- O Boże... - wyszeptał Alec.
- Przepraszam - nie wiedziałem, co innego mógłym powiedzieć.
- Powtarzasz się - warknął - A myślałem, że to ja się od ciebie oddaliłem.
- To nie tak miało być, ja nie... - zacząłem, ale Alec mi przerwał.
- Nie tłumacz się. Zrozumiałem. Już mnie nie chcesz. To koniec - wyliczał.
Gdy to powiedział, poczułem ból. Dotarła do mnie powaga sytuacji i przypomniałem sobie ostatnie lata spędzone z Alec'em.
- Alec, ja naprawdę... - znów zacząłem, ale znów mi przerwał gestem dłoni.
Wstał i szybkim krokiem wyszedł z pokoju, zbiegł po schodach, a ja za nim. Gdy zaczął się ubierać, akurat wszedł Max i się z nim przywitał, ale Alec się nie odzywał. Chwycił za klamkę i gdy już stał na progu, odwrócił się i na progu podniósł wzrok i spojrzał mi w oczy na ułamek sekundy. Chwilę potem wyszedł bez słowa i odjechał. Tak po prostu. Zapowiadał się super weekend. Wyczujcie ten sarkazm.
Szurając nogami wszedłem do kuchni, by coś przekąsić.
- Alec już pojechał? - spytała moja mama.
Stanąłem do niej tyłem, by nie widziała mojego wyrazu twarzy i udawałem, że szukam czegoś w lodówce.
- Dziwne, nawet się nie pożegnał - tym czasem ciągnęła dalej moja mama - A myślałam, że będzie chciał zostać na noc. Ja już napraw...
- Rostaliśmy się! - krzyknąłem trzaskając drzwiami lodówki i odwracając się do niej - Jasne?! Więc już nigdy się z tobą nie pożegna, ani nie przywita, już nigdy go nie zobaczysz, już nigdy... - mój krzyk przerodził się w szept.
Mama zakryła usta dłonią.
- Och, Chase... tak mi przykro - wyglądała na zmartwioną.
- I to z mojego powodu - wyszlochałem, mocno zaciskając oczy.
Mama wstała i bez słowa podeszła do mnie i mocno mnie przytuliła.
- Dziękuję. I przepraszam - powiedziałem.
- Okej - wzdychnęła.
W tamtej chwili do kuchni wszedł Max.
- A co tu się dzieje? - spytał - Alec już pojecha...
Nie dokończył, ponieważ zmierzyłem go gniewnym wzrokiem.
- My... - odkaszlnąłem - rozstaliśmy się.
CZYTASZ
Destiny ✔
RomanceGdy Chase zdecydował się iść do innej szkoły średniej, niż jego chłopak, Alec, nie podejrzewał, że mógłby poznać kogoś nowego. A jednak. Poznał dziewczynę. Destiny. Zawiera sceny i słownictwo 18+ #861 15.01.2017 #768 23.01.2017 #959 02.04.2017