28.Bölüm

3.6K 158 17
                                    

Merve eliyle saçını düzelttikten sonra telefonunun ekranından kendisine baktı.

'Harikasın.'

Dedi kendi kendine . Ardından omuzlarını dikleştirdikten sonra çıktı çalıların arasından . Hışırtıyı duyan kız birden ayrıldı Görkem'in dudaklarından . Korkuyla geriledi . Merve gülümsedi.

'Ben gece bitti diye üzülmüştüm oysa daha yeni başlıyormuş.'

 Sesi kendisinden bağımsız bir şekilde güçlü çıkmıştı . Az önce ağlayan kız yoktu . Gülüşlerin arkasına saklanan birisiydi o artık.

'Şey ben gidiyim artık.'

Diye mırıldandı kız korkuyla . Merve bu haline bir kahkaha attı . Gündüzleri ortalarda salına salına gezen kız şimdi sinmiş miydi ? İşte buna koca bir kahkaha atılırdı . Kız arkasını dönmüş giderken Merve arkasından seslendi.

'Cenk'e ve boynuzlarına selam söyle . Dikkat etsin kapıdan geçerken engel olmasınlar.'

 Kız adımlarını hızlandırırken Merve bir kez daha güldü .

'Ah canım ya nasılda korktu.'

Diye mırıldandı ardından.

'Bu saatte ne arıyorsun?'

Diye sordu Görkem sahile doğru yürümeye başlarken . Merve onu takip etmeye başladı bir kaç adımı hızlı atarak Görkem'e yetişti ve yanından yürümeye başladı.

'Uykum kaçtı peki ya sen düşmanınızın sevgilisiyle ne arıyorsun?'

 Sanıldığından daha akılıydı Merve . Eskiden olsa böyle konuşamazdı asla ama artık bir güç vardı üzerinde . Hem Merve bir şey yapmamıştı ki Görkem ona pası atmış o ise topa vurup gol atmıştı .

'Açıklama yapmayacağım Merve.'

Ters tonda konuşması eskiden içini yakardı genç kızın şimdi ise ; güçlendiriyordu onu . Gülümsedi .

'Oysa bana kuralları ilk söyleyen sendin cici çocuk.'

 Görkem kafasını geriye attı ardından yüzünü Merve'ye çevirdi .

'Kural ihlali yapan yok zaten.'

 Merve yapmacık bir kahkaha attı.

'Düşmanının sevgilisi hani düşman olurdu ?'

 Merve o gün o saçma kurallarla dalga geçmişti fakat şimdi işine yarıyordu .

'Diğer kuralları unuttuğuna eminim bunu mu hatırlıyorsun?'

 Merve hızla kendini kuma attı . Bağdaş kurduktan sonra gözlerini denize dikti . Başını salladıktan sonra munzurca gülümsedi .

'İşime geleni unutmam.'

 Görkem derin bir nefes verdikten sonra kuma oturdu . Kural koyma fikri üç yıl önce Görkem'den çıkmıştı . Şimdiye kadar kimse de ihlal etmemişti . Buna Görkem de dahildi . Şimdi ise arzularına karşı koyamadığı için arkadaşlarına rezil olamaz onların güvenini sarsamazdı . Bir şey yapmalı  kızın aklındakileri unutturmalıydı . Peki ne yapabilir di ki?

'Unut gördüklerini.'

Dedi soğukça . Merve tekrar kafasını sağa sola salladı . İnatçı kişiliği her zaman hazırda beklerdi zaten .

'Unutamam.'

Dedi güçlü çıkan sesiyle . Görkem sinirle nefesini dışarı verdi .

'Unutacaksın.'

 Merve kahkaha attı .

'Üzgünüm Kaptan ama hafızam çok kuvvetlidir . Fakat senin için bir değişiklik yapabilirim.'

 Görkem kaşlarını kaldırarak Merve'ye baktı . Cevap beklediği kesindi . Merve biraz daha keyiflendi .

'Bir isteğim var .'

 Ne kadar zor olabilir ki ? diye geçirdi içinden Görkem . Bir kaç kıyafet ve ayakkabıya kızlar kanardı zaten .

'Tamam söyle.'

 Merve gıcıkça gülümsedi tekrar . Ve Görkem'e doğru yaklaştı .

'Öp beni.'

Sevmeyecek Sus Artık!(1.Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin