Multimedya Efe.Efe'yi değiştirdim.
Yine ateş toplanmıştı genç kızın yüzüne.Kalbi atış hızını arttırdı.Bir yandan da korku sardı içini.Bu kadar yakınken,bu kadar saklamışken belli edemezdi duygularını.Görkem'in yüzünde ki gülüş biraz rahatlatıp biraz sinirini bozsa da sakin ol diye emretti kendine.Boğazını temizledi.
'Senin değil ama havanın beni etkilediği kesin.'
Görkem yüzüne çapkın bir sırıtış yerleştirdi.
'Soğuk yanakları kızartırda zaten.'
Ardından iki bavul elinde yürümeye başladı.Merve silkelendikten sonra hızla onun peşine takıldı.
'Ukala.'
Diye mırıldandı.Görkem ise sırıtmak ile yetinmişti.Bu kız onu etkiliyordu.Mesela;içinde tutamadığı cümlelerle,sinirden bağırmasıyla,saçlarına olan takıntısıyla,bazen yaşından olgun bazen ise bir çocuktan farksız davranışlarıyla o farklıydı.Herşeyiyle.Bazen Merve'nin yakınlıklarından şüphe duysa da belli etmiyordu bunu kimseye.Merve ise bir şey fark ettirmediğini düşünüyordu.Fakat erkekler karşı cinsin ilgisini hemen anlardı.Belki de Görkem bunu dile getirmeliydi.İkilemin içindeydi.Ya kardeşine söyleyecekti yada içinde tutacaktı.Emin olmadan da bir şey yapamazdı.Bu herkese yazık etmek demekti.
'Bu kadar kişinin geziye katılacağını düşünmemiştim.'
Dedi Merve beş otobüsü süzerken.
'Hep böyle olur.'
Evde uyumak varken neden geldim diye düşündü Merve.Dört günlük gezi dört günlük uyku demekti.Aşkın gözü kördü işte.
Merve teşekkür edip bavulunu Görkem'in elinden aldı ve bagaja koymak için görevliye verdi.Ezgi uykuyu tercih etmiş ve geziye gelmemişti.Merve Ceyda'yı bulma umudu ile otobüslerin arasında dolanmaya başladı.Sonunda telefonla konuşan CeydA2yı görünce gülümsedi.Ceyda da bir süre sonra fark etmişti onu telefonu kapatıp Merve'ye sarıldı.
'Günaydınnn.'
Diye şakıdı Ceyda.
'Günaydın.'
Dedi Merve neşeli sesi ile.Ceyda bakışlarını Merve'ye dikti ve gözlerini kıstı.
'Sabahları pek mutlu olmayız hayırdır.'
'Ah ah neler oldu.'
Diye iç geçirdi Merve.Ceyda hızla Merve'yi çekiştirdi.Herkesin içine katıldıktan sonra hoca klasik konuşmalarda bulundu ve herkesi otobüsüne gönderdi.Bu sırada Merve Efe ile karşılaşmıştı.Sarıldıktan sonra Efe Merve'yi yanağından öptü.Merve kimse tarafından çpülmekten hoşlanmazdı.Fakat buna göz yumdu.İki gündür Efe'nin görüşme tekliflerini reddediyordu ve bunu hak ettiğini düşündü.Görkem ise gözü çifte kumrularda bedeni ise arkadaşlarının yanındaydı.Efe'nin mutlu olduğu kesindi fakat ya Merve?Bazen Görkem bile bunu fark ediyordu.
'Hadi geçelim yerimize.'
Merve zoraki bir şekilde gülümsedi.
'Ben Ceyda ile otursam?'
