Dit ben ik: Hazel. Nou ja dit was ik. Hier was ik ongeveer 6 jaar oud. Ja je ziet het goed, ik had een pijl en boog vast. Beter gezegd: boogschieten is mijn leven. Nou ja, om te blijven leven heb ik mijn pijl en boog nodig. Je zou wel denken; Wat is er dan? Je jaagt toch niet? We leven toch in 2017? In een wereld waar we redelijk naast elkaar kunnen leven? NEE! Dat is niet het geval. Ik leef in 2050. Zie dit als een kijkje in de toekomst. Eigenlijk geen kijkje, maar een waarschuwing, een boodschap: DE TOEKOMST WORDT EEN HELL! Nou ja voor een aantal van ons. Eigenlijk alleen van mensen tussen de 16 en 25 jaar oud. Jongens en meisjes. Ik zit hier midden in een woud. Ver van de bewoonde wereld, als die er nog is tenminste... Het enige dat ik weet is dat ik moet overleven. Mijn eigen voedsel verzamelen, mijn eigen kleding verzamelen, iets drinkbaars vinden, eigenlijk alles wat je nodig hebt om in leven te blijven. Zo ook een team. Of in ieder geval een partner. Hoe dit allemaal begon? Ik heb werkelijk waar geen idee. Ik werd wakker in een boom met een briefje op mijn schoot:
"Beste kandidaat,
Je bent waarschijnlijk wakker geworden, de kans bestaat ook dat je de verdoving niet hebt overleeft, dan weten we in ieder geval dat je te zwak bent voor deze wereld. Dit is namelijk niet de wereld waarin je leefde, waar je herinneringen had, waarin je iemand was. Op dit moment ben je niemand. We hebben je geheugen gewist, sommigen dingen, niet alles. Je naam weet je niet meer. Bij deze heet je Hazel. Je achternaam doet er niet toe.
Maar goed laat ik maar wat meer vertellen over deze wereld, want hier blijf je nog wel een tijdje, misschien je hele leven. Er zijn verschillende delen in deze wereld. Waar jij je nu bevindt is het woud. De andere delen zijn savanne, sneeuw en water. Je zorgt voor jezelf, maar je bent niet alleen. Er zijn meerdere personen hier. De een is te vertrouwen de ander niet. Je doel is je team te vinden. Met dit team moet je het einde bereiken. Dit einde is niet zomaar te bereiken, er zijn meer gevaren en meer onbetrouwbare personen dan je denkt. Je vraagt je vast en zeker af: Waarom ben ik in deze wereld? Het antwoord hierop is simpel: Je ontwikkelt een soort van bescherming, een tegengif. Dit komt door de verschrikkelijke dieren hier: gemuteerde wespen, stekeltandtijgers, gif kikkers en gif slangen. Er zijn natuurlijk veel meer verschrikkelijke dieren, dit is slechts een deel. De rest van de dieren kom je vanzelf wel tegen. Er is ook voedsel. Voedsel dat je kan eten en voedsel dat je absoluut niet moet eten, maar dat vind je vanzelf wel uit. Misschien is het handig om te weten waarom we een tegengif nodig hebben: de wereld waarin je leefde zit in een depressie, mensen worden ziek, ze sterven. De rest van de bevolking is zwak. Jullie zijn niet zwak, ten minste sommige zijn niet zwak.
In het midden van elk deel zit een soort voorraad punt. Hier vind je wapens en kleding. Ga snel, voordat andere je voor zijn. Één van de belangrijkste dingen die je moet onthouden is: Kill Or Be Killed.Groet,
THE BOSSPs. WE ARE WATCHING YOU!"
"Oké Hazel haal diep adem *haalt diep adem* en GO!!" Daar begon ik te rennen mijn longen uit mijn lijf rennend op weg naar het midden...
-------------------------------------------------
Hey readers,
Dit is mijn eerste verhaal. Ben er een beetje onzeker over, dus als je tips hebt zijn die zeer welkom!
Zoals veel mensen zeggen:
Don't forget to follow, vote and comment.
XX Lara
Oh ja voor het geval je je het af vroeg: Hazel komt pas later in het verhaal achter dingetjes uit het verleden, zoals het fotootje van haar toen ze 6 was.
JE LEEST
Kill Or Be Killed - Hazel ✔️
FantasyHazel wordt wakker in een boom. Ze heeft geen idee wat er is gebeurd. Ze vindt alleen een brief: "Beste kandidaat, Je bent waarschijnlijk wakker geworden, de kans bestaat ook dat je de verdoving niet hebt overleeft, dan weten we in ieder geval dat j...