Niedzielę spędziłem samotnie z podręcznikiem od historii, nie licząc kilku SMSów z Alec'em, ale było ich tak niewiele, że prawie w ogóle z nim nie rozmawiałem.
Nie mogłem zasnąć. Raz było mi zimno, raz gorąco. Rzucałem się po łóżku. Zasnąłem po pierwszej.
Pi pip Pi pip - usłyszałem równo o szóstej zero zero.
Cholerny budzik.
Zacząłem uderzać ręką po szafce gdzie popadnie, aż w końcu to gówno ucichło. Z westchnieniem podniosłem się na nogi i ledwo żywy powlokłem do łazienki. Prawie zasnąłem ze szczoteczką do zębów w ustach.
Pech chciał, że co chwilę na mieście włączały mi się czerwone światła. Gdy parkowałem samochód na szkolnym parkingu byłem już spóźniony pięć minut. Szybko odwiesiłem kurtkę i pobiegłem na język angielski.
Rozejrzałem się po klasie. Tylko jedno wolne miejsce. Obok tej nowej, Darii, czy jak jej tam. Rzuciłem plecak pod ławkę, usiadłem na krześle i położyłem głowę na ławce.
Spać...
Przymknąłem oczy.
- Cześć - usłyszałem dziewczęcy głos.
- Siema - odburknąłem.
- Wszystko w porządku? - spytała.
Podniosłem głowę i zmierzyłem ją wzrokiem.
- Tak.
Na matematyce siedzieliśmy w trzyosobowych ławkach i udało mi się usiąść obok Matthew'a i Tim'a - dwójki chłopaków, z którymi najwięcej gadałem, choć to i tak było nic. Od czasu do czasu kilka narzekań na nauczycieli, na to, że mamy za dużo lekcji w poniedziałki, na sprawdziany, kartkówki... Nikt z klasy nie wiedział, że jestem gejem i chciałem, by tak zostało. Przynajmniej na razie. Nie chciałem się ukrywać ani nie wstydziłem się tego, ale byłoby lepiej, gdyby niektóre rzeczy wyszły na jaw trochę później.
Poczułem wibracje w kieszeni jeans'ów. Dostałem SMSa.
Co robi mój ulubieniec :)? - napisał do mnie Alec.
Wyrywam dupy na matmie 😏
Haha. Okej, nie śmieszne. Chyba żartujesz, coo? - odpisał.
Może tak, może nie...
No weź. I tak ci nie wierzę.
Więc po co te pytania? - zapytałem.
Nie wiem. Tak tylko. Ufam ci.
CZYTASZ
Destiny ✔
RomanceGdy Chase zdecydował się iść do innej szkoły średniej, niż jego chłopak, Alec, nie podejrzewał, że mógłby poznać kogoś nowego. A jednak. Poznał dziewczynę. Destiny. Zawiera sceny i słownictwo 18+ #861 15.01.2017 #768 23.01.2017 #959 02.04.2017