hluboký hlas byl plný tajemství.

-"Já myslel...myslel jsem z té terasy....před dvěma dny." přes rychle bijící srdce a zběsilý dech ani nemohl mluvit. Lokiho odpověď překvapila. Nedošlo mu, které zmizení myslel. Má to ve zvyku pravidelně. Byl si svou odpovědí ale stoprocentně jist.

-"Taktéž." vydechl bůh. Stark byl vyděšený. Ani v nejmenším netušil, co očekávat. Celý se klepal a nemohl se hnout z místa.

-"Proč?" bylo jediné, co byl schopen vyslovit.

-"Nahlédl jsem do tvé mysly, Anthony. Tvá duše je temná a zkažená. Není o nic lepší, než ta má." Stark věděl o čem mluví. Bál se ale vysvětlit ony myšlenky, které mu poletovaly myslí v onu chvíli na balkóně.

-"Proč jsi teda zmizel? Měl jsi i jinou možnost." řekl tiše Stark a zavřel oči. Hned co to vyslovil, litoval.

Loki zaváhal. Nevěděl, zda je to nevinná otázka, nebo jej Stark provokoval.

-"Proč tohle děláš?" zeptal se Loki. "Copak jsem ti už neublížil dost?" zašeptal.

-"Ublížil...dost." zachraptěl Tony zlomeným hlasem.

-"Chceš snad, aby to bylo ještě horší?" Loki se při otázce bolestně zašklebil. Doufal, že odpověď bude 'ne'.... pro dobro své kořisti. Uvnitř však toužil po opačné odpovědi. Starka při jeho otázce zahltila panika. "Jak, horší?!" pomyslel si. Bůh však věděl, na co myslí. Chtěl ta slova ale slyšet nahlas,.. z jeho úst. V místnosti bylo šero, temné stíny zahltily celou místnost. Nebylo to počasím, nebylo ani tak pozdě. Byl to Loki.

-"Horší?" vyhrknul ze sebe Anthony. Vyděšeně zíral před sebe. V hlavě měl úplný zmatek. Nevěděl, co dělat. Nevěděl, co chce. A hlavně absolutně vůbec netušil, co to sakra dělá!

-"Já nejsem Pepper." zašeptal mu ďábelsky do ucha přičemž jemně otíral své dychtivé rty o jeho ušní lalůček. Stark zavřel oči a z jeho úst vyšel slastný sten. "Co to sakra dělám? Vždyť je to on! Tohle nemůžu. Nejde to!" nadával si.....

"Ale chci to..."

Jeho vášeň nakonec zvítězila nad rozumem. Rychle se otočil čelem k černovlasému ďáblovi a podíval se hluboko do jeho očí. Nebyly pronikavě zelené, jak byl zvyklý. Byly krvavě rudé, stejně tak jako jeho rty, po kterých tak toužil. Nedočkavě spojil jejich rty v polibku tak vášnivém a hlubokém, že se s nimi vše začalo točit. Bůh lží a chaosu chytil svou oběť a pevně ji přitiskl ke svému rozpálenému tělu. Anthony se nebránil a nechal svého pána dělat si co chce. Loki tak také učinil a chytil jej za zadek a pevně zmáčknul. Tony toužebně vzdychal mezi polibky, do kterých pomalu zapojoval i zuby. To se Lokimu moc líbilo...

-"Koťátko si chce hrát?" zavrčel do Tonyho úst. Ten se pouze usmál.

Loki jej zvednul a Stark obmotal nohy okolo jeho pasu. Oba se dostali do ložnice, kde Tonyho hrubě položil do peřin. Hned nato si lehnul na něj a pokračovali ve vášnivém líbání. Loki strhnul ze Starka pouhý ručník, který mu jako jediný bránil v nádherném výhledu. Celého si jej prohlédnul od hlavy až k patě, přičemž se šibalsky usmál při pohledu na jeho chloubu, která stejně tak chtěla dostat své. Stark chytil Boha za límec a přitáhl si ho opět do polibků. Nemusel se ani snažit a z Lokiho těla pomalu mizely kusy oblečení neznámo kam. Za malou chvíli už byli oba zcela nazí a jejich polibky i doteky byly čím dál tím víc vášnivější. Až se zdálo, že už to víc snad ani nejde. Pro Starka bylo všechno v přítomnosti Boha daleko intenzivnější a vše mělo daleko větší význam. Všechny tyto pocity pro něj byly nové,...krásnější.

-"Jsi nádherný." zašeptal Loki do polibku. Tony mlčel, užíval si veškeré doteky, pohyby a horké polibky od jeho krále.

