C H R I S T O P H E R

3.6K 290 42
                                    

*Samantha*

"Christopher je tady za pět minut," oznámí všem Shawn a popadne z misky jablko, do kterého se následně zakousne.

"Kolik mu je?" zeptám se Shawnyho.

"Osmnáct."

"A je fajn?"

"Určitě si budete rozumět."

"To doufám."

"Ale Sam, víš, že ti věřím a-"

"To je dobře! Věř mi i nadále, nemáš se čeho bát."

Shawnovi se na tváři vykouzlí upřímný úsměv, který mě donutí pousmát se také.

Domem se rozezní zvonek. Shawn přistoupí ke dveřím a Christophera přátelsky přivítá.

"Ahoj, ty musíš být Samantha," přistoupí ke mně Chris s milým úsměvem na tváři a s pažemi do kořán, aby mě mohl obejmout.

Oba dva se k sobě ostýchavě nakloníme a krátce se obejmeme. Do nosu mě praští příjemná vůně, kterou Christopher oplývá. Nadevše Shawna miluji, ale nemůžu si odpustit myšlenku, jak moc se mi Chris líbí. Nemá na sobě jedinou chybičku, překypává dokonalostí. Připadám si vedle něj ošklivá. Jeho obočí a rty by mu mohla závidět každá žena, stejně tak jako bezchybnou pleť nebo zářivě bílý chrup.

"Tak my půjdeme," povzdychne si Shawn a svou paži obepne kolem mého pasu, aby si mě přitáhl blíže k sobě, "budu zpátky co nejdříve. Nemáš se vůbec čeho bát," řekne tiše, abychom to měli možnost slyšet pouze my dva.

"Já vím."

"Moc tě miluji."

"Já tebe," dlouze Shawna políbím, přičemž si prsty propletu v jeho tmavých vlasech, "měl bys už jít."

"Tak pa zlato."

"Ahoj a dávej na sebe pozor."

"Neboj se o mě," věnuje mi patrný úsměv a společně se svým otcem zmizí za dveřmi tohoto domu.

"Tak co budeme dělat?" optá se mě Christopher.

"Můžeme se dívat třeba na film," navrhnu.

"To zní dobře."

"Fajn, vem si na starost film a já udělám popcorn."

"Fajn," nahodí vřelý úsměv a rozvalí se na pohovku, "co máš ráda?"

"Říkala jsem, že film vybíráš ty."

"Ale musí nás to bavit oba, takže mi prozraď alespoň žánr."

"Asi komedie."

"Jsem rád, že to cítíme stejně," zasměje se.

"Taky jsem ráda," zahihňám se a do velké mísy nasypu celý obsah papírového pytlíku.

Dvě zrnka pukanců si vložím do úst a společně s mísou se odebírám na sedačku za Chrisem.

"Tak cos vybral?"

"Vlk z Wall Street"

Jen se zájmem přikývnu a plně se ponořím do filmového děje.

***

"A co teď?" promluví Chris, jakmile film skončí.

"Líbilo se ti to?"

"Už jsem ten film viděl, ale jo.. Líbí se mi pořád, co tobě?" zaklesne své oči hluboko do mých.

"Mně se taky líbil."

Pousměje se, přičemž mi stále hledí do očí. Začíná mi to být nepříjemné. Čte mi snad myšlenky? Jeho duhovky jsou olivově zelené. Připomíná mi to barvu mých očí, ačkoliv ty mé jsou o něco více jasnější.

"Děje se něco?" pokrčím obočí, když se mi ticho a onen pohled zdá zdlouhavý.

"Ne, vůbec ne."

Nepatrně přikývnu, zvednu se z pohovky a zamířím směrem do ložnice.

"Půjdu si lehnout," oznámím mu.

"Myslel jsem, že bychom se mohli jít třeba projít, ale jestli jsi unavená, počká to."

"Promiň, ale nějak se mi zavírají oči, možná příště."

"V pohodě."

Koutky rtů se mi zkroutí do patrného úsměvu, vlastně ani nevím proč, jako by to udělaly samy od sebe.
Naposledy si prohlédnu jeho bezchybný úsměv a poté už rychle odběhnu do ložnice.
Nevím, co se to se mnou děje. Vždyť ho ani pořádně neznám, vlastně vůbec a jsem z něj celá popletená. Mám chuť vší silou praštit do zdi, bouchnout se do hlavy, udělat něco, co mé myšlenky vrátí do normálu. Řekla bych, že jsem okouzlena jeho úsměvem, jeho upřímným pohledem nebo jeho smyslem pro humor, ale nesmím, nechci. Miluji Shawna, to on je má pravá láska, to on je mi souzený. Shawny mi věří a já ho nikdy nezklamu. Jsem jen poblázněná z toho všeho, co se za poslední dobu stalo. Christopher se mi líbí, ale v žádném případě k němu nic necítím, určitě ne.
    

***

Snad se dnešní kratší část líbila ((:

Co říkáte na Christophera?
(Viz média)

Budu vděčná za každý hlas, komentář a přečtení🙏.

Ahoj💕.

Výkupné (S.M.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat