Multimedya Görkem
'Lan kapayın çenenizi bu son uyarım.'
Efe sinirle grup arkadaşlarına baktı.
'Neden aşık olmaktan korkuyorsun ki?'
'Hay dilimi eşek arası soksaydı da alt sınıf demeseydim . Başımı siktiniz lan . '
Efe sinirle yanlarından ayrıldıktan sonra grup gülmeye devam etti.
'Aşık olmuş olabilir mi?'
'Yok lan o kadar da değildir.'
'O kız zor abi.'
Dedi Görkem konuşmaya balıklama atlarken.
'Yoksa denedin mi?'
Arkadaşına gözlerini devirmekle cevap verdi . Ardından oda yanlarından ayrıldı.Görkem Efe'ye o kızın sevdiği birisi var demek istiyordu ama yapmadı . Çünkü konu uzayacak ve nereden tanıdığına gelecekti . Açıkçası Görkem kendi eliyle o masum kızı Efe'ye kaptırmayı da pek istemiyordu . Biliyordu ki Efe küçüğü üzecekti . Efe'nin doğasın da uzun ilişkiler yoktu . Dün küçüğün aşkı ne kadar hak ettiğini görmüştü . Bir insan kolay kolay birisi için göz yaşı dökmezdi . Sonra başka bir şeyi fark etti neden küçüğü düşünmeye başlamıştı ki ? Düşünmesi gereken Efe ve küçük değildi ya da küçükte değildi olması gereken Tilbe ve aralarında sahte aynı zamanda karşılıksız olan ilişkiydi . . .
-Merve-
'Klüpleri seçecekmişiz yarına kadar.'
'Acaba Görkem hangi grupta olur?'
'Spor olabilir bence.'
'İki yıl önce spora sırf o gider diye gitmiştim hatırlarsan ve sonu hüsrandı.'
'Ah hatırlıyorum tüm teneffüs boyunca hangi sınıfta olduğunu aramıştık ve sonra benim gidelim dediğim klüpte çıkmıştı.Üstelik saatlerce de kafa yormuştuk hangi klüpte olabilir diye.'
'Ay günlerce o klübü istemediğim için kendime kızmıştım.'
Gözlerini devirip önündeki kitaba döndü . Dersin hocası sınıfa girdiğinde klasik selamlaşma yaşandı ardından klüp seçimleri hakkında konuştu zaten sonrasını Merve dinlememişti . Aklı hala dün ve bugündey di . Hala o gülüşün kendisine olduğuna inanamıyordu . Zilin kurtarıcı sesiyle yerinden kalktı Ezgi'nin koluna girip sınıftan çıktılar .
'Acaba hoca bizi hangi klübe koyacak ?'
'Hoca mı?'
'Dinlemedin mi Şebnem hocayı ?'
'Şey... Sanırım hayır.'
Ardından yüzüne şirin bir gülümseme ekledi . Boncuk gözlü tavşanlara benziyordu bu hali ve gerçekten tatlı oluyordu .
'Bu sene iki tane klüp dersi var ya . '
Merve bunu bile yeni farkına varıyordu . Ders programında ne yazarsa ona uyuyordu onun dışındaki şeyleri pek umursadığı söylenemezdi.
'Eeee?'
'İşte birisi bizim seçeceğimiz oluyor diğeri de sınıf hocalarının bizi yerleştirmesiyle.'
'Ah matematik klübüne gitmek istemiyorum.'
Diye sızlandı.Ezgi arkadaşının bu haline gülmekle yetindi . Zilin sesi duyulduğunda gıcık olan bir başka derse daha giriş yaptılar . Peki bu Merve'nin umrunda mıydı ? Tabi ki de hayır dersi dinlemek yerine düşünecekti . Yine ..
'Bakalım bizim zevksiz hoca nereye yerleştirmiş .'
'Umarım farklı yerlere gitmeyiz .'
'Ay inşallahhhh.'
Merve,Ezgi'nin yayılmış ağzına eliyle vurup panonun oraya sürükledi . Önce kendi ismini buldu .
'Spor vee... Edebiyat . Hadi ama .'
Diye çığırdı . Ardından Ezgi kendi ismini buldu ve gözlerini kıstı .
'Spor ve...'
'Hadisene be!'
Diye çığırdı Merve .
'Edebiyat.'
Gözlerini devirdi . Merve ise onun aksine seviniyordu . En azından yalnız kalmayacaktı . Ardından aklına aniden gelmiş gibi yerinde zıplayıp listeye geri döndü . Ezberlemiş olduğu isme beklentiyle baktı . Umut işte belki aynı klüpte oluruz dedi . Gerçi haftanın iki dersi birlikte olmakta zordu bir yandan . Gerçi uzaktan sevmek her şekilde yakınında olmaktan daha zordu .
'Hadi zil çaldı bak artık .'
Arkadaşından bir çığlık yükselince sormaya gerek duymadı iki klübünden birisi tutmuştu .
'Edebiyat ve spor.Ah sınıf hocasını çok seviyorum ben bu çocuğun .'
Ardından çocuk gibi ellerini çırpıp zıpladı . Belki daha zor olacaktı böylesi belki daha kolay ama kokusunu duymanın daha huzurlu olacağını kesindi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmeyecek Sus Artık!(1.Kitap)
Teen FictionVazgeçme diyor içimden bir ses. Nefesin kesilinceye kadar değil umudun kesilinceye kadar koşmaya devam et diyor. Şu dilinden düşürmediğin aşk şarkılarını kendine değil o'nun kulağına fısılda artık. Defalarca okuyup aynı hüznü yaşadığın şiirleri o'na...