*Samantha*
Shawnovy rty mě mučí, stejně jako jeho prsty, které bloudí po mém rozpáleném těle. Jeho ruce kloužou po křivce mých boků a následně pod mé kraťasy. Vzdychám a tlačím své boky do Shawnovy ruky. Najdu spodní okraj jeho trička a vklouznu rukama pod něj. Hladím jej dlaněmi po zpevněných zádech a pod nátlakem rozkoše zarývám své nehty do jeho kůže. Náhle pronikne prsty do mého ženství a něžně se ve mně pohybuje. Zakláním hlavu dozadu a nechávám jeho rty bloudit po mém vzpřímeném krku. Už nemám ty ošklivé myšlenky, co mě drží zpátky. Jsem tu pouze já a on. Celé mé tělo hoří a touží po něm. Nedokážu se tou rozkoší nabažit, chci víc.
"O můj bože, Shawne" zaúpím, jakmile pocítím, že se blížím k vrcholu.
Shawn se jen spokojeně pousměje a ani na okamžik ve mně nepřestane klouzat svými prsty. Svá ústa přisaje k mé zduřelé bradavce, načež zabořím dlaně do jeho kudrnatých vlasů a hlasitě zasténám. Mám chuť brečet, jelikož už nutně potřebuji jeho nahé tělo těsně přitisknuté na tom mém. Začnu se sama svlékat, abych to urychlila. Shawnovy oči potemní chtíčem. Líbí se mu, když na sebe sahám a před jeho zraky se sama svlékám. Dravě ze sebe začne strhávat oblečení. Chová se jako smyslů zbavený. Ležím nahá v písku, Shawn se nade mnou sklání bez jediného kousku látky a zamilovaně si mě prohlíží. Je to nepopsatelný pocit, připadám si jako v nebi.
"Budu opatrný. Nebude to jako s ním, dobře?" Shawn se soucitně zaklesne v mých očích a netrpělivě čeká na svolení.
"Já vím," usměju se a zcela se mu poddám.
Shawn mi úsměv opětuje, nasadí si kondom, který se skrýval v kapse jeho kalhot a se vší opatrností do mě pronikne.
"Shawne?" zastavím ho.
"Ano lásko?"
"Jsem pořád stejná?"
"Jak to myslíš?"
"Jestli se ve mně nic nezměnilo."
"Nezměnilo," políbí mě a pokračuje ve své práci.
Jen se uculím a poté mě už docela pohltí ta vlna rozkoše. Shawnův přerývaný dech mě vzrušuje. Mám radost, že se mu to líbí. Mačkám si prsa a hladím se po těle. Kroutím boky proti těm jeho, snažím se mu dát najevo, aby zrychlil. Začne tedy přirážet tvrději, ale po chvíli už to oba dva nemůžeme vydržet a blížíme se k vrcholu. Shawn do mě začne bušit rychleji. Lapám po dechu a křičím na celé kolo. Je mi jedno, jestli nás někdo slyší, je mi teď jedno úplně všechno. Udělám se chvíli po Shawnovi a poté už oba dva jen ležíme v písku a zhluboka oddychujeme.
*O několik dní později*
"Zlato?" prohodí tázavě Shawn, když vejde do naší ložnice.
"Hmm?"
"Můžu s tebou mluvit?"
"Určitě."
Mírně se pousměje a posadí se na svou půlku postele hned vedle mě.
"Mluvil jsem s tátou."
Přikývnu a začnu poslouchat s mnohem větším zaujetím.
"Musím do Hongkongu."
"Cože?! A Proč?!" vytřeštím oči.
"Pššt," utiší mě a chystá se pokračovat, "bude to jen na pár dní."
"Slíbil jsi mi, že už mě nikdy nenecháš samotnou."
"Já vím a ani nevíš, jak pro mě bude těžké tě tady zase nechat. Pokoušel jsem se to tátovi rozmluvit, ale nevyšlo to. Nemám na výběr."
"Vždyť Steven je mrtvý, tak proč tam jedete? Vy pracujete ještě pro někoho?" nechápavě kroutím hlavou.
"Za tu dobu se táta zapletl s tolika špatnými lidmi."
"A kdy pojedete?"
"Už zítra."
"Shawne, co si tady bez tebe počnu?"
"Zase můžeš do školy a být s kamarády," pousměje se, zatímco mě hladí po tváři.
"Fakt?!" vyjeknu radostně.
"Fakt," zasměje se.
"A jak dlouho budeš pryč?"
"Asi tři týdny. Možná se vrátím dřív, možná později."
"Nevydržím to."
"Vydržíš. Oba dva to přetrpíme."
"Shawne," zakňučím a přitulím se k němu.
"Já vím lásko, ale není to navždy. Jen na pár dní."
"Budeme si volat!"
"Každý den."
"S kým budu usínat?"
"Mí rodiče se vrátí k nám domů a tví zase k vám. Je jen na tobě, kde budeš chtít zůstat. Nechám ti klíče odsud, aby ses tady mohla kdykoliv vrátit, ale přes noc buď raději u vás doma, nechci abys tady byla sama."
"Dobře. Chápu správně, že je vše při starém?"
"Ano, ale pořád nejsi v naprostém bezpečí. Musíš mi slíbit, že na sebe dáš pozor."
"To ty mi slib, že se vrátíš v pořádku."
"Slibuji," uculí se, "miluji tě Sam."
"Já tebe."
"Sbalím si a potom už se budu věnovat jen tobě," líbne mě na čelo a stoupne si, aby si došel pro kufr.
"Pomůžu ti, jestli chceš," nabídnu se.
"Zlobit se nebudu."
***
Snad se část líbila (:
Budu vděčná za každý hlas, komentář a přečtení🙏💋.
CO ŘÍKÁTE NA PÍSNIČKU -THERE'S NOTHING HOLDIN ME BACK- ??
MNĚ OSOBNĚ SE STRAŠNĚ MOC LÍBÍ, AŽ MĚ DOKONCE ROZPLAKALA😅😍😍💞.Určitě mi pište své názory, ať už na píseň nebo na příběh🙏💞.
Ahoj💞.
ČTEŠ
Výkupné (S.M.)
FanficVítr si pohrává s klidnou hladinou moře a vzniklé malé vlnky narážejí do boku skalisek. Mou duši zalila medová poleva utišujícího pocitu. Zamilovala jsem se do tohohle místa, do toho nezvyklého ticha, do šumu moře, do starého majáku, do zrnek písk...