Irresistible

515 16 0
                                    

>>Nej, bare glem det<< han smilte til mig og rystede på hovedet. Inden jeg nåede at åbne munden, blev jeg afbrudt af nogle tøser der kom løbende hen til Louis for at få billed og autograf. 

>>Hvad hedder du min lille ven?<< ham den lyshåret gik hen til Tori og satte sig på hug. 

>>Tori...<< svarede hun genert, og han smilte stort til hende. >>Det er godt nok et flot navn!<< svarede han og blinkede til hende. >>Jeg hedder Niall!<< han tog sin hånd frem, og hun trykkede den.

Niall ahaaa. 

Be nice to my daughter or else!!

>>Det var dig alle grinte af. Eller.. Med<< en hånd blev lagt på min skulder, og jeg vente mig forskrækket om. Fyren med det lange hår tilbage grinte af mit ansigt.  >>Ja, og det blev bare ikke bedre da i kommenterede det..<< mumlede jeg og kiggede ned. 

Han grinte og kørte sin hånd igennem sit hår. Okay, kig væk nu bliver det akavet.. Jeg kiggede væk for at afbryde vores øjenkontakt. Ja, jeg hader at kigge folk i øjnene i for lang tid. Det bliver alt for akavet!

>>Du sjov!<< sagde Tori, og jeg hørte et grin her og der. 

>>Tori, vi skal snart hjem okay?<< sukkede jeg og hun begyndte allerede at brokke sig. >>Ej mamaa!<< >>Tori!<< jeg kiggede på hende og hun sendte mig et sørgeligt blik.

>>Ej ikke endnu vel!<< sagde Niall og sendte det samme blik som Tori. Hun begyndte straks at grine, og Niall smilte til hende.

Jeg rystede opgivende på hovedet. >>Har i ikke andre fans at se til?<< mumlede jeg og kunne mærke trætheden snige sig ind på mig. Inden de nåede at svare, ringede min mobil. Jeg sukkede dybt og stod bare og stirrede på den.

>>Skal du ikke tage den?<< spurgte Louis og kiggede skiftevis på mig og min mobil.

>>Jo..<< mumlede jeg og tog den op til øret. >>Hvad vil du Jack?<< mumlede jeg og gik lidt væk fra de andre. >>Hvordan har Tori det?<< spurgte han og lød ligeglad.

>>Lad være med at lade som om du ikke ligeglad Jack!<< fik jeg sagt lidt for højt, for Louis vendte hovedet mod mig med en rynket pande og næse.

Jeg sukkede og kiggede ned på sneen. 

Han hikkede et par gange og trak vejret dybt. Jeg lukkede øjnene i og tog mig til hovedet.

>>Er du fuld?<< hviskede jeg og tårene pressede på. Jeg kiggede hen mod Tori der stod og fjollede rundt med Niall og Louis. De andre drenge var omringet af nogle tøser.

Stakkels tøs.. Ikke pga dem, men Jack.. 

>>Må jeg snakke med Tori?<< råbte han ind i telefonen, og undgik mit spørgsmål. Jeg tog mobilen ned, og stirrede på den et stykke tid før jeg lagde på.

Jack ringede igen, men denne gang lagde jeg den bare ned i lommen. Svin..

Min mobil viberede hurtigt, og jeg tog den op igen. Ja hvad nu hvis det var en anden?

Og ret det havde jeg. >>Rachel, vi er smuttet hjemad, Aiden brokkede sig hele tiden så jeg tog ham hjem. Skriv i morgen. Elsker dig.<< 

Jeg sukkede og lagde den ned igen. >>Nå Tori, hvor gammel er du så?<< spurgte ham det sorte hår. Hun viste med sine fingre hvor gammel hun er. >>Det er hendes fødselsdag i dag<< jeg gik hen til dem igen, og drengene smilte stort til hende.

Right Now ♠♠1D♠♠Where stories live. Discover now