Ezgi sinirle soludu.Şu an karşısında pişkince sırıtan çocuğun kafasını duvara sürtüp bacaklarını kırıp eline vermek istiyordu.
'Benim sana tek vereceğim şey su olur o benim değil sana tav olan kızların görevi.'
Elinde ki su şişesini kafasına doğru sertçe fırlattı ve arkasını dönüp çıkışa doğru yürüdü.
'Sert ve ateşli.'
Diye fısıldadı Mert arkasından.
Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω
'Teşekkür ederim.'
Asya gülümserken Ulaş'a baktı.
'Niçin?'
Ulaş'ta gülümsedi ve Asya'nın elini tuttu Asya bir an çekip çekmemek arasında kalsa da bir şey yapmadı.
'Beni karşılıksız bırakmadığın için söz veriyorum Asya seni bırakmayacağım hiçbir zaman.'
'Ben senin gibi birisine nasıl hayır diyebilirim ki?'
Ulaş Asya'nın elini dudaklarına götürüp küçük , naif bir öpücük bıraktı . Asya içinin titrediğini hissetti bu kadar küçük bir şey de nasıl tesir altında bırakabiliyordu ki?
'E hangi filme gidelim '
Bir kaç saniye durakladıktan sonra kısıkça ekledi Ulaş.
'Sevgilim.'
İlk kez birisinin ağzına bu kelime bu kadar yakışıyor diye geçirdi içinden Asya.Bir aydan kısa bir sürede ondan etkilenmeye kendisine itiraf edemesede belki de ona aşık olmaya başlamıştı.İlk kez bir çocuğun elini bu kadar huzurla tutuyordu ilk kez bir çocuğa kalbini teslim etmeye göz yumuyordu ve Asya ilk kez gerçekten birisinin sözüne güveniyordu.Onu bırakmasından delicesine korkarken gitmeyeceğine de inanıyordu . O farklıydı çok farklı.. O Asya'yı seven Ulaştı .. O asla onu bırakmayacak Ulaştı...
'Korku ya ne dersin?'
Diye sordu muzipçe Ulaş.Asya elalarını kısarak Ulaş'a baktı.
'Bir kıza çıkma teklifi edip korku filmine götürülmez Ulaş bey.'
Ulaş güldü ve Asya'ya biraz daha yaklaştı.
'Belki korkup bana sarılırsın diye düşünmüştüm.'
Asya küçük bir kahkahayı ağzından kaçırdı.
'Bazen küçükken yere düşürüldüğünü düşünüyorum.'
Ulaş harika gülümsemesini sergiledi . Ve Asya bir kez daha hayran kaldı bu çocuğa.
'Umut fakirin ekmeğidir işte ne yaparsın.'
Göz kırptı.Asya Ulaş'ın elini çekti ve hızlıca gişeye yöneldi.
'Hadi artık şu biletleri alalım seansı kaçıracağız.'
Ulaş sevdiği kızın kendisini yönlendirmesine izin verdi.
'Korku filmine gidiyoruz değil mi?'
Diye sordu alayla . Asya kafasını olumsuz anlamda salladı ve gülerek ekledi.
'Hayır dramatik ve romantik bir filme.'
Ulaş yüzünü buruşturdu Asya önde ilerlerken onu göremese de tahmin edebiliyordu ve itiraf etmeliydi ki böyle çok tatlı oluyordu . Biraz da çekici.
'O ne öyle kızlar gibi?'
Diye huysuzlandı Ulaş.
'Bende bir kızım.'
Diye ekledi Asya .
Finale yaklaşıyoruz ikinci kitap düşünüyorum ama tam olarak emin değilim.Okuyucu sayısı hergün artıyor ve çok iyi bir durumda fakat voteler için aynı şeyi söyleyecemeyeceğim lütfen oyda verin :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmeyecek Sus Artık!(1.Kitap)
Teen FictionVazgeçme diyor içimden bir ses. Nefesin kesilinceye kadar değil umudun kesilinceye kadar koşmaya devam et diyor. Şu dilinden düşürmediğin aşk şarkılarını kendine değil o'nun kulağına fısılda artık. Defalarca okuyup aynı hüznü yaşadığın şiirleri o'na...