Dankwoord

500 27 23
                                    




Ik zeg het maar eerlijk: ik heb eigenlijk geen idee wat ik hier moet schrijven. Maar dat heb ik wel vaker, dus begin ik maar gewoon met typen en zie ik wel waar ik uitkom.

Het is vast een cliché, maar ik vond het erg leuk om aan mijn eerste verhaal te werken. Het is niet zo goed als ik zou willen, maar ik kan het later altijd nog herschrijven.
Ik heb wel eens eerder een fanfic geschreven op Quizlet onder de naam willverdrag voor degenen die het willen lezen, maar daar was ik al snel mee gestopt. Laatst las ik het terug en ik lachte mezelf gewoon hardop uit, zo slecht was het. Ik had ook eigenlijk geen idee waar ik heen wilde met dat verhaal, maar goed. Maar wat ik wil zeggen is dat ik best een beetje trots ben dat ik dit verhaal voltooid heb en dat er serieus mensen zijn die het leuk vonden.

Note [27/01/2018]: het profiel is ondertussen verwijderd, sorry voor de mensen die het wilden lezen.

En dit zou geen dankwoord heten als ik niet mensen ging bedanken, dus dat moet ik dan maar gaan doen:

· @Fleurrie

· @JuudjeZ

· @xxxx-jes

· @Ctje2142

· @huntofArtemis

· Demonenmeisje

· @liesantje

· @loena12345

· femmy333

· @boeken-lezer

Wil ik bedanken voor het voten op mijn hoofdstukken! Ik was al blij geweest met één, maar het zijn er zelfs 253 tot nu toe. Nooit gedacht dat dat ooit zou gebeuren. Echt super bedankt!

· Tayla2811

· RedRose-Arrow

· @LoveBooksNL

· 

· @Fleurrie

· Demonenmeisje

· @Ctje2142

· @boeken-lezer

· @JuudjeZ

Wil ik bedanken voor hun lieve/leuke/grappige reacties! Elke keer als ik zag dat ik een nieuwe reactie had, werd ik super blij.
Thanks for your reactions!

Dit verhaal heeft tot nu toe 2150 views, 253 votes en 214 reacties. Ik had nooit gedacht dat dit zou gebeuren, maar Wattpad zegt het, dus ik met het maar geloven.

Iedereen die dit gelezen heeft: super bedankt! Zonder jullie had ik nooit de 2,1k kunnen halen. Dus aan alle stille lezers: bedankt en je mag best van je laten horen hoor door middel van vote en/of reactie ;).

En ik merk dat ik dit woord veel te vaak gebruik, dus geen zorgen ik ga het nog maar één keer gebruiken: bedankt!

Dan is het nu tijd dat ik stop met typen, dit publiceer en dit verhaal op voltooid zet. Ik ben er nog niet over uit wat ik daarvan vind, maar daar kom ik (hopelijk) nog wel eens achter.

Hopelijk tot het volgende boek!

Dag, dag mijn Jagertjes.

Xx Charlie

🎉 Je bent klaar met het lezen van De Grijze Jager, De Leerlinge Uit Gallica (gaat herschreven worden) 🎉
De Grijze Jager, De Leerlinge Uit Gallica (gaat herschreven worden)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu