Did we....?

477 12 0
                                    

"Jeg tror vist du har brug for en pause søde!" råbte Zayn til mig og tog min øl fra mig. Forræder. Spoiler. LYSESLUKKER! Jeg rakte ud efter den, men lod mine arme falde ned langs siden sukkede. Jeg tog mig til hovedet og mærkede varmen strømme ud fra panden.

"Du ligner en der har fået nok!" tilføjede han og smilte. "Nejnej, jeg skal bare ha luft lidt!" sagde jeg og rejste mig liiiidt for hurtigt fra stolen. Jeg svajede mig igennem folkemængden og kom vist til at gå ind i Louis. Eller var det Harry?

Jeg fik lov til at gå ud af bagdøren af dørmanden og den friske luft ramte mig som en væg. Jeg lagde hovedet tilbage og indåndede den kolde luft der straks efterlod kuldegysninger på min arme og ben.

"Pas nu på du ikke bliver syg.." lød en stemme bag mig og der blev lagt en jakke omkring mig. "Jeg så dig vælte herud, så jeg tog min jakke med" hviskede Louis bag mig, og jeg vendede mig alt for hurtigt. Jeg tog mig til hovedet og det hele kørte rundt.

"Se det er dét der sker, når man ikke har drukket i lang tid..." mumlede jeg og lukkede øjnene.

Louis tog en hårlok væk fra min kind. Jeg gøs da hans varme fingre rørte min kind og kiggede straks ned i jorden. Jeg rettede den alt for store jakke så den dækkede foran også.

"Hvorfor står du herude, når din flotte kæreste er derinde og venter på dig?" spurgte jeg efterfulgt af et malplaceret fnis. "Jeg så en kvinde i nød, og følte et behov for at hjælpe" han blinkede til mig og jeg grinte af ham. 

Hvilket fik mit hoved til at køre mere rundt. "Shit.." mumlede jeg "det bliver ikke sjovt i morgen" tilføjede og jeg kunne allerede mærke tømmermændende. 

"Hey, du siger bare til hvis du vil hjem" sagde han og jeg rystede på hovedet. "I'm not going anywhere!" jeg tog en finger op og mistede pludselig balancen. Jeg faldt ned på Louis, og lå nu ovenpå ham. Jeg lagde mit hoved på hans bryst og grinte højt. "Det er vores nye sang der bliver spillet derinde" sagde Louis pludselig. Jeg kiggede forvirret på ham og han sang med. "Little black dress, just walked into the room, makin' heads turn, can't stop lookin' at you, it's so right, it's so right, it's so right you know"

Hans sang fyldte mit hoved og det var det eneste jeg kunne høre. Han smilte til mig og jeg mærkede varmen i mine kinder. Hans øjne lyste op i mørket og spredte en varme i mig.

I et kort øjeblik havde jeg helt glemt min fuldhed og jeg skyndte at rejse mig op. Louis så nærmest skuffet ud da da jeg rejste mig. "Vi må nok hellere gå ind til de andre..." mumlede jeg og gik med hurtigt tempo hen til sofapladsen hvor vi sad. Louis var lige i hælene på mig og alle kiggede mistænktsom på os. Jeg rynkede panden og kiggede ned af mig selv. 

Det gik op for mig at jeg stadig havde Louis' jakke på, så jeg skyndte mig at tage den af og give ham den. "Tak..." Mumlede jeg og satte mig ned ved siden af Harry. "Hey beautiful" han kyssede mig på kinden og lagde hånden på mit kolde lår. Jeg gøs og lagde hovedet tilbage.

"Der er vist en der snart skal hjem" sagde Niall og blinkede til mig. "Det skal jeg også ihvertfald!" skyndte Harry og sige og blinkede til mig. Sig mig, hvad er det med de drenge og blinke???

"Jeg smutter også snart hjem" sagde Louis lige efter, og kiggede på Eleanor der så irriteret ud. "Hvad er der?" spurgte Louis og hun sukkede. Jeg sukkede også og rejste mig op. "Jeg går ud og bestiller taxi" sagde jeg og Harry rejste sig også. "Jeg går med" jeg sukkede og gik mod udgangen. Harry indhentede mig og holdte om mig. 

Da vi lige var nået ud af døren, tog Harry fat i mig og skubbede mig mod væggen. Jeg blev chokeret over hans pludselige handling og han trykkede sine læber mod mine. Hans hænder var overalt på min krop og til at starte med kæmpede jeg i mod, men da hans hånd placerede sig på mit inderlår, gav jeg efter.

Right Now ♠♠1D♠♠Where stories live. Discover now