Klokken slog 07:00 og jeg vågnede op i Louis' arme. Jeg kiggede på ham og hans mund lå halv åben. Jeg grinte lavt og fik viklet mig ud af hans favn. Han ser ret slasket ud når han sover. Nurh.
Jeg fik ind til Tori der overraskende nok sad ved sit prinsesseslot i en fin lille kjole. "Godmorgen skat!" udbrød jeg overrasket. "Morgen mama!" sagde hun glad og legede videre. "Hvorfor er du allerede oppe skat?" gabte jeg. "Jeg kunne ikke sove mere!" udbrød hun. "Nå okay.. Kom med ud og få børstet tænder" sagde jeg, satte mig ned på hug for at give hende et morgen kram.
Eftersom hun allerede er oppe kan hun ligeså godt få et bad, så det fik hun. "Søde skat, det da for koldt at have kjole på i snevejr!" udbrød jeg da hun var i gang med at tage en kjole på. "Men moar!!" Tori kiggede på mig med store øjne. "Når det bliver varmere så må du godt okay?" mumlede jeg og hun nikkede. Jeg fik taget nogle bukser på og en varm trøje på hende, og før jeg vidste af det, ringede det på døren.
"Godmooorgen de damer!" råbte Chelsea glad og smilte stort. "Ssh ikke så højt.." Mumlede jeg og kiggede spændt på soveværelsedøren. Chelsea kiggede undrende på mig og fulgte mit blik.
Jeg mærkede hendes blik nu hvile på mig og hun trippede afventede med foden. "Hvad?" mumlede jeg og kiggede halvsmilende på hende. "Ja det spørger jeg dig om!" udbrød hun. "Chels, ikke nu okay!" udbrød jeg. "De kommer bare forsent!" skyndte jeg mig at sige.
"Kan du opføre dig ordentligt skat? Vi ses! Elsker dig" jeg fik krammet farvel til både Tori og Chelsea, der næsten nægtede at kramme før jeg snakkede. "Senere!" var det eneste Chels råbte og jeg viftede bare hånden. Jeg stilte mig med hænderne i siden og følte mig rastløs.
Måske skulle jeg børste tænderne før Louis vågner! Ja det nok en god idé du.
Da jeg stak tandbørsten ind og ramte tandkødet mærkede jeg noget bevæge sig op fra min hals. Jeg kastede tandbørsten væk og nåede lige at ramme toilettet. "Åhhr nej..." Mumlede jeg for mig selv og satte mig ned ved siden af toilettet. Jeg trak ud og sukkede. "Er du okay?" Louis kom løbende ud til mig og så helt bekymret ud.
"Jaja, det er bare.. Morgenkvalme. Det har jeg efterhånden ret tit.." Mumlede jeg og tørte mig om munden. "Måske skulle du til lægen?" sagde han spørgende og hjalp mig op. "Nej det er okay. Det går nok over" hviskede jeg og rystede hovedet. Jeg skal ikke til nogen læge. Og hvis jeg gætter rigtigt, ved jeg godt hvad det er.
Og det kan ikke være sådan.
"Er du sikker? Du lyder ikke som én der har det ret godt" han lod sin hånd nusse mig betrygende på ryggen og fik mig til at slappe lidt mere af. Jeg kiggede på vores spejlbilled og beundrede Louis' krop. Først nu er det gået op for mig hvor godt han egentlig ser ud. Altså overalt! Hans mave - mavemuskler, hans overarme, hans ben, ja jeg kunne blive ved. Men det bedste er hans øjne og smil. Nej, det bedste er hans udstråling når han kigger på mig.
Aldrig har jeg følt mig så ekstatisk.
Louis lagde hovedet på skrå, stilte sig bag mig og hvilte sit hoved på min skulder og lod sine hænder lægge sig på min mave. "Jeg kunne kigge på dig hele dagen" hviskede han og fik mig til at rødme. Hans øjne strålede, selvom de så ret trætte ud. Der gik et øjeblik med behagelig stilhed der så blev brudt af en ringetone. Louis kiggede på mig og derefter ud mod stuen.
Han gav slip på mig og traskede derind. Jeg valgte at blive stående og så for at børste tænder. Uden at knække mig igen. Haha.
"Hey. Uh ja, ja jeg er hjemme" hørte jeg Louis småhviske inde i stuen. "Om det er okay? Ja da Eleanor selvfølgelig må du det skat," jeg gik ind i stuen og kiggede på Louis med et trist blik. Han sagde ikke noget, om det var fordi jeg kom ind, eller om hun snakkede ved jeg ikke.