Tori og jeg havde sovet til klokken 10 i min seng og jeg var helt færdig i kroppen. Det føltes som om jeg har trænet hele dagen eller sådan noget. Jeg kom i tanke om at jeg manglede selv at købe en gave til Louis' så jeg fik hoppet i tøjet og hjulpet Tori og så var det ellers bare afsted til shoppingcenteret. Badet kunne vente til senere.
Hvad køber man egentlig til en fyr der har alt i forvejen? Han har penge til at løbe alt selv jo. Han mangler jo ikke noget. Og som sagt før: er jeg ikke god til at købe gaver. Eller nærmere finde på hvad det skal være. Ugh.
Jeg kan ikke engang give ham noget SÅ personligt. For så tror folk bare noget, og det skal de ikke. Ja hvad fuck altså. Haha jeg har hørt før at når kvinder finder ud af at de er gravide, giver de graviditets testen til faren. Amen altså.
Vi gik forbi utallige butikker og der var ingen der havde en ting jeg tænkte passede til Louis. "Moar jeg har ondt i benene!" brokkede Tori sig. Jaja det godt med dig du, du vil bare ikke gå mere. Det er så typisk hende!
Vi gik forbi en smykkebutik og jeg fik øje på et læderarmbånd ved mande afdelingen. Det var sort læder og så et slags symbol af en art. Infinity stod der lige under hvor der også stod hvor meget det kostede. 28 pund for det søde lille dog mandige armbånd. Jeg tog det op og beundrede det. (link i kommentar)
"Må jeg se må jeg se!!" spurgte Tori der ikke kunne nå op til disken hvor det lå før. Jeg viste hende det og hendes øjne glimtrede. "Ej det skal du købe til Lou mama!" udbrød hun og jeg grinte kort. "Er du sikker?" spurgte jeg og kiggede på armbåndet igen. "Jajajajajaja!!" grinte hun. "Okay... Tror du han vil kunne lide det?" spurgte jeg og følte mig lidt usikker ved situationen. Han går jo med armbånd og ringe og alt det pjat..
Ej det bliver det.
Og sådan er det!
"Okay kom så køber jeg det og så det hjem og i bad!" Mumlede jeg og Tori nikkede. Jeg fik det købt og havde en mærkelig følelse i maven. Nervøsitet tror jeg.
Vi skyndte os hjem og tog et hurtigt bad. "Skat find noget pænt tøj og find dine gaver frem ikke?" sagde jeg da jeg så Tori sidde foran fjernsynet og se Scooby Doo. "Jaja!" råbte hun med øjnene klisterede på skærmen.
Jeg sukkede og gik ind på mit værelse. Ja hvad fanden skal jeg have på? Seriøst: jeg har intet pænt tøj syntes jeg.. Det eneste jeg har er en sort normal kjole der hænger løst, egentlig lidt en sommerkjole, men hvis jeg tager leggins på og en cardigan går den vel nok. Jeg skal jo heller ikke imponere nogen.(link i kommentar)
Okay hvem narrer jeg! Selvfølgelig, der kommer helt sikkert mange tøser i flotte kjoler og pænt tøj så selvfølgelig vil jeg gerne se godt ud! Jeg hoppede i kjolen og nogle leggins og ærlig talt, ikke for at lyde for selvfed, men hold kæft hvor ser jeg lækker ud! Hvorfor lå den inderst i skabet!
Jeg smilte tilfreds ved synet af mit spejlbillede og drejede rundt engang. Jeg tog æsken armbåndet lå i og lagde ned i min jakkelomme. "Tori er du snart klar? Zayn kommer snart!" råbte jeg fra soveværelset og jeg hørte vist et fjernt ja. Jeg gik hen til hende og hun var godt i gang med at tage sin elskede lyserød kjole på. Jeg hjalp hende med at lyne den op og fik hende i nogle hvide leggins.
"Hvor ser du smuk ud skat" sagde jeg og hun drejede rundt. "Min lille skattebasse!" jeg tog hende op og klemte hende hårdt "ej moar ikke flere kys!" Råbte hun efter at jeg havde kysset hende utallige gange. "Jeg kan ikke gøre for det, jeg elsker dig bare så meget!" Mumlede jeg og blev ved. "Ej mama du ødelægger mit hår!" udbrød hun og jeg flækkede af grin.
"Undskyld skat-" jeg grinte færdig og tog en hvid cardigan ud "her, du skal have lidt mere tøj på, det er jo trods alt koldt udenfor ikke" jeg kastede den til hende og hun sukkede "okaayy!" mumlede hun. Min mobil brummede og jeg gik ud fra at det var Zayn der ringede så jeg skyndte mig at tage overtøj på Tori og mig selv og fik pakket hendes gaver. Uden at kigge på mobilen lagde jeg den ned i lommen i jakken og skyndte mig ned.