15- Date

6.5K 304 2
                                    

Adam POV

" Okay , we are here" , kataku apabila sudah memarkir kereta di tempat letak kereta Milenia Shopping Mall . Tiada respon yang ku terima daripada Emma . Aku menoleh ke kiri untuk melihatnya . Eh ! Dah tidur ? Baru lepas 15 minit borak tadi , dah tidur ?! Sleepyhead betul dia ni .

No one POV

Adam menoleh ke kiri dan mendapati Emma sedang lena sambil kepalanya menghala ke arah tingkap . Adam terkedu apabila melihat leher mulus Emma yang terpapar itu . Dia segera mengalihkan pandangannya .

Adam POV

Leher ? Tak ! Kau kena kawal diri kau Adam !! Aku kembali memandangnya .

"Emma bangunlah . Kita dah sampai ni " . Badannya kulihat bergerak sedikit . Lambat-lambat matanya dicelik .

"Saya tertidur ke ?"

Aku mengangguk .

"Sorry" . Suara lunaknya itu membuat aku cair . Lembutnya Emma ni .

"It's okay. Awak nampak penat je . Kita pergi makan jelah "

"Okay"

No One POV

"Okay" .

Emma dan Adam segera keluar dari kereta . Mereka berdua menuju ke arah pintu masuk Shopping Mall tersebut . Di ekor mata Adam , dia terasa seperti ada orang sedang memerhati . Dia mengendahkannya dan terus berjalan dengan Emma .

Mereka berdua menikmati date tersebut .




Tbc

Sorry . Tak tahu nak tulis apa utk chap ni . Takde idea 🙁

SUAMI AKU VAMPIRE Where stories live. Discover now