'Yeter lan.'
Diye çıkıştım.Saatlerdir ablamın elime tutuşturduğu kıyafetleri deniyordum.Elimde ki poşetleri taşımaktan da kıyafet denemekten de yorulmuştum.
'Hadi kuşum son kez burayada girelim.'
İnleyerek adım attığı mağazaya girdim.Burayı beğenirdim fakat cidden yorulmuştum etrafa göz bile atamıyordum.Gerçi gerekte yoktu Miray hanım benim yerime bakınıyordu.Kısa etekleri omzuna attı ve çeşit çeşit şort ve eteklere göz gezdirdi.Omzundaki yığın gittikçe artarken içimden olabildiğince saydırıyordum.
'Yeter abla ya.'
'Dur azıcık bak şu da çok güzel.'
Gözlerimi devirdim ve ilk gördüğüm sandelyeye doğru harekete geçtim.Taki cırlak bir ses bağırana kadar.
'Merve nereye gidiyorsun!'
'Ya şu şorta bakacaktım ben abla.'
Ablam memnun olmuşçasına gülümsedi.
'Aferin miniğime sen giy şunları ben bakıyım onlara.'
Çok iyi iş becerdin Merve.Derin bir of çekip kıyefetleri alıp kabine girdim.Teker teker ablama gösteriyordum.Neredeyse hepsini beğeniyordu.Ama şöyle bir şey vardı ki beğendiklerinin hepsi kısa kısaydı bana aldırdıkları da tabi ki.Değişim derken beni sürtük gibi mi göstermeye çalışıyor anlamadım.
'Çok güzel olmuş.'
'Abla güzel güzel olmasına da neden hepsi mini?'
'Ne isterdiniz hanım efendi kara çarşaf mı?'
Gözlerimi devirdim.
'Pantolon mesela.'
'Ah hayır o çocukların dikkatini pantolonlarla çekemezsin.'
'İlla kıçını açıcaksın yani?'
'Aynen bebeğim.'
'Sen çok açtın galiba abla.'
'Ayakkabı geliyor bak kafana!'
Diye çığırdı.Hızla kabine girdim.O topukluların kafama girmesini istemiyordum.Ablam ile çok farklıydık.O kendine çok bakardı ve fiziği doğuştan muhteşemdi.Azcık sürtüklükte vardı malcığımda ama çok tatlıydı-yine benim aksime-o benim idolümdü.Aramızda iki buçuk yaş farkı vardı.Makyaj yapmasa yaşıt gibiydik fakat o süslenmeyi severdi.Kendine bakardı.Abur cubur yemezdi en başında nasıl dayanıyor bilmiyorum ama yalnızca yememekle kalmıyor yedirtmiyorduda.Kilo verirken en çok yardımcı olan kişiydi o.Aynı şey yüzüm içinde geçerliydi her zaman arkamdaydı.O benim meleğimdi.Arkadaşları onu şeytan olarak görsede -şeytanda bir melektir ;)-Tehlikeliydi de ama kafasında bin tilki dolaşırdı.Hiçbir zaman onun kadar zeki olamamıştım yada cin. Ve çokta hanım hanımcıktı küfür etmez,argo konuşmazdı ağzından bebeğimler canımlar düşmezdi.Ha tabi ki yakın arkadaşları olmadığında bir araya geldiklerinde koy ver gitsin.
'Abla olmadı bu ya.'
'Çüş Merve 36 o.'
'Giremiyorum işte.'
'Aç kapıyı.'
'Abla giremedim ve soyunuğumun neresini anlamıyorsun?'
'Aç dedim giriceksin onun içine mecbursun.'
İçimden ona kadar saydım.Yok gittikçe şalterlerim artıyordu benim.En sonunda kabinin kilidini açtım.Ablam geldi eteğe baktı.
'Allah belanı vermesin Merve naptın eteğe?'
Omuzlarımı silktim.
'Giydim.'
'Azıcık narin ol be yamuk yumuk giymeye çalışırsan bu olur.'
Geldi ve kıvrılmış yerlerini düzeltti.Şimdi olmuştu.
'Beceriksiz.'
'Mıymıntı.'
'Beceriksiz.'
'Mıymıntı.'
'Beceriksiz.'
'Saçlarını seviyorsan def ol'
Hızla kabinden çıktı ve saçlarını okşadı.
'Oy siz benim kuzularımsınız sizi kaptırtmam manyak kardeşime.'
Ve onun hakkında söylemeyi unuttuğum bir şey daha var kendisi son derece manyaktır.
'Bugünden itibaren kendini bana bırakıyorsun ve gelsin erkekler.'
'Tek bir tanesi gelse yeterli.'
'Olsun anlattığına göre popüler bir şey o çocuk.Eniştende öyleydi ben nasıl ayarladım sanıyorsun?'
'Hangi eniştem abla?'
'Allah belanı versin Merve.'
Elindeki poşeti kafama geçirdi.Acıyla inledim.
'Manyak!'
'Düzgün konuş ablayla.'
'Düzgün davran kardeşe sende.'
'Sus kız.'
'Saçını yoldurtma bana abla.'
'Hele bir yol.'
Gece saçını kesmek vardı ama yemiyo işte.
'Kuaföre gidelim mi?'
Benim saçlarımda en az onunkiler kadar değerliydi.
'Asla.'
'Kırıkları kestirelim.'
'Hayır.'
'Bak kötü görünüyor.'
'biliyorum ben o kırıkları saçımın yarısını kesicek.'
'Merak etme kestirtmem ben güven bana.'
Başka şansım var mıydı sanki?
'Tamam ama kontrol ediceksin.'
'Tamam bebeğim.'
İçimden tüm bildiğim duaları okuyarak kuaför koltuğuna oturdum.Gözlerimi kapatıp bir an önce bu anın bitmesini bekledim.Ablam dakikalardır kuaförü tembihliyordu başına geleceği biliyor.Bende olsam o kadar tembihlerdim hele fazla olsun her yeri yıkacağımı biliyor -yaptım-.Beş dakika sonra bitmişti.Hemen kontrol ettim neyse ki fazla değildi.Ama bu boyu daha güzeldi.Diğeri çok uzundu şimdi ise belimin bir karış üstündeydi.Ablam yine haklı çıkmıştı.Lanet olası pislik -_- Kuuaförden çıktığımızda huzurla havayı içime çektim.Sonunda bitmişti yapacaklarımız.
'Bitti mi artık?'
'Evet bitanem.'
'Yalnız parada bitti abla.'
'Boşver ben babamdan aşırırım.'
Göz kırptı.Onun bu haline kıkırdadım ve eve doğru yürümeye başladık.Bizim sokağa girmiştik ki Görkem'i görmemle kalbim hızlandı.Sakince nefes almaya çalıştım.Ne kadar başarırsam artık.Karşımızdan geliyorlardı ve gittikçe aramız kapanıyordu.Abisiyle birlikteydiler.
'Selam Gökhan.'
'Naber Miray.'
'İyi tatlım sen.'
'İyi.'
'Kardeşim Merve.'
'Buda benim kardeşim Görkem.'
'Tanışın yaşıtsınız.'
Konuşmanın başından beri susuyordum.Bu cümleyle birlikte ne yapacağımı şaşırmıştım.Ama tanıştığımızı söylemeyecektim.
'Biz tanışıyoruz zaten değil mi küçük?'
Gülümsedi.Gamzelerine gömün beni!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmeyecek Sus Artık!(1.Kitap)
Teen FictionVazgeçme diyor içimden bir ses. Nefesin kesilinceye kadar değil umudun kesilinceye kadar koşmaya devam et diyor. Şu dilinden düşürmediğin aşk şarkılarını kendine değil o'nun kulağına fısılda artık. Defalarca okuyup aynı hüznü yaşadığın şiirleri o'na...