11.Bölüm

6.7K 236 18
                                    

Multimedya Merve :)

'Herşeyi ayrıntasıyla anlat.'

'Daha ne istiyorsun Ezgi?Her şeyi ayrıntısıyla anlattım.'

'Emin misin?'

'Eminim arkadaşım hemde çok'

 Merve yüzündeki aptal sırıtışını arttırdı.O an aklına geldikçe gülümsemesi büyüyordu.Görkem ona dokunmuştu.Hemde burnuna.Ardından 'Ağlama' demişti.Hatta o an telaşlanmış ne diyeceğini şaşırmıştı.Hele o anki yüzü aklına geldiğinde kızın dudakları kulaklarına değecekti neredeyse.

'Bence bundan sonra herşey daha güzel olacak.Aynı sokakta oturuyorsunuz düşünsene okula birlikte geldiğinizi ay çok güzel.'

 Dedi Ezgi arkadaşının mutluluğunu paylaşırken.

'En azından umudum var artık.'

'Hayır canım benim aksine artık elinde umuttan daha büyük şeyler var.'

Ezgi içten bir gülümsemeyle Merve'ye baktı ve elini omzuna koyup sıktı.

'Teşekkür ederim.'

'Ne için?'

Ezgi boş boş Merve'ye baktı.Merve içten bir gülümsemeyle baktı arkadaşına.

'Asya gibi yapmadığın ve yanımda olduğun için en önemlisi bu anımı benimle paylaştığın için.'

'Asya'ya kızmamalısın o seni seviyor.Eminim ki bir sorunu vardır.'

'Bilmiyorum ama kırıldım.Sürekli yüzüme vuruyordu bu durumu hepsinde dayandım ama Cinderella benzetmesine göz yumamadım.'

'Hatasını anlayacaktır.'

 'Anlasa bile o anları o sözleri değiştiremeyiz Ezgi.'

Sonra iç çekti.Ve ekledi.

'En azından ben unutumam.'

Asya Merve'ye nazaran daha aklı havada ve umursamaz birisiydi.Ezgi ise tam anlamıyla kötü gün dostuydu.Herşeyi Ezgi'ye anlatırlardı birnevi ablalığı üstlenmişti.Ezgi koluyla Merve'yi dürttü.Merve bir süre Ezgi'ye baktı ardından gözlerini Ezgi'nin bakışlarına çevirdi ve bakışlarını takip etti.

'Yok artık.'

Dedi şaşkınlıkla Merve.

'İnanmıyorum.'

Diye devam etti Ezgi.

'Beni kırıp ardından barışmaya çalışmamasının nedeni buymuş.'

'İyide Asya her zaman o popüler kızların acınacak halde olduğunu söylerdi.'

'Şimdi yanlarında ama.'

Merve omuz silkti ve Ezgi'yi kolundan çekip Asya'nın bakış açısından çıkardı.

'Bunun bir sebebi olmalı boşu boşuna yanlarında durmaz'

Merve harbi aptalsın bakışlarını Ezgi'ye gönderdi.

'Ne?'

Merve oflayıp önüne döndü.Polyannacılık bir durum yoktu ortalıkta.On bir yıllık arkadaşları satmıştı onları bunun bir nedeni yada açıklaması olamazdı.

'Bir günüm tamamıyla mutlu geçse şaşardım zaten.'

'O tercihini yapmış Merve bizede'

Durakaldı ardından devam etti.

'Onu hiç olmamış gibi kabul etmek düşer.'

Merve gözlerini devirdi.Tam bakışlarını tekrar önüne sabitleyecekti ki Görkem ile göz göze geldi.Görkem çapkın bir gülüş fırlatıp önüne döndü.Merve arkasına baktı.Ardından sağına ve soluna ama koridor neredeyse boştu.

'Hey nereye bakıyorsun?'

Diye araya girdi Ezgi.

'Bana gülmüş olamaz.'

'Neden iyi yanından bakmıyorsun olaya?'

'Üzgünüm Polyanna değilim.'

Deyip omuz silkti Merve.

'Değilsin ve olmakta zorunda değilsin Mervem Görkem sana gülümsedi eğer sana gülümsemiş olmasaydı gözleriniz buluşmazdı.'

'Hey o anı hatırlatma hala kalbim hızlı atıyor.'

'Ne kadar hızlı?'

Ardından güldü Ezgi.Merve gülümsedi.

'Çok değil yalnızca yerinden çıkacak kadar.'

...............................................

-Görkem-

'Dün yapamadığımız anteramanı bugün yapalım.'

Efe konuşurken Görkem dün ki küçüğü gördü.Ardından gözleri buluştu.Gülümsedi genç kıza.Aslında masum bir gülümsemeydi tabi Görkem için kızları için ise çapkın ve çekici bir gülümsemeydi.

'Hey beni dinlemiyor musun kaptan?'

Görkem Efe'ye dönüp boş gözlerle baktı.Ardından Efe az önce Görkem'in bakışlarına maruz kalan kıza baktı.

'Çok güzel değil mi?Alt sınıflardan.'

Görkem anlamayarak baktı Efe'ye.Bu çocuk kızların hangi sınıfta olduklarıyla ilgilenmezdi daha doğrusu pek umursamazdı.Ardından tüm grubun bakışları Efe'ye odaklandı.

'Ne var?'

Diye sordu Efe ilgisizce ve omuz silkti.

'Lan yoksa?'

'Ne yoksası lan?'

Efe sinirlenip yumruğunu gülen Engin'in omzuna geçirdi.

'Hayırlı olsun kardeşim.'

 Görkem gülmemek için direniyordu ancak daha fazla kendisini tutamamıştı ve kahkahasını salıverdi.Efe ve aşk gerçekten de bu kadar komikti..

Sevmeyecek Sus Artık!(1.Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin