N E V Ě R A

2.2K 230 75
                                    

*Samantha*

Z čistajasna do místnosti nakoukne Harry.

"Sam.." Špitne. "Co tady děláš? Stalo se něco?" Jeho svraštěné obočí a oči plné soucitu mě přesvědčí, abych předstírala sebemenší vyrovnanost.

"Ne.. Jen jsem unavená a no.. Vždyť víš, že moc nemusím lidi."

"Pojď se něčeho napít."

"Nechci."

"Samantho Curleyová! Pojďte do sebe kopnout ještě alespoň dva panáky, jinak si mě nepřejte!"

"Harry.. Nechci se opíjet."

"Neptal jsem se tě.. Já ti to přikazuji!"

"Přestaň být tak dominantní."

"Mě nezměníš."

Na chvíli se zamyslím a poté z úst vypustím něco, za co bych si okamžitě nejraději vlepila facku.
"Jsi takový i v posteli?"

Harry své oči okamžitě zabodne do mých. Překvapeně a beze slov na mě zírá, ale již za malý okamžik se mu na tváři objeví pobavený úsměv.

"Jak vidím, už ses stihla opít sama a bez mého rozkazu."

"Mám v sobě trochu alkoholu."

"Trochu?"

"Ano. Trochu. Jsem dost střízlivá na to, abych jistou otázku mohla myslet vážně."

"Jenomže odpověď na ni nikdy nezískáš."

"Proč?"

"Protože nejlepší přátelé spolu nespí Sam.."

"Ty bys se mnou nespal, ale vyšukal mi z těla duši." Zakousnu se do svého spodního rtu a představím si Harryho bez košile, která mu přiléhá k hrudi.

Harry se hluboce zasměje, ale v jeho očích si pohrávají malé plamínky, které prokazují jistou touhu po mém těle.

"Nezbývá mi nic jiného než si odpověď na danou otázku ujasnit sama." Zašeptám.

Harry sedí ihned vedle mě a s pootevřenými rty zkoumá mou tvář. Vyhoupnu se na jeho klín a než stačí cokoli říct, přisaji se mu na rty. Po chvíli, když konečně vstřebá vše, co se kolem něj děje, mě jeho velké dlaně začnou hladit po zádech a jeho rty zahájí spolupráci.

"Přestaň se svlékat." Vydechne Harry zoufala, když se rukama sápu po ramínkách svých šatů.

Pouze se široce usměji, prsty si propletu v jeho hustých vlasech a lačně ho políbím na rty.

"Přestaň se bránit a vezmi si mé tělo." Zakloním hlavu a přilepím svá oční víčka pevně k sobě.

Harry svou hlavu zaboří do mého dekoltu, přičemž se přerývaně nadechnu.

"Nevíš, co děláš." Zabručí Harold svým hrubým hlasem a netrpělivě mě hodí na manželskou postel.

"Ani to vědět nechci, nechci nad ničím přemýšlet.."

Říkám pravdu. Chci na vše zapomenout. Na lásku, kterou jsem cítila k Shawnovi, na pocity, které se ve mně bouřily, když se mě pouze dotkl, na vše s ním spojené. Chci začít nový život a ačkoliv vůbec netuším jakým způsobem, dělám věci, které mě ze vteřiny na vteřinu napadají.

Nedočkavě rozepínám Harryho košili, zatímco on se dlaní dostává pod mé šaty.

Pouze se bouřím, napadá mě. Nic není opravdové.

Výkupné (S.M.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat