First meeting.

575 17 0
                                    

                                                                     >> Dont try to make me stay

                                                                                or ask if i'm okay

                                                                          I don't have the answer

                                                                     Don't make me stay the night

                                                                               or ask if i'm alright

                                                                            I don't have the answer

                                                                       heartache doesn't last forever

                                                                                    i'll say i'm fine

                                                                   midnight ain't no time for laughing

                                                                    when you say goodbyyeee....<<

Sang jeg lige så stille og lille Tori faldt hurtigt i søvn. Så slipper jeg for at synge videre.. Jeg kyssede hende blidt på panden, slukkede lyset, og listede ud. Jeg gik ud i stuen, og Jack sad foran fjernsynet med en øl i hånden.

Jeg sukkede dybt og lod mig synke ned i sofaen. Jeg tog mig til hovedet, og mærkede en pludselig smerte brede sig fra nakken til panden. >>Jack, kan du ikke se efter hende i morgen? Jeg trænger virkelig til at komme ud..<< mumlede jeg træt og kiggede længselfuldt på Jack. Tori har fået Jack's hårfarve. Eller, det meste af den. Hun er utrolig lyshåret. Hendes øjenfarve er vel en blanding af vores. Hvilket klær' hende. Hun er min prinsesse.

>>Rachel, jeg har en aftale med drengene det ved du godt<< sagde han surt, og tog en tår af sin øl. Jeg satte mig bestemt op og så vredt på ham. >>Jack, du ved UDEMÆRKET godt hvor TRÆT jeg er, af at sidde herhjemme dag ind og dag ud. Du er ALDRIG hjemme, og når du så endelig er, sidder du på din fede røv og ignorere vores datter! Hun har brug for dig Jack, hvornår forstår du det?!<< jeg stod nu op med tåre i øjnene, og Jack så ligeglad på mig.

Han bundede sin øl og stilte sig truende helt op af mig. Mit åndedræt blev tungere, og han gik med tunge skridt væk. 

>>Mama? A laver i<< Tori kom gående ud af sit værelse med sin bamseand og gabte. >>Ikke noget skat, gå du bare ind og sov igen..<< jeg gik hen til hende og lagde hende ind i seng igen. 

>>Mama, er duuu- er du uvenner med far?<< spurgte Tori og kiggede med triste øjne på mig. Stakkel.. >>Nej skat, vi var bare uenige om noget. Vi er ikke uvenner..<< jeg kyssede hende på kinden. >>Godnat skat. Du skal op tidligt i morgen igås? Sov godt min engel..<< jeg slukkede endnu engang lyset og gik ud. 

Klokken slog 20:00, og min alarm gik i gang. Fuck!! Havde jeg ikke slukket den? Jeg havde sat alarm til nu, da der kommer  noget i fjerneren. Kan ikke engang huske hvad det er.. Jeg husker ikke særlig godt efterhånden.. Jeg slog med ned i sofaen endnu engang og tændte for fjernsynet. 

Right Now ♠♠1D♠♠Where stories live. Discover now