1. Bölüm

5K 48 1
                                    

'Evet, ben yeni kızım. Evet çok uzaktan geldim. Evet yeni geldim. Hayır hayır doğru düşünüyorsun beni daha önce görmüş olamazsın yeni geldim.' Çıldıracağım! İnsanlar şunu sormayı bıraksa artık. Gerçekten yeni geldim işte, rahat bırakın beni. Hiçbir zaman okula gelmemem gerektiğini biliyordum. Annemler ısrar etmemiş olsa burada işim ne zaten. Şimdiden evi özledim, burdan nefret ediyorum. Ev eğitimi gayet iyiydi. O zamanlar biraz sıkıcı bulurdum ama şu an sanki her şey gürültülü. Kendimi köyden indim şehre gibi hissediyorum.

Bunları düşünerek biraz nefes alabilmek için kendimi boş bi sınıfa attım. Kapıyı kilitlemek istedim. Herkesten kaçmak fakat tabi ki tüm kilitleri hademeler tutuyor. Bu yüzden kapının önüne sıra koydum belki açamazlar umuduyla. Bu kampüste saklanılacak yer bulmak epey zor ve eğer bulmuşsam kesinlikle orayı başkasıyla paylaşmak istemem.

Bunları düşünmekte hatalıydım. Sonradan anlayacaktım ki aslında ben benim olan yerleri biriyle paylaşmayı gayet tercih edermişim. Mesela çok güzel gözleri olan biriyle. Zümrüt gözlü desem tam yeri olacak fakat çok banel bir benzetme oldu bu artık. Halbuki onun gözleri sıradan değil. Onun yemyeşil gözleri... Sanki gözlerinin derinine bakarsam tüm evreni görebilecek gibi hissediyorum. Dudaklarıysa ayrı bir evren gibi. Alt dudağı dolgun, üst dudağı şekilli. Aslında üst dudağı o kadar güzel gözüküyor ki kedi kulakları gibi. Burnuysa top gibi. Çok küçük değil, yüzüne tam uyumlu. Çok sevimli duruyor. Elmacık kemikleri belirgin. Vücuduysa yapılı. Sanki dünyadan değilmiş gibi. Teni beyaz, pamuk gibi. Bazen parladığını düşünüyorum. Saçlarıysa simsiyah ve dümdüz. Hep dağınık duruyor fakat o dağınık şekli verebilmek için uğraştığını düşünüyorum çünkü çok fazla güzel bir dağınıklık.

İşte bu insanla tanışana dek okul hayatım bir azaptan farklı olmayacak. Bakalım onunla nasıl tanışmışım.

Yeni DeneyimlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin