S L I Z O U N

5.7K 379 46
                                    

*Samantha*

"Nelíbí se mi tady," špitnu a pažemi obejmu své tělo.

"Mně taky ne," přizná Shawn.

Procházíme temnou uličkou mezi panelovými domy. Působí to zde děsivě. Instinktivně se natisknu blíže k Shawnovi. Krapet se napne, ale nic nenamítá. Vejdeme do jakési staré budovy. Scházíme po schodech dolů, odkud se ozývá hlasitá hudba. Mým očím se naskytne pohled na nadržené chlápky a polonahé prostitutky. Začínám mít pochybnosti. Proč mě vzal sakra zrovna tady? Propleteme se mezi všemi lidmi a dojdeme k plechovým dveřím. Shawn vejde jako první a schová si mě za zády.

"Je tady Steven?" optá se Shawn nějakých týpků, kteří stojí v rohu místnosti a kouří trávu.

"Je vedle," zabručí jeden z nich.

Před tím než vstoupíme do místnosti,  se Shawn otočí čelem ke mně a vpije se do mým vystrašených očí.

"Moc se omlouvám Sam," špitne svým nakřáplým hlasem.

"Za co? Proč se sakra omlouváš?!"

Shawn jen záporně zakroutí hlavou a silně mi stiskne paži. Otevře dveře té záhadné místnosti a postaví se do čela.

"No konečně," odfrkne chlap sedící na pohovce obdivován ženami, které sedí po jeho boku.

"Shawne, kde to jsme?" zeptám se ho roztřeseným hlasem tak, aby to měl možnost slyšet pouze on.

Ignoruje mě a dále se vybavuje s tím chlápkem.

"Tak mi ji ukaž," přecedí skrz zuby onen muž.

Shawn odstoupí od mého bezbranného těla a nechá toho slizouna, aby si mě prohlédl.

"Jsi fakt kus," nechutně se pousměje a bez ostychu mě plácne přes zadek.

"Co si to dovoluješ?!" zvýším na něj bezmyšlenkovitě hlas.

"Drž hubu kotě, teď už jsi jenom moje," pošeptá mi do ucha, o které se následně otře svými odpornými rty.

Přejede mi mráz po zádech. Ten chlap se mi bytostně hnusí.

"Co po mně chceš?" couvám zpátky směrem ke dveřím, od kterých jsme přišli.

"Holky tě trochu nalíčí a oblečou do něčeho odvážnějšího. Vedle v místnosti je postel, která už tady na tebe pár dní čeká."

Strnu na místně. Cítím, jak se mi třepou kolena a jak moc se mi chce plakat. Chci se odsud vypařit. Chci utéct. Jsem zničená a zrazená někým, koho jsem milovala.

Zlomeně pohlédnu do Shawnových očí a neubráním se té jedné slze, která se zkrátka prodrala na povrch. 

Popadnu kliku, zarvu, ale nic. Dveře jsou zamčené. Steven se zazubí a pokyne ke mně prstem. V ten okamžik se zvednou všechny jeho šlapky a vezmou můj život do svých rukou.

***

Mám na sobě tenký, saténový župan, pod kterým se ukrývá pouze laciné spodní prádlo. Bez emocí se usadím na postel a čekám, co se bude dít dál. Rozhlížím se po místnosti. Hledám svůj únikový východ.

"Připravená?" optá se mě ten slizoun, když vejde do místnosti a já bez odpovědi sklopím pohled ke svému klínu, "podívej se na mě" přikáže mi.

"Co to děláš?!" zvýším hlas, když si povšimnu kamery, kterou drží v ruce.

"Chci si jen natočit tvé tělo, to jak se budeš svíjet v bolestech, až tě ošukám," ušklíbne se.

Výkupné (S.M.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat