K A V Á R N A

12.9K 537 67
                                    

*Shawn*

Máma mi vždycky říkávala, že jsem byl hrozně hodné dítě. Možná to bylo tím jejím laskavým pohledem na svět. Je těžké jí teď pohlédnout do očí. Domnívám se, že v nich vždy spatřím jen zklamání, jaký se ze mě stal špatný člověk. Nechtěl jsem to, ale musel jsem. Táta mě vychovával přísně, přál si, abych byl stejně špatný, jako je on a nikdo mu v tom nemohl nijak zabránit.

Pracujeme pro zdejší gang. Nikdo se mě neptal, jestli chci nebo nechci, zkrátka to byla má povinnost. Máme přísná pravidla, za jejichž porušení by jsme tvrdě zaplatili. Nesnáším, když musím dělat to, co se mi řekne.

*Samantha*

Jmenuji se Samantha Curleyová, pro přátelé Sam. Žiji se svou rodinou v západní části Kalifornie, tudíž v L.A.
Můj život je dost klidný, nezažívám žádné nečekané zvraty ani nic podobného. Mám spoustu skvělých přátel, ale nejraději jsem sama. Ráda navštěvuji zdejší knihovnu a kavárnu s tou nejlepší kávou široko daleko. Kamarádi mě občas vytáhnou do baru, ale vždy jen sedím na místě a pozoruji ostatní, jak skvěle se baví.

Vše začalo 12. května 2016, když jsem se rozhodla jít hned po škole do kavárny. Usadila jsem se na místo k oknu, tam kde si sedávám úplně vždycky.

"Ahoj Sam," pousmála se na mě má kamarádka, která zde pracuje jako servírka.

"Ahoj," úsměv jsem jí opětovala.

"Jako vždycky?" zeptala se s úsměvem na rtech.

Jen jsem přikývla a pozorovala její nízkou postavu, která se pomalu ztrácela za bílým pultem.

Pohled jsem odvrátila k oknu a sledovala lidi, kteří procházeli kolem. Někteří mi připadali povědomí a někteří zase zcela neznámí.

*Shawn*

Úkol zněl jasně. Vůdce jistého gangu chce jistou dívku. V dlani svírám její fotku a v té druhé zase papírek s informacemi. Absolutně netuším, jak se k tomu ten chlap dostal. Ví její jméno, bydliště, jména rodičů, nejčastěji navštěvovaná místa... Musel ji sledovat sakra dlouho. Zazvoním na zvonek od jejího domu a čekám, než mi někdo otevře. Ve dveřích se za chvíli zjeví jakási žena, tipuji, že je to Samanthina matka.

"Dobrý den, je doma Sam?" optám se a nahodím vřelý úsměv.

"Doma není, ale určitě ji najdeš v kavárně... Ehm.. Jak se to tam jen jmenuje... Pe- Bid-.. Ehm.."

"Myslíte Bidwell Perk?"

"Jo, jo.. Je to takový její druhý domov," pousměje se.

"Děkuji," úsměv jí oplatím a vydám se k jisté kavárně.

*Samantha*

Popíjím kávu a čtu si novou knížku, kterou jsem si asi před hodinkou vypůjčila v knihovně. Hltám každé slovo, tato kniha mě opravdu zaujala, ale jenom přeci ucuknu pohledem, když se mým očím naskytne podívaná na nádherné Lamborghini, které právě parkuje před kavárnou. Vystoupí z něj hnědovlasý muž. Nemám čas si ho dostatečně prohlédnout, jelikož vmžiku zmizí za rohem této budovy. Jen nad tím pokrčím rameny a svou pozornost opět věnuji rozečtené knížce. Přečtu sotva tři slova a vrznutí dveří mě donutí pohlédnout k nim, abych zjistila, kdo právě přišel. Je to ten muž, ten který vystoupil z toho nádherného vozu. Kouká se na nějaký papír ve své ruce a poté se rozhlédne po místnosti. Naše pohledy se střetnou, proto rychle ucuknu ke své knize a pociťuji jen, jak mé tváře nabírají karmínově rudou barvu. Po chvíli své oči odtrhnu od tištěných písmenek a vyhledám toho hnědovlasého chlapce znovu. Jde směrem ke mně a upřeně hledí do mých zmatených očí. Zneklidňuje mě to. Usměje se a přesně v ten moment mi oslábnou všechny svaly v těle. Na sucho polknu a pohlédnu za sebe, abych zjistila, komu onen sladký úsměv patřil, ale za mnou je liduprázdno. Opět se střetnu s jeho pohledem. Zastaví se u mého stolu a věnuje mi jeden ze svých okouzlujících úsměvů. Tentokrát odhalí řadu svých bělostných zubů a já zůstanu opět se zatajeným dechem.

"Můžu si přisednout?" promluví svým jemným hlasem.

Jako omámená přikývnu.

"Jmenuješ se Samantha Curleyová?" zeptá se a donutí mě znejistit.

"Ja- Jak to víš?"

Navlhčí si rty a jeho pohled kmitne k mé knize.
"Co to čteš?"

"Jednu knížku.. Lavender.. Ehm.. Ta- Tak se jmenuje."

Nedokáži uvěřit tomu, že mi dokázal onu záhadnou otázku vymést z hlavy, tedy alespoň na nějakou chvíli.

"Aha. Čteš ráda?" zeptá se.

"Jo," odpovím jednoduše, přičemž si představím svou skromnou knihovničku v mém pokoji.

"Co si dáte?" optá se má kamarádka toho muže.

"To stejné, co má Sam."

Když už podruhé vysloví mé jméno, celá se zachvěji. Za těch pár minut co tady sedí, jsem se beznadějně zamilovala do jeho hlasu.

***

Jak jsem slíbila, jsem tady s novou Fan-Fikcí. Doufám, že se vám bude líbit stejně tak, jako Neopouštěj . Dlouhou dobu jsem děj příběhu promýšlela, a tak se mi to snad podaří napsat podle mých představ.

Co na to říkáte?

Budu psát asi převážně pohled Sam, ale občas pro pochopení se bude v příběhu objevovat i pohled Shawna, snad vám to nevadí.

Budu vděčná za každý hlas, komentář a přečtení.

Ahoj😘.

Výkupné (S.M.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat