"Daddy got a girlfriend! She's Pretty"

248 13 3
                                    

"Lou se jeg kan selv!" råbte Tori og skøjtede forsigtigt, men med pæn fart derud af. "Sådan lovely!" råbte han efter hende og klappede. Jeg sad på jernhegnet der var rundt om hele skøjtebanen og jublede. Hun klarede det bedre end mig. Wow Rach. 

"Hun er bedre end dig skat!" råbte Louis til mig og jeg sendte ham et ondt blik. Han grinte og skøjtede efter Tori. De fjollede rundt mens jeg sad og nød synet. Louis har virkelig været engageret og været der for Tori det sidste stykke tid. Ikke fordi han ikke har været det før, men han er bare mere.. Til stede ofc. 

Jeg sad og sparkede med benene og tænkte tilbage på der hvor Harry kyssede mig på vej hjem i bilen. Det var ret akavet, jeg fik slet ikke nået at sige et ord, og vi snakkede heller ikke rigtigt før jeg fik mod til at konfrontere ham. Han undskyldte, og at hvis han vidste at jeg havde noget med Lou, ville han aldrig havde rørt mig. Jeg tog selvfølgelig i mod hans undskyldning, hvor skulle han desuden vide at jeg var sammen med Louis?

Jeg lukkede min jakke over min mave da det begyndte at blive ret koldt da jeg lagde mærke til et kamera der pegede i min retning. Jeg rømmede mig og begyndte at føle mig ilde til mode. Jeg prøvede at få øje på Tori og så at hende og Louis stadig fjollede rundt. Mine øjne gennemgik parken og fandt så ud af at der nu stod en lille flok med kameraer rettet mod mig, mens de snakkede frem og tilbage med deres fingre pegende mod mig.

"Loui!" råbte jeg uden at tage øjnene fra dem. Da han ikke reagerede var jeg tvunget til at skøjte hen til ham. Der gik dog lidt da jeg jo er klodset. Jeg faldt ind i Louis favn da jeg var nået frem og fortalte ham straks hvad jeg lige havde set. Jeg pegede hen mod dem og så at de nu var på vej hen til os. Louis trykkede mig ind til ham og sukkede. 

"Here they come" mumlede han og kyssede mig på panden. 

"Louis Tomlinson! Nu har vi ventet længe nok, er du i et nyt forhold, er det dit barn, hvordan har Eleanor det, vi har hørt rygter om at Eleanor var gravid og at du dumpede hende lige så straks du fandt ud af det, er det rigtigt?" alle de spørgsmål gjorde mig helt forvirret og jeg trykkede Tori ind mellem Louis og jeg. 

"For det første er det ikke mit barn, jeg er hendes stedfar så ja jeg er i et nyt forhold. Det her er min kæreste Rachel og hendes barn Tori. Calm down, i skræmmer Tori" fortalte Louis jeg og kiggede målløs på ham. Han blinkede hurtigt til mig og jeg kiggede igen på de mange journalister med kameraer rettet på os. Jeg hviskede til Tori at det var okay da hun så ret nervøs ud.

"Hvordan står det mellem dig og Eleanor, Louis? Er det virkelig rigtigt at du dumpede hende fordi hun er gravid?" spørgsmålet kom igen og Louis lænede hovedet tilbage. "Nej det er ikke rigtigt, jeg ved ikke hvor i har den information fra, men jeg kan sige med sikkerhed at det var ikke sådan det foregik. Eleanor er ikke gravid. Nu vil jeg gerne bede jer om at forsvinde, jeg vil gerne nyde så meget tid med min kæreste og hendes datter så meget jeg kan inden jeg rejser på tour" sagde Louis meget roligt. 

Louis kiggede endelig ned på mig og fik mig øjeblikkeligt til at slappe af. Han trykkede sine læber mod mine, og varmen bredte sig. Jeg kunne dog mærke at journalisternes kamera rettet mod os, men det var ikke så vigtigt mere.

Følelsen af at det nu er officielt fik mig til at få en glad følelse. Ikke fordi det har været hemmeligt, men bare det er få det ud er en lettelse. 

"Mum hvem var det?" hviskede Tori. Jeg satte mig ned til hende "det var bare nogle folk der spurgte ind til mum og Lou's forhold skat, det skal du ikke bekymre dig om okay love?" hviskede jeg beroligende til hende og hun nikkede. Louis tog fat om min hage og løftede mit hoved så vi fik øjenkontakt. 

"Jeg elsker dig" hviskede han så intens at mine knæ smeltede langsomt væk. Jeg trak på smilebåndet "jeg elsker også dig" hviskede jeg tilbage og Louis løftede mig op og trak mig ind i et lidenskabeligt kys. 

"Jeg havde regnet lidt med at fortælle min mor hvad der sker. Altså, at hun skal være farmor. Hvordan har du det med dét? Er det for tidligt?" spurgte han mens han holdte om mig og kiggede forsigtigt på mig. "Nu hvor pressen ved det, altså tænkte bare at fortælle det inden hun læser det på nettet" sagde han en smule forsigtigt.

"Det lyder helt fantastisk" hviskede jeg og kyssede ham blidt. "Addrr!" råbte Tori og skubbede mig væk fra Louis. Vi grinte af hende og hun rakte tunge. "Tossehoveder altså!" råbte hun med sin lyse stemme.

"Skal vi tage hjem og lave noget mad skat, det ved at være sent" spurgte Louis efter en time. Det virkede stadig.. Lidt mærkeligt. Altså tanken om at vi endelig er sammen! Jeg elsker det, og havde aldrig drømt at det ville ende sådan her!

"Mmmh" mumlede jeg mod Louis læber før jeg kyssede ham.

Vi kom hurtigt hjem og besluttede os for at købe pizza. Det ved at være en dårlig vane hahaha. Men jeg har ikke noget i mod det! Vi sad alle tre på sofaen da jeg stadig ikke havde fået købt spisebord. "Var det sjovt hjemme hos far Tori?" spurgte jeg Tori der sad og legede med sit pizzastykke. "Mmh" mumlede hun og tog en bid.

"Hvad lavede i så?" spurgte jeg igen og tog endnu et stykke. 

"Vi så Frozen og så mødte jeg fars nye kæreste!" sagde hun og sukkede. "Har far fået en ny kæreste?" spurgte jeg nysgerrigt og rettede mig op i sofaen. Jeg hostede og lagde pizza'en fra mig. "Ja. Hun er sød. Og meget flot mum!" udbrød Tori glad. "Nåh" sagde jeg forbløffet. 

Jeg kunne mærke Louis' blik hvile på mig og jeg sukkede. "Når du er færdig med at spise, skal du ud og børste tænder og så i seng unge dame" sagde jeg til Tori og hun tog sin sidste bid af sin pizza og løb ud på toilettet. "Er du okay?" spurgte Louis mig og nussede mig på ryggen. "Jaja, jeg skal bare lige sluge den..." Mumlede jeg og han nikkede.

"Det er vel lidt mærkeligt at han har fundet en. Er glad for at han har jeg mener, vi har jo trods alt været sammen i flere år" mumlede jeg og følte at det ikke gav mening. "Sådan er det vel altid når ens eks finder en ny i guess" udbrød Louis og sukkede. 

Tori kom ind med tandbørsten i munden og bad om hjælp. Louis hjalp hende med at børste ordentligt og synet af det, fik mit hjerte til at smelte. Enhver piger elsker da at se en fyr være så gode med børn!

"Godnat Lou!" gabte Tori træt og gav ham en krammer. "Jeg er tilbage lige om lidt" sagde jeg, kyssede Louis på kinden og gik med Tori ind på sit værelse. 

"Godnat min skat" hviskede jeg til Tori da hun havde lagt sig under dynen. "Godnat mama" gabte hun og lukkede øjnene i. Jeg kyssede hende på panden og listede ud. Louis sad lænet tilbage i sofaen og så også en anelse træt ud. Jeg pakkede pizza'en sammen og tørrede sofabordet af.

Jeg satte mig på Louis så hans ben var mellem mine. Han lagde sine hænder på mine lår og nussede dem forsigtigt. "Glæder du dig til i morgen love?" Hviskede Louis, tog min hånd i sin og rodede med mine fingre. "For at være ærlig," mumlede jeg og satte mig lidt længere ind til ham. Han så nervøs ud.

"Så er jeg lidt nervøs.." Indrømmede jeg. "Nervøs? Det skal du da ikke være skat" hviskede han og kyssede mig på halsen. Jeg fik gåsehud da hans berøring tændte mig. "Jeg er ved din side hele tiden" tilføj han og lod sin hånd køre op og ned af mit lår. Jeg bed mig i læben. Hans mund kyssede sin vej op til mit øre og bed i det. Jeg grinte fordi at det var min svaghed. Det viste han selvfølgelig godt og jeg elsker når han gør det.

Han elsker at blive kysset lige bag øret. Øret er jo også et af de steder hvor man er mest følsom, så det forklarer en del.

Louis fik taget grebet og lå nu ovenpå mig. Han grinte forførende og fik mit hjerte til at banke hurtigere.

Right Now ♠♠1D♠♠Where stories live. Discover now