*Samantha*
"Myslíš, že bys mě mohl hodit autem na jedno místo?" Optám se Harryho, když se chystám opustit jeho domov.
"Jasně a kam?"
"Na chatu."
Harry si vypůjčí auto svojí mámy a společně vyrazíme směrem k chatě Mendesových.
"Kdy budeš mít svoje?" Optám se, zatímco ladím rádio.
"K osmnáctinám."
"A těšíš se?"
"Samozřejmě. Už za měsíc."
"No.. Táta mě pořád přemlouvá ať si udělám řidičák, ale já se bojím řídit, takže možná až někdy v budoucnu."
"Však kdykoli budeš potřebovat odvoz, stačí říct."
"Díky."
"Neděkuj."
"No a kdy můžu zase přijít na návštěvu?"
"Kdykoliv."
"Bylo fajn zase vidět tvou mámu a zavzpomínat si na staré časy."
"To bylo.." Odmlčí se. "Naviguj mě, vůbec nevím, kde ta tvoje chata stojí."
"Není to moje chata."
"Shawnova?"
"Jo.. Říkal, že tam dneska bude, takže doufám, že tam nejedeme zbytečně."
"Touhle cestou jsem ještě nikdy nejel."
"Taky jsem tudy nikdy před tím nejela, dokud jsem nepoznala jeho."
"Je to tady tak pusté.."
"Jo.. Není tady vůbec nic, snad jen ta jejich chata."
Když jsme konečně dojeli na konec té dlouhé silnice, kde se taktéž nachází druhý domov Mendesových, rozloučila jsem se s Harrym a vydala se směrem ke vchodovým dveřím.
Stojí tady nejméně tři auta, když nepočítám auto Shawna a jeho táty. Začnu být krapet v rozpacích, že bych zde vůbec v tuto chvíli neměla být. Zazvoním a netrpělivě vyčkávám něčí příchod. Dveře otevře Shawn a s údivem na mě pohlédne.
"Ahoj" Uculím se a přehoupnu se z pat na špičky.
"Co tady děláš? Myslel jsem, že jsi s kamarády." Odstoupil ode dveří, abych mohla vejít dovnitř.
"Byla jsem s nimi."
Přikývne. "Pojď nahoru."
"Co se tady děje?"
"Táta má pracovní schůzku."
"Pracovní.."
"Jo.. No vždyť víš"
"Vadí ti, že jsem přijela?"
"Proč by mi to vadilo? To víš, že mi to nevadí."
"Tvářil ses tak zvláštně."
"Vůbec jsem tě tady nečekal, překvapila jsi mě."
Pouze se usměju a usadím se na velkou postel v Shawnové ložnici.
"No a jak ses měla?"
"Skvěle.. Bylo fajn se s nimi zase vidět.. Dostala jsem spoustu dárků a po dlouhé době jsem viděla Harryho mámu"
"Harryho mámu?"
"Byla jsem u něj doma"
"Aha. A dárky? Co jsi dostala?"
ČTEŠ
Výkupné (S.M.)
FanfictionVítr si pohrává s klidnou hladinou moře a vzniklé malé vlnky narážejí do boku skalisek. Mou duši zalila medová poleva utišujícího pocitu. Zamilovala jsem se do tohohle místa, do toho nezvyklého ticha, do šumu moře, do starého majáku, do zrnek písk...