19- Salah faham

6.9K 300 11
                                    

Danish POV

"Adam sebenarnya ada penyakit" . Hah ?! Penyakit ? Apa benda aku cakap ni ? Hish !! Aku nak cakap benda lain tapi benda lain yang keluar . Apa kena dengan aku ni ?!

"Penyakit ? " , tanya Emma . Aku memandang mata dia .

"Danish ? Are you serious ? "

Aku ada idea !

"Hahahahahahhaha . Mana ada . Saya tipu je . Hihi" . Ya itu idea aku . Tipu dia .

Aku lihat muka Emma macam nak makan aku .

"Hish ingatkan betul-betul . So apa sebenarnya Danish nak bagi tahu Emma ni ?" .

Haah lah ! Apa aku nak bagitahu dia eh ? Dah lupa lah pulak .

.
.
.

Emma setia menunggu untuk aku bersuara .

"Hah ! Adam sebenarnya sakit tekak so dia ada minuman special untuk pulihkan tekak dia " . Akhirnya aku bersuara .

"Minuman special ?" Tanya Emma .

Aku mengangguk .

"Nanti saya bagi kat awak "

"Okay"

"Jomlah . Nanti Adam cari Emma pulak"

Emma POV

Mata aku mencari tubuh Adam ? Mana dia eh ? Hmm . Ha ! Tu dia . Dia still berborak dengan Is lah . Baik aku tegur dia .

"Awak...."

Adam berpaling . Dia tak senyum atau tegur aku pun . Dia marah ke ?

Danish POV

Aku guna kuasa aku untuk halang Adam dari bercakap atau senyum sekalipun . Sorry bro ! Your dad ask me to do it .

Adam POV

Aku tak boleh bercakap dan senyum langsung ! Mesti Emma kecil hati nanti . Aku pandang Danish yang berdiri di satu sudut . Aku tahu dia yang buat dan aku tahu yang ....






















Sir Marcus yang arahkan Danish .

-tbc-

Sorry lambat update 🙏🏻 dan sorry kalau chapter ni bosan 😭

SUAMI AKU VAMPIRE Where stories live. Discover now