Navždy spolu

850 70 23
                                    


*2 weeks later*

"Spojené státy dosud nezažily tak ničivou sílu, kterou přinesl nedávný mimozemský útok na hlavní město. Útok byl dle všeho cílený na skupinu samozvaných hrdinů Avengers, kteří sami útok sotva přežili. Stojím zde, před Nejvyšším soudem Spojených států amerických, kde právě probíhá soudní proces obžaloby členů této skupiny. Mluví se o trestech v řádu desítek let, pro některé členy pak bude platit soudní příkaz zákazu styku a některým z nich vyhoštění ze země. Pro Asgardského boha Thora pak bude platné vyhoštění z planety Země. Dneškem tito "hrdinové" dostávají status mezinárodních zločinců. Soudní moc dosud nemusela řešit problémy tohoto charakteru. Avšak od jistých dob, kdy jistý Tony Stark, známý jako Iron Man, přiznal, že je mužem v kovovém obleku, se naše země stala vysoce ohroženou, nemluvě o faktu, že se sama naše planeta stala terčem mimozemských útoků. Nejvyšší soud rozhodne dnes ve dvě hodiny místního času bez přítomnosti obžalovaných i veřejnosti. Kde však dnes tito "hrdinové" jsou nebo kde se ukrývají dosud není známo. Pro CNN, Jane Cornell."

***
-"Nemůžeš tam zůstat." Steve zněl v telefonu zoufale, unaveně. Jakoby nevěděl, co se svým životem.

Přišel o své dva nejbližší přátele, které sotva před týdnem pohřbil.

-"Kam jste všichni zmizeli? Copak se jen tak vzdáme?" Tony se rozčiloval. Tohle nebyl jeho styl. Všichni jeho kolegové, přátelé, zmizeli, jen on jediný kvůli své tvrdohlavosti a smyslu pro anarchismus zůstal v New Yorku.

-"Už není žádné my, Tony..." povzdechl Steve. "Přijdou si pro tebe. Půjdou po nás všech."

-"Kde jste?" naléhal na své otázce. Steve chvíli mlčel. Přemýšlel, zda odpovědět. Ničím, a hlavně nikým, si už nebyl jistý. Nevěděl, komu může věřit.

-"Rusko, Argentina, Jihoafrická republika, Bolívie, Thajsko...nevydají tě." hlesl.

-"Barton s rodinou jsou v Argentině, Bruce se skrývá v Kalkatě a já s Buckym jsme v Moskvě...je tu s námi i Rhodey." mluvil tiše. Jakoby ho snad sledovali. "Visiona s Wandou jsem od Washingtonu neviděl."

Touha po smrti || FrostironKde žijí příběhy. Začni objevovat