Moving out

301 13 0
                                    

Jeg kunne ikke rigtig få kontakt til Tori eftersom alt hendes nye legetøj er vigtigere end mig!

Ej det helt fint for jeg er også rimelig smadret efter i går. At aften skulle ende som den gjorde havde jeg SLET ikke regnet med. Jeg fortalte Chelsea at jeg var gravid. GRAVID! What altså. Og at jeg har været sammen med Lou-

Inden jeg kunne nå at tænke tanken færdig ringede min mobil. Den lå og vibrerede ved mit lår og jeg tog den op til øret. "Mmhhh?" spurgte jeg træt. Hvem der var der ringende, anede jeg virkelig ikke. For doven til at kigge. Den lydløse lyd blev erstattet af en bip lyd. Jeg kiggede på mobilen og så at det var et hemmeligt nummer der havde ringet. Jeg sukkede og lagde mobilen ned igen.

Efter der var gået en time med bare at glo ud i luften bankede det på døren og jeg hoppede op for at lukke op. "Hey siiiiiis!" råbte Chels med et overdrevet smil. "Jeg har sådan glædet mig til at se dig! Det er SÅ lang tid siden" sagde hun med lidt ironi i stemmen og jeg kunne ikke lade være med at grine. Jeg gav hende et kram og hun skyndte sig ind. "Tori, auntie er kommet okay? Jeg smutter nu" råbte jeg til Tori og jeg kunne høre et svagt "jaja". Jeg grinte og vinkede farvel til Chels.

For jeg skal ud og kigge på lejligheeeder! Uh yeah. Der var en condo faktisk lidt væk derfra jeg bor nu der ser ret interessant ud. Den er faktisk tættere på Louis' hus, men det ikke derfor jeg vil have den. Jeg havde aftalt en aftale på nettet med en ejendomsmægler men han var ikke kommet endnu.

Jeg stod og skubbede lidt til sneen mens jeg nynnede. Hvad jeg nynnede, lagde jeg slet ikke mærke til.

"Hej" jeg mærkede et prik på skulderen, og jeg hoppede forskrækket frem. Et lille bjæf kom fra mig og jeg vente mig langsomt om. Smilet på fyren blev stort. "Rachel!" Jasper begyndte at grine. "Jasper! Er du ejendomsmægler hvad fanden" sagde jeg overrasket. Arbejder han som ejendomsmægler! 

Jeg tog mig til hjertet og grinte lavt. "Hvad fanden Evans! Skal du ud og kigge på condos!" han blinkede til mig og skubbede til min skulder. Jeg nikkede og kiggede ned i jorden. Ja nu hvor jeg får en lille en bliver jeg nød til at have mere plads... HVIS JEG BEHOLDER DET!

"Jeg kan ikke tro det! To gange på én måned!" han grinte og smilte. "Så jeg skal rejse rundt med dig og overtale dig til at købe en af de mange lejligheder eller condos du skal købe!" han grinte og tog sig til maven. "Aagh rolig nu, jeg tror bare jeg nøjes med én okay" grinte jeg. "Okay okay lad os gå ind!" sagde han da han var færdig med at grine.

Han låsede døren op og det første vi trådte ind i var faktisk stuen. Åben koncept, I like it!

Stor stue, vigtigt, til venstre fra døren var køkkenet. Ret lille, men meget sødt. Jasper praplede om en masse ting omkring huset, af hvad jeg har hørt indtil videre er der ikke rigtig noget galt.

Vi fortsatte ind på de to værelser. De var okay store. Det ene er da større en Tori's aflange værelse. Det andet var nogenlunde samme størrelse. Toilettet var overraskende stort, og der var bare badekar OG brusebad! Mmmhhhhhh. Badekadet var ret elegant.

"Og så er det the master bedroom vi mangler!" Jasper slog ud med armene da jeg åbnede døren derind til. Han lod mig gå først og min mund ramte vist gulvet. Det var utrolig stort, og der var fandme også walk-in closet! Dog ikke utrolig stort, men stort nok til mig! "Kan du lide det?" Jasper kiggede med et varmt blik på mig. Jeg kiggede på ham med store øjne og nikkede langsomt.

"Det tænkte jeg nok, ahaha" sagde han og grinte. Med sit sexede smoking tøj. Mit blik fulgte ham og jeg nev mig diskret i armen for ikke at afsløre mit kiggeri. Den store seng stod ud fra væggen og samlede støv. "Ejerne har vist ikke hentet den.." Sagde Jasper med et grin. Han bed sig i læben og jeg satte mig ned på sengen.

Right Now ♠♠1D♠♠Where stories live. Discover now