Resten af aftenen gik ret langsomt og jeg sad for det meste og fumlede med mine fingre. Jeg var alt for genert til at snakke med folk og Louis skulle jo sørge for hans gæster.. Engang i mellem strejfede Louis' blik mit og hver gang blev jeg fuldstændig blød i knæene, det var godt at jeg sad ned haha.
Tori løb frem og tilbage med skiftevis Niall og Zayn. Hun havde for travlt til at være sammen med mig.. Forrædder !!!
"Hey skat, vi skal snart hjem" råbte jeg efter Tori da hun løbte forbi mig. Hun stoppede op og kiggede bedende på mig med åben mund. "Men moar!!" sukkede hun og så trist ud. "Du har ti minutter til at lege færdig okay?" mumlede jeg og hendes triste blik blev erstattet med et kæmpe smil. Hun løb væk og til min store overraskelse satte Perrie sig ned ved siden af mig.
"Hvad så?" hun smilte til mig og jeg sendte et svagt smil tilbage. "Du har siddet her længe. Keder du dig så meget?" hviskede hun og jeg rystede grinende på hovedet. "Er det så tydeligt?" grinte jeg og hun nikkede grinende. "Hvor lang tid har dig og Zayn været sammen?" spurgte jeg ud i det blå og hun smilte. "Vi begyndte at date slutningen af 2011 og så fandt sådan rigtig sammen i 2012 så 3 år deromkring." Fortalte hun med det største smil og jeg blev helt jaloux. Ikke på at hun var sammen med Zayn, men deres forhold.
Man kan tydeligt se hvor glad hun er for ham på den måde hun smiler på. Efter godt og vel 3 år ligner hun en nyforelsket pige. Sådan har jeg aldrig haft det med Jack.
Jeg smilte til hende og nikkede langsomt.
"Ved du hvad klokken er?" mumlede jeg og hun kiggede på sit ur. "Lidt i 19" svarede hun.
"Så må vi nok hellere til at smutte. Det er jo en stor dag i morgen" mumlede jeg og rejste mig. "Bare i orden. Vi ses" hun gav mig et langt kram og smilte til mig. Jeg vendte ryggen til og gik rundt i huset for at finde Tori.
Mit blik var limet fast ned i gulvet og uden at overhovedet høre ham eller se ham, gik Louis og jeg direkte ind i hinanden så han landte ovenpå mig.
Jeg skreg op og Louis flækkede fuldstændig af grin. "For helvede!" råbte jeg og tog mig til hovedet. Louis så på mig med et kækt smil. "Jamen hey love" han blinkede til mig og kunne ikke lade være med at grine.
"Ligger du godt?" spurgte jeg sarkastisk og han nikkede. "Jeps" grinte han og jeg sukkede. "Hvad fanden foregår der her!" vi kiggede begge op forskrækket og så Eleanor stå med hænderne op til munden. Louis rejste sig hurtigt op og gav mig en hånd op. "Louis" sagde hun bare og jeg rettede på min kjole der sad lidt for højt oppe.
Hun stod med tåre i øjnene og med knyttede næver. "Du vil have jeg skulle komme" hviskede hun og man kunne se hun kæmpede med alt hvad hun havde for at holde tårene tilbage. Jeg kunne ikke få mig selv til at se på hende for jeg vidste at jeg også bare vil bryde ud i gråd og skyldfølelsen ville overvælde mig.
"Lad os gå ind og snakke.." Mumlede han og åbnede døren til hans værelse. Hun gik direkte ind og på vejen bumpede hun ind i mig. Jeg tog mig til hovedet og sukkede. "Louis vi smutter hjem nu.. Det er ved at være sent og Tori skal hjem og sove" hviskede jeg og Louis nikkede.
"Vi ses" han trak mig ind i et kram og jeg begravede hovedet i hans skulder.
Jeg trak mig fra ham og snøftede engang.
Tori kom løbende bagfra mig og skreg højt. "Tori!" udbrød jeg og tog mig til hovedet af ren forskrækkelse. Hun grinte højt og det samme gjorde Zayn der kom lige efter hende. "Vi skal hjem nu skat" mumlede jeg. "Ej moar!" brokkede hun sig "du skal jo helst være hjemme inden julemanden kommer!" sagde Zayn og Toris ansigtudtryk forvandlede sig til et kæmpe smil.