*Samantha*
Jakmile nás bruslení přestane bavit, opustíme stadion a jdeme směrem k autu.
"Tak co teď?" optá se mě se zájmem Shawn.
"Kino?"
"Dobře," uculí se, přičemž mi otevře dveře auta.
Vděčně se na něj pousměji a poslušně se usadím na své místo. Shawn si sedne za volant a vyjede na dálnici.
"Máš vyhlídnutý nějaký film?" zeptám se při pohledu na jeho soustředěnou tvář.
"Vůbec ne, ty?"
"Ani nevím, co hrajou."
"Něco tam vybereme."
"Už jsem v kině dlouho nebyla," zamyslím se, kdy jsem tam vlastně byla naposledy.
"Já taky ne. Nedělal jsem vůbec nic, co se netýkalo práce."
"Já jsem zase žila ve stereotypu, nezkoušela nové věci a můj každý jeden den se od ostatních téměř nelišil."
"Dnes to napravíme a až se vrátím, budeme v tom pokračovat," uculí se a pohladí mě po stehnu.
"Už teď se moc těším, ale bude mi bohatě stačit, když se mi vrátíš v pořádku."
"To ti můžu slíbit lásko."
Pouze se usměji a s údivem pohlédnu na velký obchodní dům, před kterým Shawn zaparkoval. Oba dva vystoupíme z auta, chytneme se za ruce a společně vstoupíme do obrovské budovy. Prohlédneme si tabuli s mapou a dle ní se zorientujeme. Kino nakonec úspěšně najdeme a naše první kroky zavítají k nabídce filmů.
"Zaujal tě nějaký film?" zeptá se mě Shawn po chvíli zírání na velkou tabuli.
"Tebe?"
"Věděl jsem, že se zeptáš, ale zkus alespoň projednou dříve odpovědět."
"Možná ta Špatná pověst."
"Fajn," usměje se, popadne mě za ruku a táhne mě k pultu, kde se kupují lístky.
"A bude tě to bavit? Klidně můžeme vybrat něco jiného," vstřícně pohlédnu k Shawnovým očím.
"Kdybych na ten film nechtěl, řekl bych ti to, toho se nemusíš bát," ujistí mě a pozornost věnuje pánovi u pokladny, "dobrý den, 2x na film Špatná pověst."
"Na jaká místa to bude?"
Shawn se ke mně pootočí, ale jakmile kývnu rameny na znamení, že je mi to fuk, vybere něco sám.
"Koupíme jeden velký popcorn a dvě střední Coly nebo..?" Promluví ke mně tázavě.
"Jo"
Přikývne a koupí onen popcorn a dvě Coly.
Lístky ukážeme slečně, která stojí před sálem a ta nás následovně pustí dovnitř. Usadíme se na předem zvolená místa a pomalu ujídáme pukance.
Pomalu přicházejí ostatní lidé a sedají si na svá místa. Netrvá to dlouho, v sálu se zhasne a na velkém plátně se začnou promítat reklamy a ukázky všelijakých filmů. Jsem nedočkavá a reklamy mi přijdou zdlouhavé. Konečně začne náš film. Naberu si hrst popcornu a zbystřím, aby mi nic neuniklo.
***
Jakmile film skončí a v sále se rozsvítí, oba dva se na sebe se Shawnem podíváme.
"Líbilo se ti to?" Uculí se.
ČTEŠ
Výkupné (S.M.)
FanficVítr si pohrává s klidnou hladinou moře a vzniklé malé vlnky narážejí do boku skalisek. Mou duši zalila medová poleva utišujícího pocitu. Zamilovala jsem se do tohohle místa, do toho nezvyklého ticha, do šumu moře, do starého majáku, do zrnek písk...