*Samantha*
"Co bys dneska chtěla dělat?" optá se mě Shawn, když si do cestovní tašky ukládá poslední drobnosti.
"Máš nějaký plán?"
"Možná, ale chci to nechat na tobě."
"Tak mi ho pověz," pobídnu ho.
"Teď bysme mohli zajít na oběd, potom bychom šli na brusle, kino a nakonec třeba zábavný park?"
"To zní úžasně!" uculím se štěstím bez sebe, jako malé dítě.
Shawn je šťastný, že mi udělal radost a na tváři se mu vykouzlí široký úsměv.
"Tak se oblékni, ať už můžeme jít. Musíme to všechno stihnout."
Radostně zapištím a párkrát tlesknu dlaněmi. Přeci jenom, už hodně dlouhou dobu jsem nikde nebyla. Shawn se mi směje a pozorně sleduje každý můj pohyb.
Obléknu si roztrhané džíny a černé tričko s nápisem 'Yeezus', které si do oněch džínů zakasám. Na ruku si připnu hodinky a odběhnu do koupelny, kde se decentně nalíčím.
"Tady jsi," prohodí Shawn s rozkošným úsměvem, když vejde do koupelny.
Shawnovi to nehorázně sluší, přestože má na sobě pouze obyčejné černé skinny a jednoduché, tmavě modré tričko s kapsičkou na prsu. S rukama v kapsách se opře o futra dveří a ustavičně mě pozoruje.
"Nekoukej se tak na mě," zahihňám se a dále se soustředím na nanášení řasenky.
"Vadí ti to?" zeptá se provokativně.
"Znervózňuje mě to."
"Tak honem," navlhčí si rty a nechá mě osamotě.
Jakmile skončím s líčením, popadnu svou kabelku a jdu směrem k hlavnímu vchodu.
"Můžeme jít?" rozkřiknu se po domě.
Shawn mlčí, ale poslušně přiběhne do chodby a začne si nazouvat své boty. Vklouznu do bílých tenisek a vydám se k autu.
"Na co máš chuť?" zeptá se mě Shawn, jakmile nastartuje.
"Vyber něco ty."
"Jako vždycky," zasměje se a nasadí si černé sluneční brýle.
Shawnova dlaň se přemístí na mé stehno a jeho rty se zkřiví do dokonalého úsměvu, "co si bez tebe počnu?" špitne a zatočí volantem doprava.
"Bude to jen pár dní," uklidňuji jej.
"Neskutečně dlouhých dní, každým dnem se mi bude stýskat víc a víc."
"To neříkej."
"Dnešek si užijeme a o tomhle už nebudeme mluvit."
"Platí," zasměju se a pohladím Shawna po paži, kterou má nataženou k mé noze.
ČTEŠ
Výkupné (S.M.)
FanfictionVítr si pohrává s klidnou hladinou moře a vzniklé malé vlnky narážejí do boku skalisek. Mou duši zalila medová poleva utišujícího pocitu. Zamilovala jsem se do tohohle místa, do toho nezvyklého ticha, do šumu moře, do starého majáku, do zrnek písk...