29.Bölüm

3.5K 139 13
                                    

Şaşkın bakışlarını üzerimde hissettiğim de yine de geri çekilmedim . Mecburdu bunu yapmaya . Şu geçen bir ayda öğrendiğim bir kaç şeyden birisi de takımın birbirlerine sadık olmalarıydı . Ve herkesin gözünde Görkem farklıydı . Bunu Efe'ye sorduğumda Görkem'in farklı bir sevgiyi hak ettiğini söylemişti . Hepsi hata yapsa da Görkem yapmaz üstelik onların arkasını toparlarmış . Bunu biliyordum bu yüzden kullanıyordum . Onun benim susmama benimde onun öpücüğüne ihtiyacım vardı . İşte en büyük ortak noktamız buydu şu an birbirimize ihtiyacımız vardı . Efe yada bir başkası umurum da değildi şu an . İsteyen görebilirdi de.

 Görkem düşünmeye devam ederken ona biraz daha yaklaşarak davet ettim onu yıllardır bu öpücüğü bekleyen dudaklarıma . Tereddütle oda yaklaştı.dudaklarımız bir birine değdiğin de yavaşça öpmeye başladı bir süre sonra dudaklarımı araladım ve daha çok hissettim onu . Her geçen saniye ona karşı hissettiğim arzu artıyordu . Daha tutkulu kıldım öpücüğü . Belki de tek şansımdı bu . Arzu ve şehvet beni ele geçirirken ona doğru vücudumu kaydırdım . Üstüme doğru gelirken sırtım kumla bütünleşmişti . Ellerim rahat durmazken daha da yaklaşmaya çalıştım ona sanki imkanı varmış gibi.Dakikalar geçerken gözlerimi yüzüne diktim . Ay ışığında parlayan yüzü ve saçlarıyla gerçek olamayacak kadar muhteşemdi . Tek bir uykusuzluk bana bunları yaşatmıştı . Kendimden geçtiğimi hissettim . O uyuşturucu gibiydi . Benim uyuşturucum . İhtiyacım vardı ona . Dakikalar geçerken nefessiz kalıp çekildi . Ve on büyü bozuldu . Uçurumdan atılmak gibi bir şeydi . Bana yetmemişti ki daha fazlasını istiyordum . Bir kaç saniyenin ardından tekrar yapıştım dudaklarına . Gittikçe derinleşirken dokunuşları ellerim saçlarını buldu . İlk öpücüğüm olsa da kitaplardan okuduğum kadarını yapıyordum . Ve işe yarıyordu . Daha çok çektim kendime onu . Elleri vücudumda dolaşmaya başlamıştı . Tüm dünya yok olmuş yalnızca biz kalmıştık sanki . Bir kaç dakika daha böyle geçtikten sonra üstümden kalktı . İşte şu an tüm büyü bozulmuştu . Tekrar öpmek istedim onu ama yapamadım . Kalktıktan sonra arkasını döndü ve yürümeye başladı .

'Görkem!'

 Diye bağırdım boğuk çıkan sesimle . Bana doğru döndü .

'İstediğin oldu alacak verecek kalmadı.'

Sevmeyecek Sus Artık!(1.Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin