Bare tanken om at der måske er en lille en på vej, gjorde mig syg. Både fysisk og psykisk. Det kan jo ikke ende sådan her. Og hvad med Louis? Jeg kommer til at ødelægge hans karriere, og hans liv.. Og Eleanor? OG JACK! Og Tori....
Det kan jeg ikke holde til nu..
Men nu hvor jeg tænker over det.. De to første måneder med Tori, var helt forfærdelige. Jeg nærmest boede ude på toilettet altså. Og der kunne jeg også mærke det tidligt.
Nej Rachel, stop nu det er jo ikke sikkert.
Nej nej, som Liam sagde: det kunne jo bare være at jeg havde fået influenza!
Ja, influenza.....
"Liam?" sagde jeg og brød stilheden. Jeg satte mig med knæene oppe og med armene omkring dem. "Vil du ikke love mig at sige noget til de andre?" spurgte jeg med en lav stemme, og han nikkede. Liam ved jo ikke hvad der har foregået mellem Louis og jeg, og hvis han render tilbage og fortæller alle det, ved jeg ikke hvad der vil ske. Og er ret sikker på at Louis godt ved at jeg ikke har været i seng med andre end ham.
"Jo, selvfølgelig" han sendte mig et forsigtigt smil som jeg gengældte.
"Men det er jo ikke sikkert, jeg mener, det kan jo være alting!" sagde jeg med lidt håb i stemmen og Liam nikkede.
Liam rejste sig, og trak mig med op. Mit hoved dunkede ekstremt og selvfølgelig havde jeg ikke hovedpine piller..
"Zayn snakkede noget om at ham, Harry og Louis ville lave mad. Vil du med?" Liam sendte mig et forsigtigt smil, og vi satte os i sofaen. Jeg grinte og rystede hovedet. "Zayn ringede tidligere og ville ha' jeg skulle tage med. Men Tori er helt umulig i dag, jeg kunne ikke engang få tøj på hende uden hun skreg!" mumlede jeg og Liam grinte kort.
"Hun er meget sjældent umulig, men når hun er, er hun helt forfærdelig!" sagde jeg for mig selv, og satte mig tilbage i sofaen. "Du kunne jo tage hende med? Det kan være hun kommer i bedre humør?" sagde Liam med håb i stemmen.
"Jeg kan prøve at spørge hende når hun kommer hjem.." Sagde jeg og Liam krammede mig. "Det vil drengene blive glade for! Vi savner dig!" fortalte Liam, blinkede til mig og skubbede blidt til min skulder.
Jeg svarede bare med et smil, og der blev banket på døren. Vi kiggede begge to op, og inden jeg overhovedet nåede og rejse mig, stormede Tori ind. Hun smed sine sko og travede ind på sit værelse.
Chelsea kom gående ind med Aiden i hånden og så helt chokeret ud. "Hvad sker der for hende!" sagde hun. "Sådan var hun også i morges.. Jeg ved ikke hvad der går af hende!" sagde jeg og trak på skuldrene.
"Hey!" Liam rejste sig op og hilste på Chelsea. "Hej.." Hun kiggede lidt underligt på ham. "Hej moster Rachel!!" Aiden kom løbende hen til mig og gav mig en ordenlig krammer. "Hey superman!" Aiden grinede og satte sig ved siden af mig.
Jeg rejste mig op og gik hen mod Toris værelse. "Tori?" jeg bankede på og åbnede døren. "Gå!" råbte hun og jeg sukkede. "Tori hvad er der galt?" jeg kom ind og lukkede døren. Tori sad henne i hjørnet og græd. Jeg satte mig på hug foran hende og hun lod hovedet falde ned og hvile på knæene.
"Tori snak med mig skat" jeg nussede hendes arm, men fik ingen reaktion. "Hvad er der galt du?" Jeg tog hendes hånd i min, og tog den straks til sig. "Du fik far til at gå!" jeg skubbede mig væk og begravede sit hoved i sin pude.
Jeg kiggede chokeret på hende og vidste hverken hvad jeg skulle sige eller gøre. "Skat hvad får dig til at sige det?" spurgte jeg og trak vejret dybt.
"Jeg savner ham.. Hvor er han mor?" hun kiggede på mig med tunge og våde øjne. Jeg fik selv våde øjne ved tanken om at fortælle at Jack ikke kommer hjem til juleaften. "Far har bare.. Brug for tid. Han kommer ikke hjem igen før efter jul skat.." Da det var sagt brød hun fuldstændig sammen og løb ind i min favn.