"Rae, love?" jeg vågnede ved lyden af Louis hæse og trætte stemme ved mit øre. Jeg blinkede et par gange og strejkede armene. Jeg vente mig om så jeg lå med front mod Louis. Han sendte mig et smil og kyssede mig på panden. "Godmorgen" hviskede han og jeg kunne ikke lade være med at grine.
Vi fik øjenkontakt, og hele min krop summede. "Hvad er klokken?" mumlede jeg og gabte. Føj! Min ånde stinker af lort... Han tog sin mobil op der lyste hele hans ansigt op. Han så helt færdig ud og jeg bed mig i læben så jeg ikke smilte hele tiden.
"10:34" hviskede han, lagde telefonen ned på sengen og fik skubbet mig helt ind til sig. Jeg lod mine fingre køre over hans markeringer på maven. "Drengene bestilt noget pizza, og spurgte om vi ville have noget med. Jeg sagde ja" han kyssede mig på hovedet igen.
"Om VI ville have noget med?" sagde jeg højt og forvirret. Hvad mener de med det? Ved de at vi har været sammen? Sovet sammen? Åh nej hvad vil de dog sige... De er sikkert skide sure, jeg mener Eleanor er jo også deres ven, ikke?
Tankerne fløj i hovedet på mig og gav mig hovedpine. Eller det var nok en blanding af dét og tømmermænd.
Øv...
"Ved de at vi har..." Jeg kunne ikke sige resten men Louis rystede bare på hovedet. "Det tror jeg ikke, Niall skrev bare til min telefon" mumlede han og jeg satte mig op. Jeg tog mig til hovedet og der var både en blanding af tømmermænd og en dejlig følelse i kroppen.
Jeg pustede lettet op og satte mit hår op i en knold.
Jeg skulle til at tage dynen af, men det gik op for mig at jeg kun sad i bh. Jeg flippede helt ud og tog dynen om min krop. Louis lå stadig ned med et kækt smil så jeg smed den ene hovedpude i hovedet på ham.
"Søde, der er ikke noget jeg ikke har set" grinte han lavt og fik på en eller anden måde hevet mig ovenpå ham. "Louis vi er-" før jeg fik nået at sige mere, fik han vendt os om så han lå ovenpå mig nu. Han pressede sine læber mod mine, og jeg lod kysset udvikle sig.
Jeg mærkede noget mellem mine ben og jeg kunne ikke lade være med at grine. "Hvad griner du af?" spurgte Louis retorisk og lod en finger glide ned fra mine skuldre til lige under navlen.
Jeg forstod godt hans hint, og efter i nat, kan jeg da ikke andet end at sige ja til ham!
Vi fortsatte der hvor vi slap fra i nat og jeg havde helt glemt hvor godt det var. Selvom det sluttede bare for nogle timer siden!
Vi blev færdige og Louis lagde sig forpustet ned ved siden af mig. "Åhr gud.." Hviskede jeg og prøvede at få vejret. "Bare kald mig Louis" sagde han og jeg skubbede til hans skulder. "Louis, lad os gå ned til de andre.. Jeg er sulten!" sagde jeg og satte mig op med benene ud over sengen.
Trist... Jeg kunne ikke engang nå gulvet herfra.
Jeg ledte efter mine g-strenge og fandt ud af de lå for enden af sengen. Jeg sukkede, rejste mig op og fik taget dem hurtigt på. Jeg ved ikke hvorfor jeg er så nervøs ved min krop når jeg egentlig er ret slank i forhold til at jeg har født og at Louis allerede havde set det meste.
Eller nok det hele...
Men sådan er jeg bare...
"Hold kæft hvor er du fræk" brummede Louis der også stod op og havde fået taget nogle bukser på. Jeg rødmede og gik hen til ham. Han tog i mod mig med åbne arme og gav mig et langt og varm kram. Jeg kyssede ham på brystet og trak mig ud af krammet. Jeg fik øje på mine leggins der lå ved vinduet og fik den trukket hurtigt på.
"Hvor fanden er min trøje?" sagde jeg højt til mig selv og ledte værelset igennem. "Her, du kan bare låne en trøje. Ligesom mine joggin bukser og sokker" grinte han og fandt en grå jumper frem og hev den over hovedet på mig så min knold røg ud. (link i kommentar)