Tony se vymanil z jeho blízkosti. Dělalo se mu z celé situace zle a svíral se mu žaludek. Sám nevěděl, zda strachem nebo znechucením. Měl pocit, že jej vůbec nezná.
Že všechny příjemné chvíle strávené na Vanaheimu, byl vlastně pouhý sen. Že se Loki vůbec nezměnil.-"Ty sis vážně myslel, že bych se změnil kvůli člověku?" vysmál se mu. Tonymu stékaly slzy po tvářích. Hůř se snad nikdy v životě necítil.
-"Nehrab se mi v hlavě!" zaťal zuby. Loki se pouze usmál. "Tak bezmocný"
-"Sentiment...." zakroutil hlavou.
-"Sentiment, Anthony, jednou přivede lidstvo k záhubě." pronesl klidně.
-"Takže tamto všechno..." soukal ze sebe. "Celou dobu sis se mnou hrál..." selhal mu hlas. Snažil se vzpamatovat.
-"Neříkej, že ses do mě vážně zamiloval." smál se. Tony byl na dně. "Jen jsem si tebou krátil volnou chvíli ve svém předlouhém životě." usmíval se zákeřně. "A ano..." podotknul. "Ještě jsem potřeboval, abys mi přihrál Thora... A moc ti děkuji, Anthony. Měl jsem jej přímo tam, kde jsem potřeboval."
Krutý bůh se otočil zády a procházel se po obývacím pokoji. Došel k terase a užíval si výhled na slunečný New York. Stark se po zdi sesunul až k podlaze. Schoulený do klubíčka tiše trpěl. Po tom, co si vyslechl, se opět neskutečně bál o svůj život. Nevěřil, že se opravdu zamiloval do takové zrůdy, jako je On.-"Takže mě nakonec stejně zabiješ." zachraptěl. Loki se v tu chvíli otočil zpět k němu. Tony zvedl tvář a propojil jejich pohledy. Loki tak viděl jeho zarudlé plačící oči a vlhké tváře.
-"Proč myslíš?"
-"Posloužil jsem ti. Nepotřebuješ mě."
-"To neznamená, že tě zabiju, Anthony." soucitně se usmál. "Nezabíjím lidi pro radost."
-"To jsi charakter." odsekl Stark.
Loki zmizel a objevil se v jeho těsné blízkosti. Posadil se vedle Starka a pozoroval jej. Tony od něj odvrátil pohled. Nenáviděl jej z celého svého srdce.
-"Je to jako v té knize, o které jsi mi vyprávěl. O té bratrovraždě..." usmál se pro sebe.
-"Myslíš Bibli?" znechuceně se na něj podíval. "Víš co se pak s Kainem stalo!" procedil skrze zaťaté zuby. Loki spojil jejich pohledy v jeden.
-"Anthony, můj sladký Anthony...snad mi nevyhrožuješ?" stále se usmíval.
-"Hela zničí Asgard, a k čemu ti pak bude?" supěl.
-"Pak si podmaním vše." vydechl mu do tváře.
-"To ti nevyjde." vysmál se mu Tony.
-"Jen pro tvou informaci, Anthony." sklonil se k němu. "Zemřeš jako poslední, aby ses díval, jak Midgard hoří..." zašeptal mu do tváře.
Tonyho krev vřela zlostí. Za dobu strávenou s tím hadem, ale zjistil, že proti jeho moci nic nezmůže. Loki slyšel nač Anthony myslí a usmál se pro sebe.
-"Hodnej kluk." poplácal jej po rameni a zmizel.
Když se Tony vzpamatoval a uvědomil si, že je opět sám, přemohl jej pláč. Byl zničený. Celou tu dobu lhaní a přetvařování, které jej ničilo; to dělal jen pro jedinou osobu. Osobu, kterou miloval a myslel, že ona miluje jeho. Pro to monstrum, které nebylo schopno jakéhokoli citu. Teď už to ale věděl.
***
Když se Tony uklidnil a konečně vzpamatoval, vzal telefon a zmizel ze Stark Tower. Cestou do S.H.I.E.L.D.u zavolal kolegům a rozdal úkoly. Byl odhodlaný mu ve všem zabránit. Už kvůli vlastní pomstě. "Tohle mu neprojde."
ČTEŠ
Touha po smrti || Frostiron
FanfictionTony Stark, sebevědomý, arogantní miliardář se po záchraně Sokovie a sporem s Kapitánem zaplete s doposud podceňovaným zlem. Jeho Iron Man mu nepomůže, peníze jej nevykoupí a jeho přátelé z Avengers jej nezachrání. Tentokrát je v tom úplně sám...až...