7.bölüm

6.8K 255 14
                                    

Aslında bu hikayeyi yazmayı bırakmıştım ama mervecik için devam ediyorummm :)

Yataktan kalkarken ilk kez içimde bir mutlulukla kalktım.Sanki herşey yolundaymış gibi hissediyordum.Ama oyle değildi her şey eskisi gibiydi.Arkadaşımı kaybetmiştim ve umutsuz bir aşıktım.Beynimde ki psikopat ruhlu düşünceleri umursamamaya çalışıp dolabımın karşısına geçtim.Sevgili okul formamı giyip saçımı at kuyruğu yapıp çıktım odadan.Kahvaltı yapmamak için bir kaç bahane uydurup evden çıktım.Hangi öğrenci okula gitmek için sabırsızlanır ki?Diyorum işte psikopat ve anormal bir iç sesim var.Hadi ama her aşık isteyerek gitmez mi okula sevdiği çocuk okuldaysa?Okula adımı atar atmaz gözüm Görkem i buldu.Bu saatte bile bu kadar dinç ve.. Yakışıklı olmayı nasıl beceriyordu ki?Her saat çekici ve yakışıklı olduğunu düşünürsek bu çokta anormal değildi aslında.Yüzüne biraz daha dikkat ettiğime sıkkın odluğunu anladım.Sevdiğim Çocuk sevdiği kız için acı çekiyordu ve bu beni öldürüyordu.Lanet olsun aşık olmak mutluluk filan değildi!Hızlıca sınıfa gittim.Yakın arkadaşımın gülümsemesiyle gülümsedim.Bu kız çok pozitifti ve herkese pozitif hissediriyordu.

"Selam"

"Selam"

"Nasılsın aşık kız?"

"İyiyim gerizekalı kız"

"Oldu mu şimdi ben sana iltifat ediyim sen bana gerizekalı de"

"İçimden geldi naparsın?"

Gülümsedim once kızgınmış gibi baktı ve ardından gülümsedi.

"Sevgili hocacığımız hastaymış ve uç dersimiz boş."

"Hadi canım"

"Yessss"

Umarım onların çalışmasına denk gelirdi.Uç ders onu izlemek.

"iki ders Geometriyi çekicez ama sonra rahatız."

Deyip kendisini sıraya attı.

.............

"Baksana kızım şuraya"

Hem söylüyor hemde dürtüyordu.Kolum morarmıştı resmen.Kolumu tutarak o tarafa baktım.

"Tilbe ve Görkem."

"Kavga ediyor."

Diyerek cümlemi tamamladı.

"Vay canına"

Görkem yine üzgün gözüküyordu.Bu çatlayan ilişkilerini parçalayacak olsa da onu üzgün görmek kötüydü.

"Ve Tilbenin timsah göz yaşlarına karşın Görkem arkasını döner."

Şimdi arkasından gitmeyi o kadar çok istiyordum ki ve ve bunu yapacaktım.Sonucu ne olursa olsun!

Sevmeyecek Sus Artık!(1.Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin