chapter 27

1.3K 107 3
                                    

#flashback

Nayeon melihat telefonnya yang memaparkan mesej jihyo. Dia membuka telefonnya buat berpuluh-puluh kalinya untuk melihat mesej jihyo yang mungkin menyatakan dia mungkin akan lambat atau tidak dapat datang. Tapi hampa hanya mesej jihyo yang lama sahaja berada di kaca telefonnya.

From: jihyo
Nayeon, nanti jumpa saya kat belakang sekolah pukul 9 malam yer. Ada benda yang saya nak tunjukkan pada awak.

Mesej tersebut telah dihantar oleh jihyo kepadanya sejam yang lalu. Sekarang sudah lima belas minit berlalu setelah pukul sembilan tetapi bayang jihyo tetap tidak kelihatan.

"mana jihyo ni.." nayeon mengipas dirinya dengan baju, malam ni tiba-tiba berkeadaan panas. Jadi dia hanya mengenakan baju t-shirt yang mengikut badannya dan seluar paras peha.

Tiba-tiba nayeon mendengar tapak kaki yang menghala kearahnya. Senyuman yang mekar terbentuk dibibirnya. Akhirnya jihyo datang juga. Tetapi tiba-tiba badannya kaku apabila melihat tubuh orang yang mendekatinya itu sedikit sasa dan tinggi.

Nayeon mengorak langkah ke belakang apabila lelaki tersebut makin mendekati. Dia ingin berlari dari situ tetapi belakangnya sekarang hanya terdapat dinding sahaja tiada jalan keluar yang lain kecuali diarah lelaki tersebut datang. Dengan berani nayeon bergerak mendekati lelaki tersebut untuk melarikan diri.

Apabila mereka hampir mendekat, nayeon cuba melarikan dirinya untuk ke jalan keluar, tetapi plannya tak berjaya kerana lelaki tersebut menarik tangannya.

"chagi nak pergi mana ni, penat oppa datang sini untuk jumpa chagi. Takkan chagi tak nak tunggu oppa pulak" lelaki tersebut berkata, tapi tangannya gatal merayap ke tangan nayeon.

"ish, awak ni siapa. Siap panggil chagi, oppa lah. Lepaskanlah, aku nak balik" nayeon berkata kasar, tangannya yang dipegang cuba dilepaskan tapi ditahan kuat oleh lelaki tersebut.

"garangnya chagi, comel jer oppa tengok. Makin geram oppa tengok chagi ni dengan pakaian seksi lagi. Tergoda oppa" lelaki tersebut menarik nayeon kedalam pelukannya. Nayeon cuba memukul dengan kuat dengan sebelah tangannya, malah sebelah tangannya lagi cuba menelefon ha jun tanpa diperasan oleh lelaki tersebut.

"tolong..." nayeon menjerit meminta tolong dengan kuat.

"chagi, mana ada orang kat sini, diorang takkan dengarlah" lelaki tersebut mula menyentuh badan nayeon, tangan nayeon dipegang sebelah. Sekarang lelaki tersebut sudah mula mencium di bahagian leher nayeon yang putih itu dengan penuh nafsu. Nayeon hanya mampu menangis sambil meraung untuk dilepaskan tetapi tidak dilayan oleh lelaki tersebut.

Sedang lelaki tersebut terleka, nayeon mengambil kesempatan tersebut dengan menendang di perut lelaki tersebut menyebabkan lelaki tersebut jatuh ke tanah sambil mengerang kesakitan memegang perutnya yang sakit. Tanpa membuang masa, nayeon berlari ke keluar dari sekolah dengan tenaga yang masih bersisa.

"kau nak pergi mana tu!!" lelaki itu menjerit kemarahan, laju sahaja lelaki tersebut berlari mengejar nayeon yang sudah berlari jauh ingin keluar sekolah. Baru beberapa langkah nayeon ingin keluar dari gate sekolah, rambutnya ditarik oleh seseorang sehingga dia jatuh ke tanah.

"aww.." nayeon memegang rambutnya yang ditarik kasar oleh lelaki gila itu ke stor lama. Masuk sahaja ke bilik stor, nayeon dicampak kasar ke bawah.

"huh.. Tadi aku layan kau baik-baik kau buat hal, tunggulah kau aku layan kau dengan kasar" lelaki itu berkata sambil membuka bajunya, tali yang berada tidak jauh darinya diambil dan mengikat tangan dan kaki nayeon.

In Love With Stylist Noona √Where stories live. Discover now