Bůh neřesti čekal, až se jeho poddaný naprosto uvolní a celý se mu oddá. Až když nastala ta chvíle, začal se s polibky dostávat až k čelisti, poté se přesunul k Tonyho krku, který něžně dráždil jazykem a zapojil i zuby. Stark slastně sténal a jeho dech se zrychloval, když se rudooký ďábel zastavil u jeho plně ztopořené chlouby, kterou vzal do ruky a začal si s ní něžně hrát. Poté si jeho penis dal do úst a začal jazykem kroužit kolem žaludu. Hned nato s chutí oblíznul celou jeho délku a mezitím si prsty pohrával s jeho varlaty. Stark začal pomalu šílet. Ďábel jeho slastná muka miloval a pokračoval ve své práci. Celý jeho penis si vložil do úst a začal jej nedočkavě kouřit. Tempo po chvíli zrychloval a Stark ho podvědomě chytil za vlasy. Na chvíli zapomněl, že tady nadvládu nemá, což mu Loki také hned dokázal, když použil zuby. Stark tiše syknul bolestí a bůh se zvedl a vrátil tváří v tvář k Tonymu. Jednou rukou pevně chytil ty jeho za zápěstí a držel mu je nad hlavou, přičemž na něj majetnicky shlížel. Druhou rukou jej pobídl, aby mu usnadnil cestu, načež Stark nejistě roztáhl nohy. Loki jej pustil...

-"Budeš poslouchat." zavrčel. "Ty ruce zůstanou nahoře!" 

Stark poslechl a ruce nechal nad hlavou. Stále pozoroval Lokiho tvář, nebyl si jist co bude následovat. Loki vzal polštář, kterým mu podložil pánev. Hypnotizujíc čokoládové oči, kterým naprosto propadl, si naslinil prsty a pomalými krouživými pohyby navhlčil vstup. Anthony zavřel oči, aby vše vnímal intenzivněji. Loki pečlivě pozoroval jeho reakce a vnímal jeho pocity, když konečně rychle zasunul celý svůj penis až po kořen do své rozkoší zmučené oběti. Anthonymu vyhrkly slzy do očí, ačkoliv to nebyla taková bolest, jakou očekával.

-"Uvolni se, kotě." zachraptěl mu Bůh do ucha a následně své rty přesunul k jeho krku, který zasypával vášnivými polibky. Tony se snažil uklidnit a uvolnit, i přes tu bolest, která však po chvíli odezněla a on si tak tuto chvíli mohl naplno užívat.

***

-"Oh Bože!" vykřikl Anthony mezi vzdechy, když se blížil k vyvrcholení. Bůh chaosu se pro sebe potutelně usmál. Když se rychle blížili k vrcholu, Loki se opět sklonil k Tonymu a vášnivě jej líbal, přičemž mu Anthony zběsile vzdychal do úst. Oba se udělali zároveň, hned potom se Asgarďan svalil vedle Starka a rozdýchávali dokonalý orgasmus.

Tony se před králem netajil tím, že to byl jeho nejlepší sex v životě. Na rozdíl od něj, Loki na sobě nenechal nic znát. Opět měl svůj povýšený a hrdý výraz. Ruce si dal za hlavu a jen zaujatě pozoroval strop. Stark se po chvíli otočil k němu a podepřel se na lokti. Mlčky si prohlížel bledou tvář jeho boha, na níž, už zase modře,  zářily jeho kouzelné pronikavé perly. Nevyčetl z nich žádnou emoci, a tak po krátkém zaváhání přerušil hrobové ticho.

-"Bylo to fajn." řekl tiše, nejistě.

-"Jo, bylo." odpověděl chladně. Ani se na něj nepodíval. Stark se otočil zády k němu a lehnul si. Do očí se mu hrnuly slzy, bylo jich hodně. Neudržel je a začaly se kutálet přes nos a spánek do polštáře. Nevzlykal, mlčel. Nechtěl projevit slabost. Nechtěl mu ukázat, že mu zase ublížil.

Dlouhé minuty bylo ticho, jen otravné tikání hodin se rozléhalo po černé místnosti.

-"Nemusíš tu zůstávat..." Starkovi selhal hlas. Loki poznal, že není v pořádku.

Anthony čekal, že bůh odejde...nebo zmizí. Najednou ale ucítil Lokiho v těsné blízkosti a pevné objetí kolem jeho pasu. Za krkem cítil jeho horký dech. Bůh zabořil nos do jeho vlasů, které voněly po levanduli.

-"Nikam nejdu." zašeptal a políbil jej do vlasů. Pak oba spokojeně v objetí usnuli.

Touha po smrti || FrostironKde žijí příběhy. Začni objevovat