Ik werd wakker van een knetterend vuurtje. "Hey Hazel je bent wakker" riep Ian blij. "Goedemorgen! Ik ben alvast wezen jagen. Heb een zakje vol bessen geplukt en 2 konijntjes gevonden. Ik ben ze nu aan het roosteren. We moeten daarna wel snel vertrekken, anders lokken we meerdere personen. Wil jij Thijs en Maartje wakker maken?" "Ja tuurlijk! Wat fijn dat je al voor eten hebt gezorgd." Ik liep naar de boom waarin Maartje en Thijs lagen. Ik klom in de boom en schudde Maartje wakker. "Opstaan! We hebben eten en vertrekken zo." Maartje werd meteen wakker. Ook Thijs werd wakker. "Goedemorgen" zeiden ze. "Goedemorgen" antwoordde ik terug. "Kom we gaan eten." We klommen met zijn drieën naar beneden en konden beginnen met eten.
Na ons ontbijt konden we weer verder. Ik zei: "Pak je spullen allemaal, we gaan." We pakten al onze spullen en doofden het vuur. Net toen we wilden gaan lopen fluisterde Thijs: "Sttttt. Ik hoor wat." ZOEF een werpster net langs mijn hoofd. "KUT" riep Ian. "Oké guys, ga klaar staan in de geplande opstelling en bereid je voor op een gevecht." Ik bleef achter staan met mijn pijl en boog gereed. Ian stond een stuk voor mij omdat hij en werpsterren kon gooien en kon zwaardvechten. Maartje en Thijs stonden vooraan. Drie jongens sprongen uit een bosje. Allemaal ontzettend gespierd. De een zag eruit als een ninja met werpsterren. De ander had een speer in zijn hand en de laatste stond zijn vingers te knakken. Hij was het gespierdste van ze allemaal. Waarschijnlijk bokste hij. Dit kan nog wel eens een heftig gevecht worden. Ik gaf het start schot en schoot gelijk op de jongen zonder wapen. Raak! Ik schoot hem niet dood. Ik schoot hem in zijn been. HA! Hij kon geen kant meer op. De andere jongens begonnen te rennen. Degene met de lans rende op Thijs af. Thijs ontweek de lans soepel en gaf de jongen een stoot tegen zijn zij. De jongen klapte dubbel maar gaf niet op. Hij ging weer in de aanvalspositie staan en sloeg dit keer tegen Thijs zijn schouder. Thijs incasseerde de klap, maar werd weer geraakt. Dit keer tegen zijn slaap. Hij wankelde een beetje, haalde uit en sloeg de jongen keihard. De jongen viel kermend op de grond. Thijs viel ook op de grond. Die klap tegen zijn slaap had waarschijnlijk toch veel schade aangericht. De jongen met de lans stond weer op. Maar de kans om opnieuw uit te halen had hij niet, want Ian gooide een werpster in de jongen zijn bovenbeen. Hij zakte op de grond. Ik liep naar de bokser toe, de gespierdste zonder wapens. Hij keek mij woest aan. Ik glimlachte flauwtjes terug. Kom het allemaal niet wat makkelijker? Onze wolf kwam aangelopen, grommend, de jongen zonder wapens niet uit het oog verliezend. Een brandende pijn schoot plotseling in mijn zij. Ik keek omlaag. Ik zag een gat met een werpster erin. Gegooid door de ninja.
Het bloed spoot eruit. Ik zakte in elkaar en opeens werd het zwart voor mijn ogen. Het enige dat ik hoorde was. "Stop"Langzaam deed ik mijn ogen open. Een stekende pijn schoot door mijn lichaam. Au, gevecht, jongens, werpster, bloed... Caden, ze leeft! Riep Ian tegen de jongen met de werpsterren. Ik lag bij Ian op schoot. Opeens stonden er vijf andere mensen om mij heen. Langzaam ging ik rechtop zetten, tegen Ian zijn schouder aan leunend. "Wat is er gebeurd?" Vroeg ik schor. Ian antwoordde: "We waren in een gevecht, kan je je dat nog herinneren?" "Ja" antwoordde ik. Dat wist ik nog. "Nou je werd geraakt door een werpster van Caden. Je verloor te veel bloed. Uiteindelijk nadat Maartje 'stop' had geroepen, viel het gevecht stil. De jongen met de werpsterren, Caden dus, keek Maartje aan en nou ja, kwam erachter dat het zijn zusje was waartegen hij vocht. Hij was al die tijd al op zoek naar haar. Jij had ondertussen het bewustzijn verloren. Thijs was al opgestaan en hielp de andere twee jongens. Ik begon met jouw wond schoon te maken. Maartje en Caden vertelden ondertussen tegen elkaar wat ze hadden mee gemaakt. Daarna werd jij wakker." "Oh" was het enige dat ik uit kon brengen... Echt aardig zeg, ik kon mezelf wel een klap voor mijn kop geven. Laat ik dat maar niet doen dacht ik, dat is niet echt verstandig als ik net nog niet bij bewustzijn was. "Ahm, nou ik ben Caden" zei de ninja terwijl hij zijn hand naar mij uitstak. "Maartje haar broer dus." Ik schudde zijn hand. "Ik ben Carlos" riep de jongen met de lans. Ik schudde ook zijn hand. Daarna kwam de jongen zonder wapen op mij afgelopen. "Nice schot trouwens. In één keer raak. Ik ben Jesse." Ik schudde zijn hand. "We hebben een nieuw team" riep ik terwijl ik in mijn handen klapte. "Auww" een pijnscheut ging weer door mijn lichaam. "Gaat het?" Vroeg Ian bezorgd. Ja knikte ik. "Nou jongens, ik ben Hazel."
-------------------------------------------------
Hey
Nieuw hoofdstukje! We zitten al bij hoofdstuk tien!! Dit is wel een applausje waard. *klapt*
Ik dacht: ik plaats nog een hoofdstukje voor vandaag. Dus hierbij nog een hoofdstukje<3
Even voor de duidelijkheid EN DIT IS ERG BELANGRIJK!!! De jongen links op de foto is Jesse, de bokser. De jongen rechtsboven is Carlos, degene met de lans. De jongen rechtsonder is Caden, degene met de werpsterren en de broer van Maartje. Mocht je vragen hebben kan je mij altijd een berichtje sturen. Later in het verhaal komt er nog een hoofdstukje met alle personages samen. Dan hebben jullie wat meer duidelijkheid en een goed overzicht. Ik doe bij bijna iedere personage een plaatje. Ik vind het namelijk belangrijk dat je weet hoe die persoon uitziet. Dan kan je, het gevecht beter voor je zien. Ook de handelingen worden dan duidelijker die de personage maakt.
Don't forget to follow, vote and comment!
XX Lara
JE LEEST
Kill Or Be Killed - Hazel ✔️
FantasyHazel wordt wakker in een boom. Ze heeft geen idee wat er is gebeurd. Ze vindt alleen een brief: "Beste kandidaat, Je bent waarschijnlijk wakker geworden, de kans bestaat ook dat je de verdoving niet hebt overleeft, dan weten we in ieder geval dat j...