Soru cümlesiydi fakat izin ister gibi bir havası yoktu.Gerçi Efe her türlü bir şey demezdi.Merve'ye değer veriyordu ve onun üzülmesini istemiyordu.Ya da onu kırmayı.Asya ise gözlerini Mervelere dikmişti.Efe'nin öptüğü kız olmak istiyordu.Şimdiye kadar her zaman Merve'ye özenmişti.O her zaman en başarıları,en akıllıları olmuştu fakat bu konu çok daha farklıydı.İçi kavruldu bir an Asya'nın.Dalga geçtiği aşk başına gelmiş onu istemediği birisi yapmıştı.Saygı duyulan bir gurubun içindeydi şuan fakat Merve'de öyleydi.Aralarında ki en büyük fark ise Merve iyiliği ve güzelliği ile akıldaydı çoğu zaman.Asya ise Aslı'nın gölgesi ve çakma 'bad girl'ükleri ile.
'Hadi anlat herşeyi.'
Ceyda bir yandan koltuğa çekiştiriyordu Merve'yi.Merve cam kenarını kaptı hemen ve Ceyda'ya döndü.
'Herkesin içinde mi?'
Ceyda ofladı ve önüne döndü.Arkadaşına hak vermişti.Aklına gelen fikir ile sinsice gülümsedi ve telefonunu çıkardı.
Kime:Merviş
Söyleyemeyebilirsin fakat yazabilirsin ;)
Merve gelen titreme ile telefonunu çıkardı cebinden.Önce telefona ardından Ceyda'ya baktı.Ceyda güldü ve omuzlarını silkti.
Kime:Cey Cey
Kaldırım bozuk diye bavulu sürükleyemiyordum.Sinirlendim filan işte.Sonra Görkem elimden aldı.Ardından ellerimiz deyince titredim.Oda bana 'Benden çok mu etkilendin?'Dedi kahkaha attığında.Ah ölünce gamzelerine gömün beni!
Ceyda hemen telefona baktı.Cümleleri okudukça gözleri açılıyordu.En sonunda heyecanla yerinde zıpladı ve hızlıca elini ekranda gezdirdi.
Kime:Merviş
Oha lan.Peki sen ne dedin?
Merve bir an duraksadı.O anı tekrar hatırladı ve aptalca sırıttı.
Kime:Cey Cey
'Senin değil ama havanın etkilediği kesin' diye birşeyler saçmaladım.
Ceyda gülümsedi.
Kime:Merviş
Hadi sizin aranızın olması yakındır.
Merve gelen mesaj ile gerçeklerin kafasına hücüm ettiğini düşündü.Bu kadar basit değildi ki hiç bir şey.Yaklaşık bir buçuk aydır Efe ile çıkıyordu.Görkem ile ise bir arkadaştan farksızlardı.Daha fazlasının olmayacağını hissediyordu.Fakat bunu istemiyordu.Her ne olursa olsun Görkem ile olmak istiyordu.Görkem ile yaşayacağı mutsuzluğu başkaları ile yaşayacağı mutluluklara tercih ederdi.
Kime:Cey Cey
Keşke o kadar kolay olsa.Yalnızca ufak bir yakınlaşma ötesi yok.Aramızda bu kadar engel varken de ötesi olamaz.
Bir kaç dakika Merve Ceyda'dan cevap bekledi.Gelmeyince gözünü telefondan ayırıp Ceyda'ya baktı.
'Hadisene kızım.'
Diye mızmızlandı.Ceyda kaşlarını kaldırıp ona baktı.
'Sana hadi kaç dakikadır yazmadın.'
'Yazdım ya.Sen cevap vermedin.'
O an ikisi de birbirlerine baktı endişe ile.Yavaş yavaş gözleri açıldı.
'Mesaj.'
Diye bağırdılar birden.Bir kaç saniye sonra Merve'nin elinde ki telefonun ışığı yandı.Sitres ile mesajı açmadan önce gelen kişiye baktı.
Kimden:Efe
Yakınlaşma?Engel?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmeyecek Sus Artık!(1.Kitap)
Teen FictionVazgeçme diyor içimden bir ses. Nefesin kesilinceye kadar değil umudun kesilinceye kadar koşmaya devam et diyor. Şu dilinden düşürmediğin aşk şarkılarını kendine değil o'nun kulağına fısılda artık. Defalarca okuyup aynı hüznü yaşadığın şiirleri o'na...