"Předem bych chtěla varovat. V této části je trošku silnější obsah. Tak pro ty, kdo nemají rádi yaoi+ radši nečíst. Ani za tu část nejsem ráda, ale nepsala jsem ji sama a takle se to vyvynulo, protože sama bych to nenapsala XD"
Pohled Rina:
Dokonale to vychází. Omotal se kolem mě a prohluboval polibek ještě víc. Svlékl jsem mu tričko a zamířil i dolu. I jeho polibky začal klesat k mému krku. Sundal mi mikinu i triko a začal mi rozepínat i poklopec u kalhot. Pomohl jsem mu sundat kalhoty a to samé jsem udělal i u něj. Přejížděl jsem mu po hrudi, až jsem se dostal k jeho bradavkám a začal je dráždit.
Vzdychal mi do polibku a já si to docela užíval. Měli jsme na sobě jenom spodní prádlo, které nám dvoum bylo už těsné. Nishi mě položil na sedačku a polibky klesal směrem k mému podbříšku. Zakousl se do gumy, mých boxerek a pomalu je sundaval. Začal jsem vzdychat a mě se to začalo zamlouvat. Není vůbec špatný.Pomalu jsem mu stáhl zuby stáhl boxerky a on začal nádherně vzdychat. Tohle se mi líbí víc. Přesunul jsem se zpátky k jeho rtů, které jsem lehce skousl a jazykem se probojoval dovnitř. Líbí se mi být ten dominantnější. Sedl jsem si na něj obkročmo a začal ho mučit. Různě jsem sebou pohyboval, abych ho podráždil o něco víc. ,,Takže ty mi chceš dělat muka? Jen si počkej." Pohrozil mi Rin, ale já ho nebral vážně a pokračoval. ,,Tak si tě trochu připravíme." Sundal ze mě poslední kus oblečení a rukou cestou po zádech. Začal sjíždět níž, až se dostal k mému zadečku, který stiskl. Zavdzychal jsem mu do úst a on si to užíval.
Prstem jsem obkroužil jeho otvor a jedním prstem do něj vnikl. Nádherné se prohl v zádech a zaskučel. Opravdu padafka, ale jako kurvička poslouží. Vrazil jsem do ním i druhým prstem a to mi už zaryl nehty do zad. Nevydrží tohle?! To ho chci vidět za chvíli. Musím uznat, že tohle byl vynikající plán. Mike je můj dlouhodobý kámoš a chtěl se pomstít tomu sráči Takashimu. S jeho nápadem jsem byl ohromen. Jenom je stačilo rozeštvat a šlo to samo. A ta viagra ve víně nebo ta kamera na polici, už jsou jenom takové malé dodatky. Mike si užije a já taky.
Pronikl jsem do něj třetím a čtvrtým prstem najednou a to už zařval. ,,A-a-a...to b-olí.." No co, neměl jsi ke mě chodit. Prsty jsem všelijak roztahoval, pronikal hlouběji nebo kmital. Ať mi tu hlavně neřve, jak malý dítě. Uznal jsem, že musí být už dost roztažený, prsty jsem vyndal a nadzvedl ho nad svoji chloubu. Nasměroval jsem ji do jeho otvoru a až pokořen přirazil. Nijak ho šetřit opravdu nebudu. Nad nikým se nikdy nesmiluju.
Když přiřazil, tak se mi nahrnuli slzy do oči. Bolelo to, ale byla to zároveň taková slast. Hned jsem začal dosedávat a on proti mě přirážel. Tohle je moje poprvé, ale není tak, jak jsem si ho představoval. Už jsem úplně zapomněl na Yuua a teď veškerou svou pozornost soustředil na Rina. Začínal jsem pociťovat velký návahl slasti a já začal mnohem víc vzdychat. Rin chytl moji chloubu a začal rukou rychle jezdit nahoru a dolu. Natáhl jsem se pro polibek a sténal jsem mu do úst. Dráždit i můj žalud, to už jsem vydržel a udělal se.
Tsss moc toho nevydržel. Nevadí, aspoň si s nim teď pohraju víc. Opravdu už vzdychal, jako nějaká děvka. Začal jsem přirážet rychle a hlouběji. Dotkl jsem se jeho citlivého místečka a on se nádherně prohl. Začal jsem se na to místo soustředit a přirážel víc. Po pár přiřazech jsem se do něj údělal a hezky ho položil na postel a nakázal mu ať se nehýbe. Šel jsem ke skříni, odkud jsem si vzal pár hraček. Ležel tak bezbraně, kdyby jen věděl, co ho čeká. Věci jsem hodil na zem a vzal se jeden z vibrátorů. Hned jsem ho do něj strčil a hezky sykl bolestí. Zapnul jsem ho na nejnižší výkon a nechal ho v něm. Pěkně se začal třást.
ČTEŠ
Nejsi zrůda! Ale kocourek. (YAOI)
FanfictionStudent na střední škole (Nishi) je už nějakou dobu šikanováný a ponižováný od spolužáka (Rin), kvůli jeho vzhledu. Co se ale stane, když přijde do třídy nový kluk (Yuu) a začne se s ním bavit a hlavně ho nevidí tak, jako ostatní a chce s ním být ví...